Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu 46 jaar, dus nog vele jaren te gaan, ooit wil ik eens een vrouw! beffen met een lekker glijmiddel in men mond en haar dan beffen en alles in haar vagina laten lopen dat ze samen met het glijmiddel klaarkomt en goed vochtig is en dan haar een lekkere beurt geven. En haar dan tongen met wat nog rest in men mond.
Ooit? Dat kan toch gelijk bij je eerstvolgende bezoek?
 
Ik vind dit toch wel raar se. Studentes die zich prostitueren. Ik heb een vermoeden dat veel meisjes het voorwenstel geven dat ze studenten zijn, maar integendeel echte DVP's zijn. Pas op, ik kan verkeerd zijn.
Ligt er ook aan wat de definitie van studente is. Moet ze hoger onderwijs volgen of is een kapperscursus voldoende?

De lekkerste sex die ik heb gehad was zonder tongzoenen trouwens. Van mij hoeft het niet.
 
Ik vind dit toch wel raar se. Studentes die zich prostitueren. Ik heb een vermoeden dat veel meisjes het voorwenstel geven dat ze studenten zijn, maar integendeel echte DVP's zijn. Pas op, ik kan verkeerd zijn.
Het is denk ik in welke bubble je zit en met welke leeftijd je omgaat. Ik ken meerdere meiden die studeren aan een HBO en universiteit en sekswerk leuk vinden voor af en toe erbij. Waarom zou het raar zijn om sekswerk te doen? En, wanneer ben je een 'echte' DVP?

Je kunt veel redenen hebben om sekswerk te doen. Geld is vaak een belangrijke reden, maar er zijn ook genoeg die het vooral erg spannend en leuk vinden. Ook intelligente meiden uit een goed sociaal milieu kunnen dit werk doen. Het is een onjuist beeld dat het altijd kwetsbare, zielige meiden zijn met trauma's en geldproblemen. Dat is het beeld wat bepaalde politieke partijen en anti-sekswerk groepen graag vertellen. Het is een normale baan en iedereen zou dit werk kunnen doen. Ja, ook bijv. je leuke collega kan sekswerk erbij doen. Ze zal het je niet alleen snel vertellen vanwege het stigma.
 
Nu 46 jaar, dus nog vele jaren te gaan, ooit wil ik eens een vrouw! beffen met een lekker glijmiddel in men mond en haar dan beffen en alles in haar vagina laten lopen dat ze samen met het glijmiddel klaarkomt en goed vochtig is en dan haar een lekkere beurt geven. En haar dan tongen met wat nog rest in men mond.
Een lekker glijmiddel...... Daar heb ik andere ervaringen mee. Na een voor mij nieuwe dvp gebeft te hebben krijg ik na afloop wel eens last van mijn darmen. Gezien mijn formaat wordt er geregeld glijmiddel gebruikt bij het neuken. Dat wissel ik geregeld af met beffen waardoor ik wat glijmiddel binnen krijg. Is me het genot van beffen waard. Bij een vaste dvp geen last en eens besproken. Ging me opvallen dat ik vaker uren later na beffen bij glijmiddelgebruikster op wcpot zat. Ze zei hangt er vanaf wat de basis (en prijs) van een glijmiddel is.
 
En de dame had de moeite genomen om een account aan te maken en reageerde op de recensie en gaf aan dat de wandelaar zo ongelooflijk onaantrekkelijk en onhygienisch was dat ze gewoon niet haar standaardservice kon geven.
Ik kom bij b2b massagesalons. 2x douche inbegrepen. Ene masseuse doucht altijd samen, andere niet if een ander vooral vooraf samen. Voorspel maar ze willen de klant zelf ook douchen omdat ze nog wel eens wat aantreffen tussen de billen zeggen ze...... Het hoeft denk ik niet vaak voor te komen om nooit te vergeten.
 
Een lekker glijmiddel...... Daar heb ik andere ervaringen mee. Na een voor mij nieuwe dvp gebeft te hebben krijg ik na afloop wel eens last van mijn darmen. Gezien mijn formaat wordt er geregeld glijmiddel gebruikt bij het neuken. Dat wissel ik geregeld af met beffen waardoor ik wat glijmiddel binnen krijg. Is me het genot van beffen waard. Bij een vaste dvp geen last en eens besproken. Ging me opvallen dat ik vaker uren later na beffen bij glijmiddelgebruikster op wcpot zat. Ze zei hangt er vanaf wat de basis (en prijs) van een glijmiddel is.
Mijn voorkeur gaat zeker uit naar het meest natuurlijke glijmiddel.
Ik ben normaal geschapen en voor mij is het geregeld een kleine teleurstelling als er bij de dame glijmiddel aan te pas komt.
Maar meestal lukt het ook dat de dame tijdens het beffen en evt. vingeren dusdanig nat wordt, dat zij geen toevoeging van een extern glijmiddel nodig heeft. Dat verhoogt dus het plezier aan beide kanten.
Maar eigenlijk gaat het hier over tongzoenen, toch?
Een vaste dame, die ik over jaren vaak bezocht heb, wordt geregeld al tijdens het intense tongzoenen nat en dus hoeft zij geen glijmiddel.
 
Het hoort er voor mij absoluut bij. En niet lafjes beetje kussen. Maar gewoon tongen. Ik snap dat niet alle dames er op zitten te wachten. En zeker niet bij iedereen.
maar het maakt de date zoveel malen beter. Met tongen erbij is herhalingsaankoop zeer groot. Zonder TZ kom ik er geen tweede keer. Dan kan de sex goed zijn maar is het nooit een topdate
 
Zoenen doe ik thuis.

Dat je de behoefte hebt om een hoer te zoenen zal ik echt nooit begrijpen maar de meeste hebben denk ik ook niets thuis zitten.

Net als beffen, dat doe je toch niet bij een hoer 😂
Het heeft met intimiteit te maken. Voor veel mensen is het menselijk contact de belangrijkste reden om een dvp te bezoeken. Niet iedereen komt alleen om mechanisch te neuken, maar willen ook een stukje intimiteit voelen. Tongzoenen en beffen kan daar een onderdeel van zijn. Het feit dat je het woord 'hoer' gebruikt zegt al veel hoe je naar een sekswerker kijkt, klinkt afstandelijk en harteloos. Dus, ik begrijp dat jij het niet begrijpt. 😊
 
Het hangt helemaal van mijn toestand af.

Nu (niet geil) zeg ik: niet tongzoenen. Tongzoenen met iemand die een uurtje daarvoor nog de tong, de snikkel en/of de kwak van een voorganger in haar mond had, doet mij huiveren. Daar doet geen mondwater iets aan af.
Maar bij eerstvolgend bezoek aan een leuke dame (wel geil): tongzoenen, graag, komt u maar!

It's all in the mind
 
Het heeft met intimiteit te maken. Voor veel mensen is het menselijk contact de belangrijkste reden om een dvp te bezoeken. Niet iedereen komt alleen om mechanisch te neuken, maar willen ook een stukje intimiteit voelen. Tongzoenen en beffen kan daar een onderdeel van zijn. Het feit dat je het woord 'hoer' gebruikt zegt al veel hoe je naar een sekswerker kijkt, klinkt afstandelijk en harteloos. Dus, ik begrijp dat jij het niet begrijpt. 😊

zoals ik al zei, zulke dingen (intimiteit dus) zoek ik wel thuis. het heeft echt iets sneu's dat je intimiteit bij een betaalde dame moet zoeken…..

en dat ik ze geen hoer mag noemen zegt meer over jou dan over mij hoor 😂
 
… het heeft echt iets sneu's dat je intimiteit bij een betaalde dame moet zoeken…..
Waarom zou dat sneu zijn? Ik denk dat iedereen behoefte heeft aan intimiteit, genegenheid en aanraking. Als je geen partner hebt kan een dvp een prima alternatief zijn. Niet iedereen heeft de zin, tijd of skills om een vaste partner te vinden. Daarnaast weet ik ook dat bij veel langdurige koppels de mate van intimiteit onder het vriespunt kan liggen. En, zelf kom ik uit de poly wereld, niks is zo leuk om intimiteiten te delen met meerdere mensen. 😉

… en dat ik ze geen hoer mag noemen zegt meer over jou dan over mij hoor 😂
Dat is helemaal waar. Het zegt veel over mij. 😉
 
Voor mij is tongzoenen een onderdeel van een geslaagde sexdate, dus in dat opzichte een vereiste. Zonder vindt ik het platte sex en daar ga ik juist niet voor betalen.

Het is wellicht sneu als je van dvp's afhankelijk bent om je intimiteit te krijgen, maar beter dat dan helemaal niets of dames die aangerand worden door hitsige mannen. Thuis wel een kusje krijgen en toch naar de dames gaan is ook sneu.

