Wat vinden jullie van facesitting?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Altijd als ik een dame bezoek moet ik achter haar heerlijke kontje aan. Ik begin dan al te fantaseren haha! Ik zou liever met mijn gezicht erin willen..

Ik weet dat facesitting bij veel dames geen probleem is, maar ik weet niet of die lekkere achterwerk schoon is..

Hoe gaan jullie hiermee om of zijn er ervaren/deskundigen hier aanwezig?
Zijn er wandelaars hier die erom vragen?
 
Ik hou er sowieso van om me over te geven aan een dame. Bij die onderdanige gevoelens is facesitting ook wel iets wat erg lekker is. Vooral het bijna verstikkende gevoel en bereden worden door een dame die je gezicht gebruikt als rij-toy..... Zalig. Ik hou er wel van. Moet er wel bij vermelden dat ik niet heel veel wissel, dus ik weet welk lekkers er op mijn gezicht komt zitten ?...
 
Ik doe dat ook regelmatig. Ga alleen nog maar naar privé huizen, dus ga er vanuit dat de dames schoon / gedoucht zijn. Heerlijk, tong er bij. Veel dames zijn het niet gewend. Nooit een probleem mee gehad.
 
ik hou er wel van, voelt ook wel natuurlijk om te schakelen tussen 69 en facesitting

Ik vraag overigens nooit om extra's, probeer altijd aan te voelen wat wel en niet kan bij een dvp. Dat is voor mij ook de lol er aan, en ja soms is een sessie weggegooid geld. Soms word ik ook zonder te vragen gerimd. Qua balans tot nog toe positief denk ik dan.
 
Is heerlijk, in combinatie met rimmen. Geen breathcontrol trouwens, daar hou ik niet van (is ook gevaarlijk trouwens) altijd goed om dat bij de meer kinky dames duidelijk te maken.

Nooit hygiëneproblemen gehad. Als er een bidet is gaan de meesten daar uit eigen beweging al gebruik van maken. Of ik vraag of ze zich even willen wassen.

"Echte" SM-meesteressen weigeren het vaak. Al dan niet zogenaamd verontwaardigd.
 
Laatst bewerkt:
Heb een aantal dames bezocht die daar verzot op zijn, alleen ik vind mijn bewegingsvrijheid wat beperkt ze duwden echt die poes vol op mijn mond ?. Ook is er 1 die gelijk omhoog veert als ze is gekomen omdat het gelijk super gevoelig is.
Kon er verdikkeme niet meer bij, maar die heb ik de volgende keer plat op haar rug gelegd en in een stevige greep gehouden, dan krijg je een soort rodeo als ze klaarkomt en je doorbeft. Wow dat was super, ze bokte alle kanten op en kon er wel om lachen, we maken er sindsdien een kat en muis spel van ?
 
Super lekker met het juiste meisje. Eentje met heerlijke billetjes en een nat kutje tussen de beentjes. Die mag op mijn gezicht komen zitten, slurp ik haar helemaal leeg. Als ze dan ondertussen ook met mijn stijve sabel speelt, duurt het niet lang voordat de een gillend klaarkomt en de ander zijn zaad spuit. Want het is me mijn eer te na: ze zal klaarkomen op mijn tong.
 
"Echte" SM-meesteressen weigeren het vaak. Al dan niet zogenaamd verontwaardigd.

Er bestaan 2 soorten facesitting, naast de hier meest besproken versie waar het doel is de dame op deze wijze oraal te bevredigen is de andere manier van facesitting een vorm van breathplay waar de dame op je gezicht gaat zitten om je het ademen onmogelijk te maken. Deze vorm vind je meer in SM setting. Combinaties zijn natuurlijk ook mogelijk. Veel "echte" SM meesteressen doen alleen facesitting als breathplay waar ze zelf niet uit de kleren gaan. Het gaat er dan puur alleen om dat zij de controle hebben over of en wanneer je adem kunt halen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan