Webcammen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maestronardo

Wandelaar
Forumpionier
28
01/07/21
9
3
Sinds die schijtlockdown ben ik een beetje verslaafd aan sexcammen geworden. Is dit herkenbaar? Ik vind het zo leuk om controle te hebben dat ik er meer geld aan uitgeef dan vroeger aan wandelen.
 
Myfreecams.com, zelfde verhaal als chaturbate, maar je komt er geen pikken tegen.

Streamate.com, deze site heeft een focus op privé shows. Het is één van de grotere sites die er is.

Stripchat.com, deze is in eigenlijk gelijk aan de eerder genoemde xhamsterlive. Xhamsterlive is feitelijk stripchat met een andere skin erover (White label site). Hun brand ambassador, Lindsey Banks, ben ik ooit eens tegengekomen tijdens een vakantie in Mexico. Leuke meid, hield wel van een feestje.
 
Ik vind trouwens wel dat die cam meiden die dit er een beetje bij doen. vaak ook maar voor een paar weken of nog minder. Dat ze wel erg veel risico nemen. word zoveel opgenomen. Ik snap dan niet , dat ze dan vol met hun gezicht in beeld gaan zitten en sommige delen ook erg veel prive info. erg naïef hoor
 
Dank voor alle suggesties, zit ik ver naast als cam4 de mooiste en functioneelste site heeft, maar dat de andere cams wat harder zijn?

Enig idee waar de meeste Nederlandse meiden zitten? Vind het sowieso leuker om Nederlands te praten. Helaas val ik meestal voor de Franse dames😋
 
Dank voor alle suggesties, zit ik ver naast als cam4 de mooiste en functioneelste site heeft, maar dat de andere cams wat harder zijn?

Enig idee waar de meeste Nederlandse meiden zitten? Vind het sowieso leuker om Nederlands te praten. Helaas val ik meestal voor de Franse dames😋
Ik denk dat tegenwoordig de meesten NL dames op xhamsterlive.com / stripchat.com zitten (zelfde site) en op die site kan je ook invoeren hoeveel tokens je per min wil betalen. dat begint vanaf 8 tks maar dat zijn zelden nl meiden die vragen vaak meer . Er zitten natuurlijk ook veel NL meiden op betaal sites waar je vooraf al moet betalen om alleen al met ze te chattten zoals islive.

ik zou gewoon zowel cam4 en xhamster in de gaten houden dan zit je goed. https://chaturbate.com is ook een mooie site,maar daar kan je volgens mij niet op Nationaliteit zoeken, of ik doe iets fout.
 
De meeste sites geven modellen de mogelijkheid om geoblocks toe te passen. Veel dames worden om privacy overwegingen liever niet gevonden in het gebied waaruit ze streamen. Wil je meer Nederlandse dames vinden op iedere willekeurige site dan zou je via een vpn kunnen proberen. Maar grote kans dat die modellen dus liever geen Nederlanders als bezoekers hebben.

https://chaturbate.com is ook een mooie site,maar daar kan je volgens mij niet op Nationaliteit zoeken, of ik doe iets fout.
Je kunt op regio selecteren (Europa) en je kunt zoeken op #. Je hebt bijvoorbeeld #dutch om Nederlandse modellen te zoeken, maar het model moet wel eerst die zoekterm aan het profiel hebben toegevoegd.
 
De meeste sites geven modellen de mogelijkheid om geoblocks toe te passen. Veel dames worden om privacy overwegingen liever niet gevonden in het gebied waaruit ze streamen. Wil je meer Nederlandse dames vinden op iedere willekeurige site dan zou je via een vpn kunnen proberen. Maar grote kans dat die modellen dus liever geen Nederlanders als bezoekers hebben.


Je kunt op regio selecteren (Europa) en je kunt zoeken op #. Je hebt bijvoorbeeld #dutch om Nederlandse modellen te zoeken, maar het model moet wel eerst die zoekterm aan het profiel hebben toegevoegd.
Klopt, en ik heb ook het idee dat ze daar meer landen en provincies blokkeren. siswet doet dat ook regelmatig als ze een gast heeft

https://nl.cam4.com/training/hoe-je-je-privacy/landen-blokkeren

 
Ben al een hele poos livejasmin.com user. De laatste jaren is het wel echt duur geworden maar ik vind het nog steeds wel wat hebben.
Zijn er meer livejasmin.com gebruikers hier?
Sinds een tijdje kun je uiteraard voor credits, de dames een vibratie uitdelen, ze hebben eentje in hun poesje of kontje.
Maar wat ik me al een poosje afvraag, is dat lush gebeuren zoals het heet echt?
Kan zo'n grote website waar enorme bedragen omgaan zulk eventueel bedrog wel riskeren? Anderzijds heb ik ook wel gezien dat dames niet of te laat reageren.
 
De lush is wel echt, maar op de webcam sites wordt er wel enorm veel mee gefaked.
inderdaad.
Ik ken iemand die via livejasmin deed cammen maar ze had dat ding vaak niet eens aanstaan.

In het verleden gaf ik redelijk wat geld uit aan die camsites (voornamelijk livejasmin). Uiteindelijk ook een vrouw via die site in het echt leren kennen zoals ik al eens verteld heb hier.

Tegenwoordig geef ik er nog zelden geld aan uit, credits worden alleen maar duurder, veel vrouwen daar willen dat je ze eerst "opgeilt" via de lush ook al ben je al prive, en vaak lag op de streams… en als je gaat klagen bij support zeggen dat het aan je verbinding ligt terwijl dat bullshit is.
 
Laatst bewerkt:
Mja ik vind het wel een topsite, alleen echt duur en de support, hoewel zeer professioneel in de communicatie, bestaat uit eikels.
En wat hier ook al genoemd is, dat sommige dames terwijl je al private zit, eerst flink gebuzzed willen worden voordat ze bij wijze van spreken hun tieten laten zien.
Heb een haat-liefde verhouding met jasmin, als je nadenkt wat een gemiddeld kwartiertje kost dan is het eigenlijk van de zotte. Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
 
Laatst bewerkt:
Islive/thuiscammen en ook thuis.nl zijn de sites waar de meeste Nederlandse dames op zitten. Waarschuwing, het bedrijf is zeer klantonvriendelijk, dus bij problemen/niet voltooide betalingen/klachten kan je niet bij ze terecht.
Ik zit er regelmatig op, aanbod is redelijk. Ik heb zelf een vaste kleine lijst van favorieten waarvan ik weet dat ze kwaliteit leveren.
Met sommigen ook wel eens een fysieke date gehad.
Valt mij op dat er best veel sites en info is voor prostitutie, zoals oa deze, maar dat er helemaal heen forum of zelfs maar info te vinden is voor webcamsex.
Zou daar graag wel over willen uitwisselen, wie weet hier, of kent iemand daar een forum voor?
 
Het topicnaam spreekt al voor zich. Is webcammen nog een dingen? Kijken jullie wel eens naar camgirls en via welke sites? Hoeveel besteedt je max aan deze hobby, en bevalt dit net zo goed als wandelen? Ik wil me verdiepen in de cam wereld maar geen idee waar te beginnen
 
Het topicnaam spreekt al voor zich. Is webcammen nog een dingen? Kijken jullie wel eens naar camgirls en via welke sites? Hoeveel besteedt je max aan deze hobby, en bevalt dit net zo goed als wandelen? Ik wil me verdiepen in de cam wereld maar geen idee waar te beginnen

Ik heb het heel veel gedaan en ook wel wat gebeld maar daar ben ik gelukkig vanaf gestapt, want het heeft mij nog veeeeel meer geld gekost
 
Niet betaald, wel gratis namelijk: https://chaturbate.com
In beginsel is chaturbate natuurlijk niet gratis, iemand betaalt wel wat aan de modellen anders zou er weinig te zien zijn. Het is inderdaad wel een site waar je als freeloader veel kunt zien.

Je hebt feitelijk sites die focussen op "tip based shows" zoals chaturbate, myfreecams, camsoda. Je hebt ook sites waar de actie meer in "private shows" is, betalen per minuut, hierin zijn streamate en livejasmin groot.

Stripchat is een beetje hybride en combineert het een beetje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan