Wat vraag jij aan een dvp voordat je naar binnen gaat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik naar een nieuwe hindoestaanse dame ga die prive ontvangt. 1 Ik vraag eerst netjes wat haar schoenmaat is bevalt de info die ze me geeft. 2 Dan vraag ik haar of ze het fijn zou vinden als ik vier uurtjes van haar kleine voetjes mag genieten. Antwoord is altijd natuurlijk. 3 En dan de belangrijkste vraag of ze makkelijk kan plassen als haar antwoord ja is maak ik meteen een afspraak met haar. Bij hindoestaanse raam dames tot nu toe alleen lily uit de stoofsteeg in amsterdam (Lang niet gezien btw). Ik vroeg haar de eerste keer netjes of ze aub even een van haar voetjes aan me wil laten zien. Ik vroeg haar ook of ze makkelijk kon plassen ja zei ze maar dit gaat hier niet lukken. Ze zag dat ik een grote beker in mijn handen had en ze zei ik kan daar wel in plassen als je dat wil. Dat is ook goed zei ik en ik ging naar binnen bij haar voor vier uurtjes.
She was spotted yesterday in the same window. She is going to be available during day from Monday to Friday. Occasionally on Saturdays also.
@HINDOESTAANSE4EVER if you're still looking forward to visit her, she's back again.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan