Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu... tongzoenen is erg geil...
Maar... er zijn echt nog wel heel wat andere manieren hoor... om je sexleven te kruiden!
Ik kan een heel leuke date hebben zonder tongzoenen maar het zal bij een eenmalig bezoek dan blijven bij deze dame.

Het is toch een enorm gemis voor mij. Als ze dat al niet wil doen dan is de goesting over bij mij.

Dat is evenveel of dat de dame zou zeggen: eigenlijk vind ik je vies
 
Ik kan een heel leuke date hebben zonder tongzoenen maar het zal bij een eenmalig bezoek dan blijven bij deze dame.

Het is toch een enorm gemis voor mij. Als ze dat al niet wil doen dan is de goesting over bij mij.

Dat is evenveel of dat de dame zou zeggen: eigenlijk vind ik je vies
Misschien was ze bang voor het onbekende of niet in de stemming. Of uit hygiënische redenen of ze heeft een vriendje?
Ik zou vroeger niet eens willen denken aan sex met een prostituee...laat staan zoenen.
Maar het hoort wel bij normale sex idd.
 
Misschien was ze bang voor het onbekende of niet in de stemming. Of uit hygiënische redenen of ze heeft een vriendje?
Ik zou vroeger niet eens willen denken aan sex met een prostituee...laat staan zoenen.
Maar het hoort wel bij normale sex idd.
Niet in de stemming is geen reden: dan behoort de dame eerlijk te zijn en de date af te lassen.

Het was ook niet een specifieke dame dat ik bedoelde maar gewoon hypothetisch voorbeeld.

Ik kies nu toch maar enkel dames die tongzoenen in hun service staan hebben dus ik heb niets te klagen 🙂
 
Je hebt heren die het een must vinden
Je hebt heren die het zelf niet willen

Je hebt dames die het aanbieden uit plezier
Je hebt dames die er een slaatje uit slaan
Je hebt dames die er niks van moeten weten

Ik behoor bijv tot de laatste groep. In mijn priveleven heb ik naast mijn partner ook andere bedpartners en daar (tong)zoen ik bijv ook niet mee. Bij (tong)zoenen komt een bepaald gevoel/emotie vrij dat ik bij niemand anders hoef te hebben dan bij mijn partner.

Ik ben hier naar heren vaak heel duidelijk in, het staat ook in mijn advertentie en het staat niet bij de mogelijkheden. Toch krijg ik heren die het forceren tijdens een date en deze staan na 1 waarschuwing al buiten of toch met extra geld/overtuiging proberen te doen en deze staan ook snel buiten of ze worden verbaal agressief met dat ik het VERPLICHT ben (denk t ff niet vriend).

Als je echt wil tongzoenen en een dame zegt nee, zoek dan lekker verder. Maar wordt niet verbaal agressief en ga niet lelijk doen tegenover een dame als ze zegt nee.

Dames die niet de waarheid spreken zijn een geval apart.

Maar dit heb je ook met massages, douchen, deepthroaten, beffen, anaal, pijpen zc, seks zc. Iedereen heeft andere ideeën van wat moet bij een date. Laten we elkaar lekker vrijlaten hierin ❤️

Dat is evenveel of dat de dame zou zeggen: eigenlijk vind ik je vies
Hahahaha, als je dame kon zijn voor een dag zou ik je aanraden dat te proberen 😂😂😂

De gevolgen daarvan, daar schrik je ooit van
 
Of als er net iemand een lading in een mondje spuit tijdens een gangbang en jij lekker met je tong in zaad ligt te roeren, Nee dank je 😝
Tongzoenen alleen een op een, haha, maar niet verplicht voor een leuke date.
 
Niet in de stemming is geen reden: dan behoort de dame eerlijk te zijn en de date af te lassen.

Het was ook niet een specifieke dame dat ik bedoelde maar gewoon hypothetisch voorbeeld.

Ik kies nu toch maar enkel dames die tongzoenen in hun service staan hebben dus ik heb niets te klagen 🙂
Het was ook gewoon een vraag bij een simpele alleen een of twee standjes date of ze dat ook wilde doen(eventueel met een meerprijs natuurlijk).
Als je het vantevoren afspreekt dat het in het pakket zit voor een bepaalde prijs en dan niet willen..dan is het een ander verhaal idd.
Of aflassen of een prijs maken voor wat ze wel wilt leveren.
Maar ik lees dat je dames hebt gevonden die het aanbieden en ook nakomen. 👍
 
Laatst bewerkt:
Ik zat ook te Googlen of dit wel juist was... Lol
De hogere school is alweer een tijdje geleden..
 
Laatst bewerkt:
Het was ook gewoon een vraag bij een simpele alleen een of twee standjes date of ze dat ook wilde doen(eventueel met een meerprijs natuurlijk).
Als je het vantevoren afspreekt dat het in het pakket zit voor een bepaalde prijs en dan niet willen..dan is het een ander verhaal idd.
Of aflassen of een prijs maken voor wat ze wel wilt leveren.
Maar ik lees dat je dames hebt gevonden die het aanbieden en ook nakomen. 👍
Ik boek meestal dates van 2-3 uur. Dan is het voor mij wel belangrijk dat dit met een dame gebeurd die er zelf zin in heeft anders is het voor mij ook niet zo leuk.
Bij zo'n uitgebreide vrijpartij hoort tongzoenen er toch bij (voor mij toch)

Maar ik kan me idd voorstellen dat bij een korte date van 15-30 minuten de focus elders ligt en dat tongzoenen dan minder belangrijk is.
Hahahaha, als je dame kon zijn voor een dag zou ik je aanraden dat te proberen 😂😂😂

De gevolgen daarvan, daar schrik je ooit van
Ik zou nooit zelf proberen een handeling te forceren bij een dame als het niet iets is wat ze aanbied.
Als je weet dat bvb tongzoenen geen mogelijkheid is dan moet je het ook niet proberen, een grens is een grens.

Wat ik bedoelde is dat indien een dame niet wil tongzoenen het bij mij dan overkomt alsof ze tegen haar zin met mij op dat moment samen is.
Dan is bij mij de goesting ook heel wat minder want dan voel ik me een vieze vent.

Natuurlijk weet ik ook dat het een betaalde date is en dat dat de enige reden is waarom we seks hebben.
Maar als ik een date v 2-3u boek dan heb ik toch graag het gevoel/illusie dat de dame op dat moment graag bij mij is en dat ze zelf ook geniet van onze tijd samen.

Je hebt dames die zo'n service aanbieden en die je heel goed dat gevoel kunnen geven en dat zijn dan de dames die ik prefereer.

Maar dit is hoe ik het ervaar en wat ik zoek en wat voor mij persoonlijk werkt.

Het leuke aan sekswerk is dat het zoveel vormen heeft en dat iedereen ook iets anders zoekt. En ieder moet uitmaken wat er voor hem/haar werkt.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk weet ik ook dat het een betaalde date is en dat dat de enige reden is waarom we seks hebben.Maar als ik een date v 2-3u boek dan heb ik toch graag het gevoel/illusie dat de dame op dat moment graag bij mij is en dat ze zelf ook geniet van onze tijd samen.
Je hebt dames die zo'n service aanbieden en die je heel goed dat gevoel kunnen geven en dat zijn dan de dames die ik prefereer.
Exact hoe ik erin sta. Ik wandel 1x per maand en dan moet het ook echt goed zijn. Dus een GFE, ik moet me voor een uurtje met een echte vriendin wanen. Zonder zoenen voelt het gewoon niet natuurlijk, omdat je dat tijdens een vrijpartij met een vriendin wel doet.
 
Of als er net iemand een lading in een mondje spuit tijdens een gangbang en jij lekker met je tong in zaad ligt te roeren, Nee dank je 😝
Tongzoenen alleen een op een, haha, maar niet verplicht voor een leuke date.
Ik zou tongzoenen ook niet zelf beginnen op een GB... Maar als zij jou vurig begint te tongkussen... Tsja...
 