Ja, het is misschien een vieze gedachte dat een dame een half uur daarvoor een andere kerel heeft gepijpt en wellicht ook nog zijn zaad in de mond gehad heeft (al denk ik dat het laatste niet zo heel vaak het geval is). Dan denk ik maar terug aan al die vakanties toen ik jong was, waar de dames in de vriendengroep rouleerden en niemand moeilijk deed over het feit dat net een andere vriend die dame gehad had. De dame wordt er ook niet ziek van dus waarom jij wel. We zijn allemaal mensen.
 
Bij mij staat gewoon de geilknop aan als ik op date ga en hou ik mezelf voor dat ik de enige ben voor haar; hoeveel meters pik en wat ze daarmee heeft gedaan daar denk ik niet aan. Allemaal negatieve afleiding wat niet bevorderlijk is voor de ervaring.

Heerlijk zodra ik binnenstap, haar gelijk stevig vastpak, diep en hartstochtelijk haar sta te tongen waarbij de wereld stil staat, overal elkaar vastgraaien en alleen oog hebt voor elkaar. Dan weet je al dat het een supergeile date gaat worden. 😜
 
Tongzoenen maakt seks pas echt intiem maar velen moeten beseffen dat niet elke dvp daar voor in is. Sommige dvp's zien dat als een soort van vreemdgaan en zelfs als ze geen vriend hebben. Buiten dat zal een dvp niet met iedereen tongzoenen je uiterlijk hygiene en of de dvp je als klant kan vertrouwen spelen ook een groot rol. Ik denk verder als je een dvp vaak bezoekt en een vaste klant wordt je dan meer kans maakt op tongzoenen.
 
Laatst bewerkt:
Tongzoenen maakt seks pas echt intiem maar velen moeten beseffen dat niet elke dvp daar voor in is. Sommige dvp's zien dat als een soort van vreemdgaan en zelfs als ze geen vriend hebben. Buiten dat zal een dvp niet met iedereen tongzoenen je uiterlijk hygiene en of de dame je als klant kan vertrouwen spelen ook een groot rol.
Daarom is het ook goed om er gewoon naar te vragen en maar hopen dat de dame dan eerlijk antwoord geeft. Soms zeggen ze ja en dan blijft het bij een voorzichtig puntje van de tong zodat je er ook niet echt meer iets van kunt zeggen.
Zelf heb ik al meerdere malen bij bepaalde type vrouwen gemerkt dat het er niet echt in zit qua tongzoenen, dus die sla ik voortaan maar lekker over. Overigens kan een date met gewoon goed kussen zonder tong ook wel goed zijn hoor als er gewoon passie is.
 
zoals ik al zei, zulke dingen (intimiteit dus) zoek ik wel thuis. het heeft echt iets sneu's dat je intimiteit bij een betaalde dame moet zoeken…..

en dat ik ze geen hoer mag noemen zegt meer over jou dan over mij hoor 😂
Sluit me hier wel bij aan.

Vind het ook fout je vooral met het gedachte dat die zelfde dame andere mannen zonder condoom pijpt.

Ook misschien wel het zonder condoom doet wie weet waar sommige van de mannen met hun lul allemaal zijn langsgeweest.

En het belangrijkste is denk ik die dame die je beft of tz boeit het geen fuck die wilt gewoon haar geld van je.

Ze zal wel lekker een orgasme faken om jou een goed gevoel te geven. Maar diep van binnen heb ik sterk het gevoel dat die zelfde dames neerkijken op die mannen die hun willen beffen.
 
En het belangrijkste is denk ik die dame die je beft of tz boeit het geen fuck die wilt gewoon haar geld van je.

Ze zal wel lekker een orgasme faken om jou een goed gevoel te geven. Maar diep van binnen heb ik sterk het gevoel dat die zelfde dames neerkijken op die mannen die hun willen beffen.

Precies dit ja! Kan me ook niet voorstellen dat die meiden nou echt zitten te wachten elke keer weer te moeten tongen, duurt de tijd nog langer.

Soms lees je hier zelfs dat mannen extra betalen voor t "orgasme" van een vrouw. Wat een onzin 😂
 
Precies dit ja! Kan me ook niet voorstellen dat die meiden nou echt zitten te wachten elke keer weer te moeten tongen, duurt de tijd nog langer.

Soms lees je hier zelfs dat mannen extra betalen voor t "orgasme" van een vrouw. Wat een onzin 😂
Heb al meer dan 1 dvp gehad die zelf ook geil werd van te tongzoenen. De meeste die dat graag doen zijn vaak ook meer oraal ingesteld en pijpen vaak beter ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan