Klopt hoor, ik pak het eigenlijk altijd uit mezelf. Wil gewoon zo fris mogelijk van start gaan. Uit respect voor de dame en zelf voelt het ook prettiger.Ik heb zelfs een aantal dames meegemaakt die mij ook mijn mond liet spoelen met mondwater.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt hoor, ik pak het eigenlijk altijd uit mezelf. Wil gewoon zo fris mogelijk van start gaan. Uit respect voor de dame en zelf voelt het ook prettiger.Ik heb zelfs een aantal dames meegemaakt die mij ook mijn mond liet spoelen met mondwater.
Waaruit ik dan helaas moet concluderen dat de uitdrukking 'er geen flauw idee van hebben' vooral op jou van toepassing is.
Dat komt eigenlijk vooral omdat er blijkbaar ook wel wat mannen zijn die op dit vlak echt een kleutergedrag vertonen. Geloven in Sinterklaas.
Dat zeg je dan vooral om je eigen droom niet te vernietigen. Best zo, want je betaalt om te genieten, en dus moet je ook genieten. En dat kan vooral als je in het spel mee gaat. Als je naar een theaterstuk gaat kijken, kan je daar ook in 'op gaan' en meeleven, met emoties en al. Want ook daar betaal je voor, en ja, je kan er van genieten. Maar het blijft natuurlijk een fictie, een toneel.
Ik ken dat. Ook allemaal wel eens meegemaakt. Maar zeg nu zelf: is het dan DAT wat er zo fantastisch is aan tongzoenen? Een tongzoen die een blijk van uiterste intimiteit zou moeten zijn, maar we gaan eerst wel effe tonen dat we eigenlijk wat vies zijn van elkaar. Als een echt koppel elkaar begroet, zoenen die toch zonder dat gespoel en gegorgel.
Nee, gewoon dagelijkse dingen die ik weet. Jammer voor de zeepbel, maar ik blijf altijd realistisch. Velen hier kunnen dat blijkbaar niet.Zeldzaam. Echt.
Jouw toon straalt alwetendheid en arrogantie uit.
Om te weten dat je nat wordt in de regen, hoef je geen instituut te zijn.Alsof we met een instituut praten, dat wetenschappelijk onderzoek doet.
Ben je ook wetenschapper? Een collega?Wetenschap is onderzoeken en vragen stellen.
Waarmee je dan toegeeft dat je de capaciteiten mist om dingen te zien zoals ze zijn. Maar wel effe op een forum erover gaan redetwisten, dat lukt wel.Die eigenschap kan ik in ieder geval niet bij je ontdekken. En daar zijn er meer van hier.
Het gaat toch vooral om oordelen.
Zo is het, inderdaad. En daar is niets mis mee.Betalen is dus bewust en feitelijk belazerd worden.
Of je betaalt een uur voor een spel…. Zoiets?
Ik verzin niets. Ik lees gewoon bij verschillende mensen dat ze klakkeloos alles geloven wat een dvp hen voorspeelt.Helemaal nergens beweer ik dat er meer speelt dan dat ene uur genot. Dat ik er meer van maak, dat ik er Sinterklaas van maak, dat ik fictie niet ven realiteit kan onderscheiden, hoe verzin je dat allemaal?
Zonder ooit een vraag te stellen.
Dat schreef ik toch? In het theater betaal je ook voor toneelspel, voor acteren, en daar kunnen mensen ook van genieten. Anders gingen zij daar niet naar toe.Je kunt namelijk prima én betalen én ook genieten. Allebei dus.
Je spartelt als een duiveltje in een wijwatervat. Onzin. We praten niet over jouw werk, niet over gewone andere mensen die hun jobs doen, maar over dvp's die sekswerk doen. En geen enkele vrouw doet dit, als er niet genoeg mee verdiend kan worden. Als seks haar passie is, heeft ze met gemak in bv de swingerswereld aan elke vinger 10 kandidaat-neukers. Je moet niet wereldvreemd gaan doen met kromme vergelijkingen.Je wordt er voor betaald? Dan is het toneel! Dus mijn passie voor mijn werk is een spel?
Er mag dus niet gezegd worden dat 'hele wandelaarsgroepen' hier doen alsof alles bij sekswerk 'zomaar' vergelijkbaar is met het liefdesleven? Leer gewoon dat seks maar seks is. En niets te maken heeft met gevoelens in dit geval. Misschien gevoelens bij jou. Maar bij de overgrote meerderheid van de dvp's niet. Totaal niet, zelfs. Jij kiest de dvp, de dvp kiest niet de klant.Kijk, als jij zo denkt, prima. Maar dit soort macro bespiegelingen van hele bevolkingsgroepen komt nogal hoogdravend over.
Maar jongen toch, geniet er toch van. Maar realiseer je toch dat het om betaalde seks gaat. Een job voor haar.Terug naar de geld/seks deal.
Als je betaalt betekent het niet dat er geen moment van wederzijds genot mag zijn.
Elke relatie begint ergens op meestal onverwachte manier en plaats en dat heeft doorgaans erg weinig te maken met het beroep van de mensen. Daar gaat het hier helemaal niet over. Als je ervan uit gaat dat dvp's zo speciaal zijn dat zij geen relatie kunnen aangaan met iemand, is dat wel een serieus vooroordeel. Ze hebben bijna allemaal wel ergens een partner.Maar voor mij werkt het niet. Ik heb echter geen oordeel over mannen die dat wel doen.
En waarom moet ik nooit denken aan een relatie met een dvp? Omdat de start niet klopt. Betalen voor seks is prima, maar niet als aanstormend relatiemateriaal.
Dat is pure onzin. Er zijn genoeg relaties overal, die begonnen op een heel andere manier dan het nadien uitdraaide. Daar heeft sekswerk niets mee te maken.De switch van zakelijke deal naar een liefdevolle relatie kan ik iig niet maken. De basis is slecht en zal nooit echt gelijkwaardig worden.
Denk nu eens even na... Je hebt dit soort gesprekken tijdens de betaalde tijd? Het zullen nogal diepgaande gesprekken zijn. Je schrijft zelf dat dit heel anders is dan als je al tig jaar met dezelfde vrouw in bed ligt.Trouwens: de goeie en soms heerlijke seks komt ook door de constructie. Je boekt 1 uur en in dat ene uur moet het allemaal gebeuren. Dat is iets anders dan als je al tig jaar met dezelfde vrouw in bed ligt.
Dit soort gesprekken heb ik dus met dvp's. Om mijn eigen gedrag en haar ervaring te analyseren. Dat levert dus soms dit soort bespiegelingen op.
Zou het kunnen dat ik dan een oprecht en eerlijk gesprek heb?
Of is het: je hebt betaald dus alles wat ze zegt buiten de daad om is ook toneel!
Dat is soms best leuk, inderdaad, anders zou deze hobby niet prettig zijn.Oh ja, ik stel haar een vraag. Ik ga haar niet vertellen hoe het zit. Dus dan wissel je ideeën en gedachten uit.
Dan leer je van elkaar.
Is soms best leuk hoor!![]()
Mislukte relatie, maar wel een klare kijk op neprelaties met een dvp dus?Tot slot: al ben ik tig jaar met iemand getrouwd, en zielsgelukkig… als ze uit haar mond ruikt is tanden poetsen en / of listerine een voorwaarde voor mij voordat we de speekselswitch gaan doen.
Ik ging (want gescheiden) ook geen ongewassen vagina van mijn vrouw likken, want 'wat hou ik toch veel van je'.
In veel gevallen is dat het acteerwerk, ja.Juist jij maakt van de dames een soort robots die technisch en zonder gevoel handelingen uitvoeren. En alles wat ze zegt niet meent en dus 'speelt'.
Niets triestig aan. Wel grappig dat sommigen die echt maar niet willen inzien. Liever lange lappen tekst op een forum zetten, dan genieten van hetgeen ze voor betalen bij een dvp en voor de rest realist blijven. Denk je dat de mensen die acteren in een feuilleton op TV hun job niet graag doen? Maar ik neem aan dat je toch niet gelooft wat daar allemaal verteld wordt.Eigenlijk vind ik het best triest om zo over ze te praten.
Als er iemand is, die dvp's 'verdedigt', dan zou het wel eens kunnen dat ik het ben. Met reden uiteraard.Je reduceert de dame bijkans tot een soort emotieloos werkpaard.
Dat doe je via lacherig doen over de klant die denkt dat er meer speelt, maar je praat feitelijk ook denigrerend over haar.
Dat klopt nu eens 100%Dat er idiote mannen zijn, klopt helemaal. Dat er mannen zijn die megalomaan denken, ik weet het wel zeker. Er komen rare kwasten bij dvp's.
Ik ben eerder een lachende in de woestijn, dan een roepende hoor. Met alle respect, maar het is soms wel glimlachverwekkend hoe hier sommige mannen hun uitleg doen.Maar dat zijn net niet de mannen die je hier aanspreekt / tot de orde roept.
Alle reacties hierboven zijn best eerlijk en reëel.
Je bent nu meer een roepende in de woestijn. Veel verhaal, geen publiek.
Ja, ik.
Ik straal nergens haat uit. Altijd positief maar realistisch. En ik promoot de wandelhobby.Maar ik ben the one you love to hate. Dus ik tel niet mee.