marc marc marc
Stamgast
Zoenen is goddelijk en kan ik heeeeeel lang volhouden. Ik denk dat ik door zoenen wel het gevaar loop dat ik verliefd wordt op m'n dame. 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind tongzoenen eigenlijk intiemer dan de daad zelf. Tongzoenen voelt (misschien gek) meer als vreemdgaan voor mij. En ben het met marc marc marc eens dat je daardoor meer gevoelens kunt krijgen.Zoenen is goddelijk en kan ik heeeeeel lang volhouden. Ik denk dat ik door zoenen wel het gevaar loop dat ik verliefd wordt op m'n dame.![]()
En haar een massage geven en haar rimmen want daar word ik ook helemaal wild van ( en zij soms ook)Tongzoenen, zoenen, beffen, likken en gepijpt worden
Ja dat is het toetjeEn haar een massage geven en haar rimmen want daar word ik ook helemaal wild van ( en zij soms ook)
Rimmen, dat kan ook lekker zijn.En haar een massage geven en haar rimmen want daar word ik ook helemaal wild van ( en zij soms ook)
Hoewel tongzoenen voor mij wel bij een goede geslaagde date hoort heb ik ook wel dates gehad zonder tongzoenen die toch 100% waren. Ik kwam vroeger geregeld bij een dame die bijzonder goede en geile massages deed, met heerlijk pijpen en zalig neuken. Ik ging nadien telkenmale zeer tevreden weer huiswaarts. Maar helaas was er bij haar geen tongzoenen bij, dat had het wel nog zoveel beter kunnen maken. Maar ook zonder waren die dates altijd super bevredigend. Helaas is zij al lang geleden gestopt, haar massages mis ik nog steeds.Compleet zonder tz voelt het voor mij snel mechanisch aan. Dat is het absoluut niet voor mij.
Ik weet je leeftijd niet ,maar als puber hebben we toch geëxperimenteerd met tz, , en anders ga naar een dvp en vertel haar dat je weinig ervaring hebt met tz, die dames krijgen alle soort vragen dus ben niet bang om dat te vragen ( misschien kost het extra ) maar bij een wat oudere dame heb je meer kans dat ze je die aandacht geeft , die heeft meer ervaring en heeft ook meer mee gemaakt .Ik vind tongzoenen wel heel opwindend maar denk dat ik het niet goed kan. Voel me altijd onzeker vermijd dat daarom altijd.
Nu zullen de opmerkingen wel kome: oefening baart kunst maar:... hoe en waar dan?
Dat had ik vroeger met beffen. Ik dacht dat ik een vrouw niet klaar kan likken. Toen ik dat aan een DVP vertelde vond ze dat super grappig. Bij haar heb ik echt bef les gehad om daarna menig vrouw een orgasme te bezorgen.Ik vind tongzoenen wel heel opwindend maar denk dat ik het niet goed kan. Voel me altijd onzeker vermijd dat daarom altijd.
Nu zullen de opmerkingen wel kome: oefening baart kunst maar hoe en waar dan?
Voor mij ookTongzoenen, zoenen, beffen, likken en gepijpt worden is voor mij wel een must. Het orale werk vind ik wel het hoogtepunt.