Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren1D, 2C, 3B 4BDEiik had laatst een gesprek met een dvp die tongzoent om zelf opgewarmd te raken voordat ze aan het pijpen begint.
Dat ging over dat izij bij mij haar tong er vol en diep in stopt en ik volgend ben dus tongen gebeurt in mijn mond.
Terwijl ik juist ervaring heb dat het meestal andersom is, dus mijn tong grotendeels in haar mond.
Ik ben dus wel benieuwd hoe dat bij anderen zit.
Heb zitten zoeken hoe ik een poll kon maken maar kon ik niet vinden vandaar efen langs deze weg.
De vraag zou dan zijn:
Als je tongzoent met een dvp, hoe gaat dat ? Meerdere antwoorden mogelijk:
1. Waar zit je tong
A. In de mond van de dvp
B. In mijn mond
C.. halverwege
D. Afwisselend in mijn mond, in mond dvp
E. Iets anders
En mocht je nog tijd over hebben bent ik ook benieuwd naar het volgende.
2. Snelheid van de tong
A. Langzaam.
B. Snel
C. Afwisselend
D. Iets anders
3. Hoeveelheid speeksel
A. Droog tongen
B. Volle mond met speeksel
C. Beetje speeksel
D. Iets anders
4. Soort beweging
A. Lonks rechts
B. Rondjes draaien.
C. Erin eruit
D. Lippen masseren
E. Huig strelen.
F. Iets anders.
Interessant! Hoe doen dvp's dit die dit aanbieden denk je?Het is niet zo dat dvp's niet van tongzoenen houden ze houden er zeker van. Maar ze doen dat liever niet met een klant, zeker niet met een klant waar ze zich niet tot aangetrokken voelen. Zoenen wordt als intiem ervaren door de dvp's meer intiem dan de seks zelf en brengt daardoor emoties naar boven. Als alle dvp's met elke klant gaan zoenen of tongzoenen dan wordt dit beroep een heel zwaar beroep voor ze dus logisch dat het vaak vermeden wordt. Dat is ook de reden dat ik nooit voor zoenen betaal en veel forumleden hier klagen dat ze voor tongzoenen betaald hebben maar het niet kregen of het niet met overgave kregen. Zoiets kun je simpelweg niet forceren het moet van beide kanten komen.
heerlijk tongzoenen.waar daarvoor nog een pik in zatEn andere DVP's vinden dat dan net weer iets te persoonlijk! Zo zie je maar...
Boodschap is: je respecteert haar grenzen (en geniet met volle teugen van al dat lekkers dat wél geboden wordt!)
Ik ben vaak haar eerste....heerlijk tongzoenen.waar daarvoor nog een pik in zat
lekker fris hahahahaaTongzoenen is behoorlijk intiem, ik begrijp wel dat er dames zijn die ervan af zien. Al zoek ik zelf de dames op die het wel doen. Ik kan er echt van genieten.
Vroeger begreep ik niet dat sommige dvp's dit niet wilden. Het was toch geen seks? Hoe vaak ik als scholier en student wel niet heb staan tongen zonder dat dit uiteindelijk tot seks kwam.... Nog een wonder dat ik nooit Pfeiffer heb gehad. Maar nu begrijp ik dit wel, je komt echt heel dichtbij iemand, fysiek en mentaal.
Toch blijf ik wel een fervent tongzoenman. Ik kom er echt in een roes van.
Wie de advertenties een beetje doorspit, ziet dat sommige dames zich op voorhand indekken door aan te geven dat ze zoenen als de klik er is.Het is niet zo dat dvp's niet van tongzoenen houden ze houden er zeker van. Maar ze doen dat liever niet met een klant, zeker niet met een klant waar ze zich niet tot aangetrokken voelen.
yeah sure ..... welke klik moet er zijn dan?Wie de advertenties een beetje doorspit, ziet dat sommige dames zich op voorhand indekken door aan te geven dat ze zoenen als de klik er is.
Deze discussie (klik bestaat niet/wel) is al 654678765 keer in even zoveel topics gevoerd. Zullen we dit even achterwege laten en bij de tongzoen blijven?yeah sure ..... welke klik moet er zijn dan?
Zoiets weetje als ervaren wandelaar op voorhand al.Wie de advertenties een beetje doorspit, ziet dat sommige dames zich op voorhand indekken door aan te geven dat ze zoenen als de klik er is.
ook de lul van een andere vent die daarvoor in zat ???Sex met tongzoenen is voor mij hemels lekker. Zeker als je beiden van zoenen houdt en elkaar lekker subtiel aan het opwinden bent. Liefst een lang voorspel met zoenen en dat die pik spontaan naar binnen glibbert terwijl het tongen gewoon doorgaat.
Een goede dvp wast zich tussen afspraken door.ook de lul van een andere vent die daarvoor in zat ???
jij liever dan ikEen goede dvp wast zich tussen afspraken door.
Ze verleggen hun grenzen met als doel om meer geld te verdienen.Interessant! Hoe doen dvp's dit die dit aanbieden denk je?
Ik heb die idee totaal niet ik denk dat ze het liever niet doen en zeker niet met klanten die ze niet aantrekkelijk vinden. En wat ik hierboven al zei geld maakt veel goed, maar zelfs met geld klagen er vele wandelaars dat dvp's moeilijk doen als het over tongen gaat terwijl ze ervoor betaalden.Ik heb zelf het idee dat de dvps die GFE aanbieden dit zelf lekker vinden en inzien wat voor leegte ze bij ons vervullen.
Ik had laatst zo'n geweldige GFE date en nog steeds geniet ik ervan maar dat komt idd door het tongzoenen. Als het enkel seks is, denk ik er de volgende dag niet eens meer aan en vergeet ik het zelfs dat ik die desbetreffende dvp heb bezocht: de dvps waar ik mee heb getongd, vergeet ik absoluut niet
eugenlijk is een hoer smerigZe verleggen hun grenzen met als doel om meer geld te verdienen.
Ik heb die idee totaal niet ik denk dat ze het liever niet doen en zeker niet met klanten die ze niet aantrekkelijk vinden. En wat ik hierboven al zei geld maakt veel goed, maar zelfs met geld klagen er vele wandelaars dat dvp's moeilijk doen als het over tongen gaat terwijl ze ervoor betaalden.
En je zegt het zelf al de dames waarmee je getongd hebt vergeet je niet. Verplaats je nou eens in de dvp's die je bezoekt denk je dat ze al die klanten die ze dagelijks ontvangen willen herinneren ik denk het niet. Vandaar dat ze het ook niet met overgave doen. Natuurlijk zullen er best uitzonderingen zijn een klant die in de smaak valt van een dvp en waar wel met overgave mee getongd wordt.
Dat zijn jouw woorden, ik geef alleen aan dat dvp's ook hun grenzen hebben en bepaalde mogelijkheden als tongzoenen liever niet doen. Alleen ze weten dat er mannen zijn die dat perse op een date willen dus laten ze het maar gebeuren om meer klanten te krijgen.eugenlijk is een hoer smerig
Met jou natuurlijk daar zoenen ze graag mee. Ik verbaas me er over dat je altijd zo goed weet wat er overal gebeurt terwijl je er niet bij bentZe verleggen hun grenzen met als doel om meer geld te verdienen.
Ik heb die idee totaal niet ik denk dat ze het liever niet doen en zeker niet met klanten die ze niet aantrekkelijk vinden. En wat ik hierboven al zei geld maakt veel goed, maar zelfs met geld klagen er vele wandelaars dat dvp's moeilijk doen als het over tongen gaat terwijl ze ervoor betaalden.
En je zegt het zelf al de dames waarmee je getongd hebt vergeet je niet. Verplaats je nou eens in de dvp's die je bezoekt denk je dat ze al die klanten die ze dagelijks ontvangen willen herinneren ik denk het niet. Vandaar dat ze het ook niet met overgave doen. Natuurlijk zullen er best uitzonderingen zijn een klant die in de smaak valt van een dvp en waar wel met overgave mee getongd wordt.
Je kunt het niet forceren? Gewoon een kwestie van tong naar buiten en bewegingen maken?veel forumleden hier klagen dat ze voor tongzoenen betaald hebben maar het niet kregen of het niet met overgave kregen. Zoiets kun je simpelweg niet forceren het moet van beide kanten komen.
In het SKW? Of ver daarbuiten?Ikzelf ben geen fan maar er is er toch eentje in Antwerpen (nu in verlof) die echt teleurgesteld was dat ik er nix van bakte.... Topgriet trouwens![]()
Ik heb nergens hier gezegd dat dvp's graag met mij zoenen al heb ik dat met meerdere dvp's wel gedaan en nooit ervoor betaald. Voor mij hoeft zoenen niet als ik een dvp bezoek. Maar mocht het toevallig bij een goede klik wel gebeuren zeg ik daar geen nee tegen, zolang de dvp zich daarbij goed voelt en nog belangrijker uit eigen wil doet.Met jou natuurlijk daar zoenen ze graag mee. Ik verbaas me er over dat je altijd zo goed weet wat er overal gebeurt terwijl je er niet bij bent
Veel mensen houden zowiezo niet van zoenen heb ik geleerd of hun geloof verbiedt het.
Zo moet je in Afrika vragen of een vrouw Katholiek of Islamitisch is , is ze Katholiek dan zoenen ze wel.
Altijd privéontvangst, nooit skw of privehuizen geweestIn het SKW? Of ver daarbuiten?
Dit dus!Ik ken een hoop dvp's die met volle toewijding tz-en zonder meerprijs en ieder van deze dames hebben hun hygiëne helemaal in orde en dat verwachten ze terug van hun klanten. Kwestie van de juiste dvp's uitkiezen.
Zo is het.Ik ken een hoop dvp's die met volle toewijding tz-en zonder meerprijs en ieder van deze dames hebben hun hygiëne helemaal in orde en dat verwachten ze terug van hun klanten. Kwestie van de juiste dvp's uitkiezen.
Mijn god waar denkt je allemaal aan , zo wordt een hoerenbezoek een wetenschappelijk onderzoek.1D, 2C, 3B 4BDE