Ik boek meestal dates van 2-3 uur. Dan is het voor mij wel belangrijk dat dit met een dame gebeurd die er zelf zin in heeft anders is het voor mij ook niet zo leuk.
Bij zo'n uitgebreide vrijpartij hoort tongzoenen er toch bij (voor mij toch)

Maar ik kan me idd voorstellen dat bij een korte date van 15-30 minuten de focus elders ligt en dat tongzoenen dan minder belangrijk is.

Ik zou nooit zelf proberen een handeling te forceren bij een dame als het niet iets is wat ze aanbied.
Als je weet dat bvb tongzoenen geen mogelijkheid is dan moet je het ook niet proberen, een grens is een grens.

Wat ik bedoelde is dat indien een dame niet wil tongzoenen het bij mij dan overkomt alsof ze tegen haar zin met mij op dat moment samen is.
Dan is bij mij de goesting ook heel wat minder want dan voel ik me een vieze vent.

Natuurlijk weet ik ook dat het een betaalde date is en dat dat de enige reden is waarom we seks hebben.
Maar als ik een date v 2-3u boek dan heb ik toch graag het gevoel/illusie dat de dame op dat moment graag bij mij is en dat ze zelf ook geniet van onze tijd samen.

Je hebt dames die zo'n service aanbieden en die je heel goed dat gevoel kunnen geven en dat zijn dan de dames die ik prefereer.

Maar dit is hoe ik het ervaar en wat ik zoek en wat voor mij persoonlijk werkt.

Het leuke aan sekswerk is dat het zoveel vormen heeft en dat iedereen ook iets anders zoekt. En ieder moet uitmaken wat er voor hem/haar werkt.
Ok, maar je kan altijd vragen wat haar services zijn. Je gaat ook niet aan een timmerman vragen of hij een muur wil metselen.
En waar heb je de dames gevonden? Klinkt goed. Kinky ofzo?
Je hebt heren die het een must vinden
Je hebt heren die het zelf
Hahahaha, als je dame kon zijn voor een dag zou ik je aanraden dat te proberen 😂😂😂

De gevolgen daarvan, daar schrik je ooit van
Je zou een keer een man moeten zijn voor een dag, dan piep je wel anders..
 
Ok, maar je kan altijd vragen wat haar services zijn. Je gaat ook niet aan een timmerman vragen of hij een muur wil metselen.
ik denk dat ik toch duidelijk laat blijken dat ik maar dames bezoek die tongzoenen aanbieden 😅

Ik lees altijd heel goed de advertenties/website vd dames en ook de reviews.

En om te weten welke dames ik bezoek kan je gewoon naar mijn reviews kijken😉
 
Ik bezoek aalleen Dames die het aanbieden. Liefst ook zonder extra bijdrage. Heb altijd het idee dat als er een extra bijdrage gevraagd word deze Dame het dus eigenlijk niet wil. Overslaan dan...

Wel probeer ik altijd de 1e van die dag te zijn. Ik spreek dus bij voorkeur af om ca 10:00/11:00 "s Morgens. Is ook meer voor het idee.
 
Ligt eraan... Ik vind het persoonlijk een heel proces om te kijken wat ik ervan vind. Hoe verzorgd is de dame, komt het vanuit mij of vanuit haar, moet je er extra voor betalen en voel je dat ze er ook van geniet? Bijzonder weinig momenten gehad waarbij dit allemaal goed was, en ik het 100% als natuurlijk heb mogen ervaren. Maar geef nooit op
 
Ligt eraan... Ik vind het persoonlijk een heel proces om te kijken wat ik ervan vind. Hoe verzorgd is de dame, komt het vanuit mij of vanuit haar, moet je er extra voor betalen en voel je dat ze er ook van geniet? Bijzonder weinig momenten gehad waarbij dit allemaal goed was, en ik het 100% als natuurlijk heb mogen ervaren. Maar geef nooit op
Dames bezoeken waarin tongzoenen, beffen, vingeren,… in standaard prijs inbegrepen zit (die dus niet met extra's werken voor 'normale' zaken)
Is al een goed voorteken dat ze het zelf graag doen.

Langere dates boeken of dames boeken die beperkter daten (bvb 1 klant per dag) en die bvb enkel maar dates v minimum 2 uur aanvaarden.

Dit zijn naar mijn ervaring de dames die er zelf van genieten en die voor de beste dates zorgen met alles erop en eraan.

Wat mij betreft : liever 1 zo'n date per maand dan 2-3 kortere dates met minder service
 
Dames bezoeken waarin tongzoenen, beffen, vingeren,… in standaard prijs inbegrepen zit (die dus niet met extra's werken voor 'normale' zaken)
Is al een goed voorteken dat ze het zelf graag doen.

Langere dates boeken of dames boeken die beperkter daten (bvb 1 klant per dag) en die bvb enkel maar dates v minimum 2 uur aanvaarden.

Dit zijn naar mijn ervaring de dames die er zelf van genieten en die voor de beste dates zorgen met alles erop en eraan.

Wat mij betreft : liever 1 zo'n date per maand dan 2-3 kortere dates met minder service
Mooi gezegd :)
 
Zelf doe ik dus (vrijwel) uitsluitend langere paydates... En niet zelden draaien die uit op stomende geile sex. Maar... zelfs dan is er lang niet altijd tongzoenen bij! Vreemd zal je zeggen... maar toch...

Dus...lang niet alle DVP's willen/doen dit... maar geven zich verder wél voor de volle 100%. En... dan blijft er écht nog wel genoeg 'lekkers' over dat je wel kan/mag doen hoor! Haha!

En... als er dan wél passioneel tongzoenen bij is... Mmmmmh! De 'kers op de taart'!
 
Zelf doe ik dus (vrijwel) uitsluitend langere paydates... En niet zelden draaien die uit op stomende geile sex. Maar... zelfs dan is er lang niet altijd tongzoenen bij! Vreemd zal je zeggen... maar toch...

Dus...lang niet alle DVP's willen/doen dit... maar geven zich verder wél voor de volle 100%. En... dan blijft er écht nog wel genoeg 'lekkers' over dat je wel kan/mag doen hoor! Haha!

En... als er dan wél passioneel tongzoenen bij is... Mmmmmh! De 'kers op de taart'!
Je moet een vermoeiende klant zijn voor de dames. Uren lang sexen en zich geven voor de volle 100 % . Zo' n dame staat dan hele tijd op "AAN"
 
Ik vrees wel wel ja... Zij moet dus wel degelijk 'werken voor haar geld'!
Maar... zolang ik nog mag terugkomen... heb ik vast wel iets goed gedaan!
Ik neem aan dat je ook de dames selecteert die dit alles aanbieden en er dus zelf voor kiezen om voor 'vermoeiende klanten' te gaan. Ben je dan een vermoeiende klant of ben je precies wat ze zoeken?
Correctie: dames zoeken natuurlijk geen klanten, maar zorgen dat ze door een bepaald type klant gevonden worden.
 
Ik neem aan dat je ook de dames selecteert die dit alles aanbieden en er dus zelf voor kiezen om voor 'vermoeiende klanten' te gaan. Ben je dan een vermoeiende klant of ben je precies wat ze zoeken?
Correctie: dames zoeken natuurlijk geen klanten, maar zorgen dat ze door een bepaald type klant gevonden worden.
Ja! Ik selecteer wel degelijk op dames die 'weten wat ze willen in bed'... en (bij de juiste klant) er zich helemaal 'ingooien'! En... die bestaan wel degelijk!

Ook bij betaalsex zijn er wel degelijk vrouwen die stamina en een harde pik best weten te appreciëren!
Ik neem aan dat je ook de dames selecteert die dit alles aanbieden en er dus zelf voor kiezen om voor 'vermoeiende klanten' te gaan. Ben je dan een vermoeiende klant of ben je precies wat ze zoeken?
En... wat betreft die 'vermoeiende klant'...
Tsja... twee uur intensieve sex (of soms nog langer) is zeker niet voor iedere DVP!
Maar... blijkbaar is 'af-en-toe lekker los gaan' ook voor hen best lekker geil...

En, ja... daarna ben je best 'moe'... Maar 'vermoeiend' was het zeker niet! 'Moe en voldaan' zeker wél!
 
Laatst bewerkt:
Meestal krijg je dan ook weer geld terug zeker? En dan blijven ze je verliefd na staren :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan