Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook is het zo als je een vaste dame hebt de kans groter is dat je het gratis erbij krijgt. Omdat de dame je inmiddels goed kent en je daardoor meer vertrouwt, hier speelt klantenbinding ook een grote rol in.

Veel buitenstaanders, die dus niets te maken hebben met sekswerkers en zo, verwonderen zich wel eens daarover dat er nogal wat dames zijn voor wie tongzoenen not done is, terwijl zij zo maar in hun kut laten zitten, alsof het niets is. Die mensen zien zoenen als iets 'redelijk normaals' terwijl seks hebben met vreemde mannden voor hen toch wel iets speciaals is.

Maar hoe dichter je in die wereld betrokken geraakt, hoe beter je die vrouwen begrijpt. Partners van dvp's maken er geen issue van dat er ene een condoom over zijn fluit schuift en eens in hun partner klaarkomt. Dat is de stiel. Er is daarbij zelfs niet eens direct contact tussen de fluit en de poes. Maar zoenen??? Dat is wat anders. Een kut is maar een kut, maar het gelaat, de ogen, de mond, dat is een spiegel van de ziel.

Veel dvp's hebben daar met hun partner afspraken rond, die zij meestal ook respecteren omdat zij er zelf een afkeer van hebben.

En dat zijn dan dezelfde dames die als ze jonger waren tijdens het uitgaan geen probleem hadden met hun zatte botten gasten binnen te draaien want dat stelt toch niets voor? Ze hebben ze toch niet geneukt?

🙄🙄
Tongzoenen doe ik alleen met mijn vrouw, en met mijn buddy.
Wat al gezegd is, tongzoenen is zeer intiem.
Overigens ook een manier bij mij om meteen het Lagerhuis in opstand te laten komen.

Tongzoenen is intiem.

Pijpen, likken, CIM, neuken, anaal, handjobs, squirten, klaarkomen, enz zijn dat dus niet?

Veel buitenstaanders, die dus niets te maken hebben met sekswerkers en zo, verwonderen zich wel eens daarover dat er nogal wat dames zijn voor wie tongzoenen not done is, terwijl zij zo maar in hun kut laten zitten, alsof het niets is. Die mensen zien zoenen als iets 'redelijk normaals' terwijl seks hebben met vreemde mannden voor hen toch wel iets speciaals is.

Maar hoe dichter je in die wereld betrokken geraakt, hoe beter je die vrouwen begrijpt. Partners van dvp's maken er geen issue van dat er ene een condoom over zijn fluit schuift en eens in hun partner klaarkomt. Dat is de stiel. Er is daarbij zelfs niet eens direct contact tussen de fluit en de poes. Maar zoenen??? Dat is wat anders. Een kut is maar een kut, maar het gelaat, de ogen, de mond, dat is een spiegel van de ziel.

Veel dvp's hebben daar met hun partner afspraken rond, die zij meestal ook respecteren omdat zij er zelf een afkeer van hebben.
Ik snap dat wel en ben het geheel met je eens.
Eigenlijk vind ik zoenen veel intiemer dan (plat gezegd) neuken.

Sterker nog: met het klimmen van de jaren vind ik neuken met een dvp steeds minder interessant worden. Je merkt toch nauwelijks verschil in wie je hem steekt.
Maar zoenen is compleet anders.

En dat zijn dan dezelfde dames die als ze jonger waren tijdens het uitgaan geen probleem hadden met hun zatte botten gasten binnen te draaien want dat stelt toch niets voor? Ze hebben ze toch niet geneukt?

🙄🙄

Tongzoenen is intiem.

Pijpen, likken, CIM, neuken, anaal, handjobs, squirten, klaarkomen, enz zijn dat dus niet?
Ja tuurlijk maar tongzoenen gaat toch meer richting echte liefde.
Ik snap dat wel en ben het geheel met je eens.
Eigenlijk vind ik zoenen veel intiemer dan (plat gezegd) neuken.

Sterker nog: met het klimmen van de jaren vind ik neuken met een dvp steeds minder interessant worden. Je merkt toch nauwelijks verschil in wie je hem steekt.
Maar zoenen is compleet anders.
Dat dus.
Overigens ga ik helemaal niet naar een dvp om te neuken.

En waarschijnlijk ook haar belangrijkste. Daarom doet ze misschien wel dingen met jou die ze bij geen enkele andere man doet. Sinterklaas vertelde mij ooit eens dat er wel meer zulke dvp's zijn.
Ik heb meerdere keren bijbetaakd voor tz en dan echt dat het met overgave gebeurde dus als echt voelde. Kan ook zijn dat ze het alleen aanbied als de klik en/
of hygiene er was.

Weetje wat nog intiemer is dan tongzoenen een dvp op haar nek kussen, nooit doen bij een dvp.

Blijkbaar denken veel mensen daar volledig zwart/wit in.

Ik heb al genoeg dames bezocht die daar net supergeil van worden. Net zoals van gemeend tongzoenen.

Uiteraard zijn er die dat allemaal niet toelaten, en dat is uiteraard hun goed recht, maar die laat ik dan ook volledig links liggen.

En uw ervaringen zijn daarom geen gouden regel ook niet..

Terug
Bovenaan Onderaan