Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste
Maar daarmee brengt ze haarzelf in een lastig parket, want als een klant bereid is ervoor extra te betalen, moet ze meteen open kaart spelen als blijkt dat hij bijvoorbeeld niet fris uit zijn mond ruikt en een excuus aanvoeren om ofwel het geld niet aan te nemen of om de actie zo snel mogelijk af te kappen.
De meeste dames stellen hygiëne wel als voorwaarde.

Sowieso mag een vrouw alles weigeren. Ik hou er niet van als een ervaring uit het verleden een recht wordt. Consent moet er elke keer opnieuw weer zijn.

Klopt, en dat is dus juist de reden waarom ik niet tongzoen bij dates.

Dat was instinctief altijd al zo. Ik kan namelijk niet vergeten dat ik daadwerkelijk een dvp bezoek die, in sommige gevallen zelfs vlak voor mij, ook andere mannen langs krijgt.

Zeker de toevoeging van de recensies hier maakt het onmogelijk voor me om die gedachte uit te schakelen.

Ik vind het forum verder een enorme aanwinst, maar als ik hier zou lezen dat wandelaar x of y zich laat rimmen door een dvp dan is het voor mij echt volstrekt ondenkbaar om met die dame te willen tongzoenen.

Zelfde geldt in mijn geval voor beffen. No way dat ik dat bij een dvp doe.

Beide handelingen wel met partners logischerwijs.

Het zorgt overigens voor het omgekeerde effect omdat ik vooral privé ontvangst dames bezoek (bij de ramen wordt volgens mij sowieso minder getongzoend).

Heb het best vaak meegemaakt dat een toeschietelijke en knappe dame bij binnenkomst vrij snel begint met zoenen en automatisch wil doorschieten richting tongzoenen.....en dat ik dan ontwijk/afhoudt.

Daar reageren ze meestal glimlachend op ipv beledigd, omdat het voor hun in de meeste gevallen toch een service richting de klant zal zijn ipv dat ze dat zelf graag doen, hoewel ik me kan voorstellen dat er vrouwen zijn die iets meer hun seksuele intuïtie volgen en het moeilijker vinden om vanuit een nuchtere/droge status met bv pijpen te beginnen.

Want ik geef gelijk toe dat je wel meer in een flow terecht komt als je bv tongzoent.

De glimlach is weliswaar geen beledigde reactie, maar meer een stilzwijgend: 'Ok, zo eentje dus, dan hoef ik ook niet heel passioneel te worden bij de sex.'

Dat probeer ik vervolgens te neutraliseren door wel intenser te worden qua aanrakingen of, als ik dat op dat moment meen, iets over haar schoonheid te zeggen.

Slechts een enkele keer ging een dame echt door en moest ik iets zeggen als: 'Ehm....i don't french kiss'.

Ik zoen overigens wel, maar van al te hitsig in mijn nek zoenen en hijgen kan ik ook uit mijn doen raken, dat luistert heel nauw. Soms plezierig, soms niet.

De sex zelf is bijna altijd wel plezierig, volgens mij ook voor de dame, want het is me nog vrijwel nooit voorgekomen dat een dame aangaf dat ze een standje of handeling niet prettig vond/wilde wisselen.

Een enkele keer een dame meegemaakt die dacht dat ik het wel wilde en die zei: I don't kiss with tongue'. Waarna ik lachend zei: 'Oh, no worries, ik ook niet.'

Waarna ze een paar minuten later wel, vroeger altijd met en nu soms zonder condoom mijn penis in haar mondje liet verdwijnen.

Waar ik dan op mijn beurt om moet glimlachen, maar blijkbaar is dat voor sommige dames heel normaal, terwijl het mij minstens zo heftig lijkt als tongzoenen (de reden dat ik niet bef).

Maar tongzoenen vind ik zelf dus alleen prettig met een partner, niet met een betaalde dame.

Heb ook, als de dame dat niet begreep, wel eens iets gezegd als: 'Als we boyfriend/girlfriend waren zou ik het zeker wel willen, maar in deze vorm kan dat nu eenmaal niet' of iets dergelijks.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar het lijkt mij heel lastig om altijd zo in je hoofd bezig te zijn.
Voor mij is de ultieme beleving er toch één waarbij je jezelf helemaal verliest en 100% opgaat in het moment.

Misschien is er een verschil in perceptie tussen mannen die uit noodzaak een dvp bezoeken, en mannen die gewoon eens wat seksuele pret en genot zoeken. Als je een fijne relatie hebt, betekent het begrip 'intimiteit' misschien iets anders dan wanneer je thuis geen normale dagelijkse ervaringen hebt met een vrouw.

Laatst bewerkt:
Tongzoenen voorkomt dat allemaal. Dan komt handige Harry vanzelf omhoog.
Plus plus dus.
Het werkt bij mij opwindend, tenminste als het met overgave gebeurt.
Een 'dun' tongende dame had het beter niet kunnen aanbieden.
Ik denk altijd: graag of niet.
Dit klopt wel. Ik vind het eigenlijk altijd al een geslaagde date als er getongzoend wordt. Voor mij is tongzoenen ook een +++

De beste seks kreeg ik van dames die geen extra geld voor tongzoenen en pzc vragen. Nou moet ik erbij vertellen dat ik er nooit voor betaald heb dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat extra geld betalen niet helpt. Alleen vind ik dat extra geld ervoor betalen het allemaal complexer maakt want je verwachtingen zijn dan ook zeer hoog.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar het lijkt mij heel lastig om altijd zo in je hoofd bezig te zijn.
Voor mij is de ultieme beleving er toch één waarbij je jezelf helemaal verliest en 100% opgaat in het moment.
Ik snap dat je er zo over denkt.

Maar voor mij is het een duidelijke grens. Er zijn dingen die ik wel en niet wil met een betaalde dame juist omdat het een publieke dame is.

Hoofdreden is dat ik niet weet waar haar tong eerder die dag is geweest. Welke lelijke gast heeft ze ook mee getongzoend, doet ze zelfs aan rimmen etc. Vermoedelijk sowieso pzc.

Dus de tong van de dvp is een soort vuilnisbak van uitgewisselde sappen.

Ik neuk altijd met condoom, dus hoe intiem dat ook is, er is geen direct vleselijk contact.
Meestal kies ik ook voor pmc, een enkele keer als ik een dame echt heel lekker vind of als ik de indruk heb dat ze onlangs pas gestart is met het vak kies ik in het moment toch voor pzc.

Maar eigenlijk ben ik er bij een bezoekje helemaal niet meer mee bezig in mijn hoofd.

Wat ik wel en niet doe is altijd exact hetzelfde.

Wel:
Babbelen
Aanraken
Gepijpt worden
Neuken in verschillende standjes

Evt. zoenen
Evt. vingeren
Evt. aftrekken (mits bekwaam)

Niet:
Tongzoenen
Beffen

Dus ik verlies me ook in het moment, maar de reserves zijn voor mij zo duidelijk dat ik er ter plekke niet eens over hoef na te denken.
Precies dat dus! Als je dat kan... beleef je pas écht lekkere sex!
Zie mijn antwoord op Spee Dee.

Laatst bewerkt:
Misschien is er een verschil in perceptie tussen mannen die uit noodzaak een dvp bezoeken, en mannen die gewoon eens wat seksuele pret en genot zoeken. Als je een fijne relatie hebt, betekent het begrip 'intimiteit' misschien iets anders dan wanneer je thuis geen normale dagelijkse ervaringen hebt met een vrouw.
Ik denk dat dat in mijn geval deels zeker klopt.

Toen ik begon met wandelen zat ik in een relatie met iemand, maar door omstandigheden waren we niet zo vaak samen (ik hou het bewust even vaag). Dus met haar zoende ik en overige activiteiten en het wandelen deed ik er naast.

Toen is die tweedeling ontstaan.

Daarna was ik een jaar single maar hield ik hetzelfde patroon aan omdat ik me daar lekker bij voelde.

Daarna weer anderhalf jaar een relatie gehad (zie elders).

Maar behalve dat ik een onderscheid maak tussen partners en dvp's (met de een doe ik alles en met dvp's best veel, maar niet alles), vind ik ook het idee dat het een publieke dame is genoeg reden om al te direct contact een beetje viezig te vinden.

Voor mij zijn condooms daarom echt een ideale uitvinding. Je voelt alles, maar er zit altijd een laagje tussen.
En manueel contact boeit me niet zo. Ik kan iemand's billen of boezem aanraken en daarna gewoon goed mijn handen wassen.

Maar je tong is voor mijn gevoel een intiemer lichaamsdeel, ik snap wat dat betreft ook goed dat dvp's lang niet altijd willen tongzoenen.

Maar inderdaad, als mannen geen partner hebben en betaalde bezoekjes een vervanging voor het totaal-plaatje zijn dan kan ik me voorstellen dat ze juist ook willen tongzoenen en vermoedelijk ook knuffelen of zelfs een goed gesprek.
Voor mij is tongzoenen de manier om de boel aan de praat te helpen.
Ik maak me minder druk om de hygiëne.
Dat zit bij de dames waar ik kom wel snor.
Ik ben zelf behoorlijk schoon op mezelf en verwacht dat ook van een dame.
Nog nooit teleurgesteld daarin.

Zonder tongzoenen en bij te snel aanvallen op de penis, moet ie dan stijf gepijpt worden (in mijn geval). Een triestere scène bestaat niet.
Bovendien ga ik me dan focussen op hard worden, wat iedere normale vorm van opwinding in de weg staat. Horror.

Tongzoenen voorkomt dat allemaal. Dan komt handige Harry vanzelf omhoog.
Plus plus dus.
Het werkt bij mij opwindend, tenminste als het met overgave gebeurt.
Een 'dun' tongende dame had het beter niet kunnen aanbieden.
Ik denk altijd: graag of niet.
Dit snap ik overigens wel. Met partners doe ik het wel zo. Het is vloeiender dan.

Alleen als ik de afweging maak tussen wel willen tongzoenen maar toch weten dat het een dvp is, dan haak ik af.
@knightrider; ieder zijn ding natuurlijk, maar ik ga met @Marco, @Spee - Dee en anderen mee.
Sex is ook (voor mij) verbinding, ook al is dat binnen bepaalde kaders (uitspraak van mn favoriete ex-DVD) Tongzoenen hoort er absoluut bij een onmisbaar onderdeel van het spel.
Prima hoor, ieder zijn ding.

Laatst bewerkt:
Ik snap dat je er zo over denkt.

Maar voor mij is het een duidelijke grens. Er zijn dingen die ik wel en niet wil met een betaalde dame juist omdat het een publieke dame is.

Hoofdreden is dat ik niet weet waar haar tong eerder die dag is geweest. Welke lelijke gast heeft ze ook mee getongzoend, doet ze zelfs aan rimmen etc. Vermoedelijk sowieso pzc.

Dus de tong van de dvp is een soort vuilnisbak van uitgewisselde sappen.
Aan de andere kant, wie op een familiebijeenkomst is, zoent doorgaans ook met de aanwezigen, al zal dat doorgaans niet op de mond zijn, maar op die manier zou je ook anderen kunnen "proeven".

Terug
Bovenaan Onderaan