Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen is goddelijk en kan ik heeeeeel lang volhouden. Ik denk dat ik door zoenen wel het gevaar loop dat ik verliefd wordt op m'n dame. 😗😌😇
Ik vind tongzoenen eigenlijk intiemer dan de daad zelf. Tongzoenen voelt (misschien gek) meer als vreemdgaan voor mij. En ben het met marc marc marc eens dat je daardoor meer gevoelens kunt krijgen.

Laatst bewerkt:
En toch is het voor mij raar
want bij mijn lievelingsdames is tongzoenen een nogo.
Maar gelukkig hou ik 40 à 50 minuten pompen nog wel vol
op mijn bijna 60e
Maar dat komt door mijn gezonde levensstijl
en drie keer in de week super intensief sporten
en af en toe lekker langs de dames natuurlijk
dat doet ook goed
Maar ik wijk af van het topic

En haar een massage geven en haar rimmen want daar word ik ook helemaal wild van ( en zij soms ook)
Rimmen, dat kan ook lekker zijn.

Of zachtjes de anale zone strelen en masseren met je vingers, daar worden sommige vrouwen ook helemaal gek van. Bij een vriendin die lang heeft volgehouden dat ze sex niet belangrijk is kon ik haar hiermee helemaal opgewonden mee maken. Standje 69, ik bovenop, en dan zoog ze zo fanatiek aan mijn penis tot de laatste druppel.

Laatst bewerkt:
En er zijn ook dames die het aanbieden , maar dan niet echt mee doen beetje lala , puntje van de tong of mond open en dan verders niks , dames die echt mee tongzoenen zijn er bij niet zo veel , misschien ligt het er aan dat ik een oudere man ben , en ze het niet zo leuk vinden 😅

Compleet zonder tz voelt het voor mij snel mechanisch aan. Dat is het absoluut niet voor mij.
Hoewel tongzoenen voor mij wel bij een goede geslaagde date hoort heb ik ook wel dates gehad zonder tongzoenen die toch 100% waren. Ik kwam vroeger geregeld bij een dame die bijzonder goede en geile massages deed, met heerlijk pijpen en zalig neuken. Ik ging nadien telkenmale zeer tevreden weer huiswaarts. Maar helaas was er bij haar geen tongzoenen bij, dat had het wel nog zoveel beter kunnen maken. Maar ook zonder waren die dates altijd super bevredigend. Helaas is zij al lang geleden gestopt, haar massages mis ik nog steeds.
Dus ja, zonder tongzoenen kan het soms ook dik in orde zijn, maar wat mij betreft zijn het echt grote uitzonderingen. Nu moet ik wel zeggen dat het al héééél lang (meerdere decennia) geleden is dat ik nog eens een dame ontmoet heb die niet tongzoende. Ik kan het me zelf niet meer herinneren.

Ik vind tongzoenen wel heel opwindend maar denk dat ik het niet goed kan. Voel me altijd onzeker vermijd dat daarom altijd.

Nu zullen de opmerkingen wel kome: oefening baart kunst maar:... hoe en waar dan?
Ik weet je leeftijd niet ,maar als puber hebben we toch geëxperimenteerd met tz, , en anders ga naar een dvp en vertel haar dat je weinig ervaring hebt met tz, die dames krijgen alle soort vragen dus ben niet bang om dat te vragen ( misschien kost het extra ) maar bij een wat oudere dame heb je meer kans dat ze je die aandacht geeft , die heeft meer ervaring en heeft ook meer mee gemaakt .

Ik vind tongzoenen wel heel opwindend maar denk dat ik het niet goed kan. Voel me altijd onzeker vermijd dat daarom altijd.
Nu zullen de opmerkingen wel kome: oefening baart kunst maar hoe en waar dan?
Dat had ik vroeger met beffen. Ik dacht dat ik een vrouw niet klaar kan likken. Toen ik dat aan een DVP vertelde vond ze dat super grappig. Bij haar heb ik echt bef les gehad om daarna menig vrouw een orgasme te bezorgen.

Moraal van het verhaal. Vertel de dame wat je wil en waar je bang voor bent. Er zal een wereld voor je open gaan!

Terug
Bovenaan Onderaan