Website zoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarschijnlijk heb je een Spaans ip-adres nodig. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van een Spaanse proxy server om er alsnog op te kunnen.

Op een gelijke manier is kinky in het buitenland niet zichtbaar.
 
Waarschijnlijk heb je een Spaans ip-adres nodig. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van een Spaanse proxy server om er alsnog op te kunnen.

Op een gelijke manier is kinky in het buitenland niet zichtbaar.
Dit was het antwoord van de tipgever ook, deze kan inderdaad kinky niet bekijken in Spanje.

Vraag , hoe ga ik een Spaanse proxy server gebruiken ? Of is dit niet mogelijk ?
 
Dit was het antwoord van de tipgever ook, deze kan inderdaad kinky niet bekijken in Spanje.

Vraag , hoe ga ik een Spaanse proxy server gebruiken ? Of is dit niet mogelijk ?
Ik heb het even getest. Via een normale verbinding krijg ik idd dezelfde foutmelding. Via een VPN verbinding naar Spanje lukt het wel. Je zult dus moeten zoeken naar een VPN verbinding. Ik gebruik hiervoor het (betaalde) programma IPVanishVPN. Daarmee kan ik naar elk land een VPN verbinding maken. Dat gebruik ik vaak om bepaalde sport programma's te kijken die je niet vanuit NL mag bekijken.
 
Jullie willen geloof ik wel erg ver gaan om een paar blote tieten te zien
Doe er alles voor om weer eens een paar verse te zien,

Ik heb het even getest. Via een normale verbinding krijg ik idd dezelfde foutmelding. Via een VPN verbinding naar Spanje lukt het wel. Je zult dus moeten zoeken naar een VPN verbinding. Ik gebruik hiervoor het (betaalde) programma IPVanishVPN. Daarmee kan ik naar elk land een VPN verbinding maken. Dat gebruik ik vaak om bepaalde sport programma's te kijken die je niet vanuit NL mag bekijken.
Waar kan ik GRATIS vpn verbinding downloaden ?
 
Een proxy instellen kan in ieder geval wel gratis. Even google gebruiken en zoeken op iets als "free proxy spain" moet wel iets van een lijst met bruikbare servers opleveren en vaak met instructie hoe deze in te stellen voor je browser.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan