Website Redlights / Quartier-Rouge gehackt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sekswebsite Redlights.be gehackt: crimineel dreigt privégegevens van 415.000 adverteerders én websitebezoekers te verhandelen op het dark web

 
Bij de hookers.nl-hack destijds bleken er heel wat herkenbare e-mail adressen tussen te zitten. voornaam.achternaam, zakelijke adressen, etc.
 
IK verschiet er niet van RL is enkel geintesseerd in geld verdienen dan de adverteerders en bezoekers te beschermen. Ik heb net mijn e-mail en wachtwoord veranderd. Op RL was er niets te zien. Ik was nog ingelogt dus mss heb ik geluk.

Als ik lees hoe laconiek ze met deze situatie om gaan oh ja ze hebben maar even 400.00 gegevens van adverteerders en bezoekers gestolen. Voornamelijk inactive accounts. Zijn ze goed bezig
 
Gegevens jatten gebeurd overal tegenwoordig. Daar moet je rekening mee houden
En is ook niet zo slim als mensen met echte naam en prive mail adres daar zitten.
Doe je dat wel. Neem je dus het risico.
 
Ik heb hier ook mijn email verwisseld van prive emailadres naar een speciaal aangemaakte zonder naam, een jaar geleden al, toen bedacht ik me ineens dat ik hier met mijn prive emailadres zit waar mijn achternaam ook in zit
 
Ik vraag me eigenlijk af of die data commercieel interessant zijn voor bepaalde partijen?
In feite kun je er niets mee. 99% van de leden zit sowieso anoniem op dit soort sites.

Ja, voor de concurrent. Die mischien een mailing eruit wil sturen naar alle betalende leden bijv. Dit is niet voor het eerst. De vroegere versie van Kinky was tegen betaling ook al eens gehacked. Een hacker 6k betaald en die kreeg de (oud) database van Kinky mee die onderling weer doorgebruikt werd.

Het is ook interessant voor andere doeleinden, het ligt er eigenlijk aan wat erin staat. Maar het blijft gewoon vervelend. Ik weet dat Redlights heel veel modules gebruikt dus er hoeft er maar eentje een zwak te hebben en het is klaar.

Ook de CDN had proper geconfigureerd moeten worden - als in wie mag wel en wie mag niet in bepaalde delen van de website (of core structuur).
 
Toch niet zo'n goede website.
Lees dit maar eens:
 
Toch niet zo'n goede website.
Lees dit maar eens:
Alle sites zijn hackbaar ook deze. Moest je weten hoe vaak er bedrijven enz gehackt worden. Zou je verschieten. Het meeste verdienen de hackers met losgeld. Want op het darkweb krijgen ze voor een met e-mail adressen etc met geluk 1000€ waard.
 
Ik denk dat de website van Redlights ook wel sterk genoeg was maar ergens een zwakke module of element gebruikt(e) wat kwetsbaar was. Als je een goede WAF (Web Application Firewall) hebt dan kan ook een lekke website relatief goed beschermd nog worden. Ik wil er niet al teveel op ingaan maar zo is mijn hele internet carriere ooit begonnen door juist het hacken van websites.

15 tot 25 jaar geleden waren websites ook geheel anders en veel simpeler. Het waren vooral de slecht geconfigureerde webservers waar het makkelijk binnen komen was. En zo'n website is natuurlijk waardevol om niet alleen de lopers maar ook de adverteerders.

Het hangt er vanaf welke encryptie op de wachtwoord combo's losgelaten is. Als dat teminste SHA256 + een hash betreft dan heb je er weinig aan omdat het eeuwen kost om wachtwoorden te kraken.
 
Sweet Dreams Wtf GIF by Gusto Entertainment
 
En dan nog zijn er voorstanders van registratie van sexwerkers met hun ID bewijs en volledige persoonsgegevens.
Dus omdat redlights nu gehackt is maakt registratie van sekswerkers onlogisch? Registratie heeft veel voordelen zo kunnen illegale dvp's en hun pooiers moeilijk aan klanten komen waardoor mensenhandel minder lucratief wordt in Nederland. Maar goed ik weet dat er hier hoerenlopers zijn die dat juist niet willen, bang dat het aanbod dvp's dan omlaag gaat. Hou wel in gedachte dat als illegale prive-ontvangst verdwijnt dat daar in de plaats meer privéhuizen en erotische centrums gebouwd zullen worden dus alleen maar legale zaken.
 
Dus omdat redlights nu gehackt is maakt registratie van sekswerkers onlogisch? Registratie heeft veel voordelen zo kunnen illegale dvp's en hun pooiers moeilijk aan klanten komen waardoor mensenhandel minder lucratief wordt in Nederland. Maar goed ik weet dat er hier hoerenlopers zijn die dat juist niet willen, bang dat het aanbod dvp's dan omlaag gaat. Hou wel in gedachte dat als illegale prive-ontvangst verdwijnt dat daar in de plaats meer privéhuizen en erotische centrums gebouwd zullen worden dus alleen maar legale zaken.
Misschien omdat er teveel sites worden gehackt. Dat ze dat eens oplossen.
Beveiliging is vaak maar minimaal.
 
Dus omdat redlights nu gehackt is maakt registratie van sekswerkers onlogisch? Registratie heeft veel voordelen zo kunnen illegale dvp's en hun pooiers moeilijk aan klanten komen waardoor mensenhandel minder lucratief wordt in Nederland. Maar goed ik weet dat er hier hoerenlopers zijn die dat juist niet willen, bang dat het aanbod dvp's dan omlaag gaat. Hou wel in gedachte dat als illegale prive-ontvangst verdwijnt dat daar in de plaats meer privéhuizen en erotische centrums gebouwd zullen worden dus alleen maar legale zaken.
Ik zit zelf ook op Redlights als bezoeker. Dat ze het enige wat ze van mij kunnen hebben is mijn e-mail. Mss kan ik eens goed lachen in een paar maanden als ik een e-mail krijg met een poging tot blackmail.

Maar voor al de (ex) dvp´s waar van ze hun deknaam echte naam met de mooie foto´s en heel de advertentie met alles er op en er aan. Is dit kloten.

Eenmaal dat je haar echte naam weet en weet in welke stad ze woont of ontvangt. Kan je haar redelijk snel op facebook vinden. Met foto´s van haar familie,vrienden,huis auto enz voort. Ze hebben ook hun gsm nummer e-mail etc. Hun kunnen ze wel blackmailen, Afpersen en stalken
 
Registratie heeft veel voordelen zo kunnen illegale dvp's en hun pooiers moeilijk aan klanten komen waardoor mensenhandel minder lucratief wordt in Nederland.
Geen logische gedachte. Kijk maar naar Duitsland. En het nieuws van de AP ook nog niet gelezen @Rimon ? Ik raad je toch aan om dit nieuws eens te lezen. Kun je misschien wel iets meer begrip opbrengen voor de legaal werkende meiden.
Die gaan zich namelijk niet registreren, teveel nadelen. Gevolg is minder dames in de door jouw geliefde clubs en ramen.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan