Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van 15.30 in het rozenhofke . Dames aanwezig. Blonde Melissa, Victoria en cloë. Heren een stuk of 10 en kamers 00000000000000000 . 😬

@Eric vb , ... blijkbaar hebben we elkaar gekruisd.

Ben aangekomen in 't Rozenhof gisteren vrijdag om 15u45, en ben gebleven tot 17u15.

Ik zat aan de tafel naast de schoorsteen, met zicht op de trap.

Eerst zag ik Melissa de blonde die naar beneden kwam, daarna Victoria, en nog daarna, Chloé (???).

Een andere dame, klein, slank, bruine haren, kwam ook naar beneden, en zat aan de bar, tegen de DJ plaats. Op een moment, is ze van mijn zicht verdewenen.

Chloé erkende ik niet. In principe komt ze op maandag, dinsdag en donderdag, dacht ik. Als het haar was, dan heeft ze enkele kilos verloren, en haar haren zijn korter geworden. Ik dacht dat het misschien een andere knappe GILF was, die ik een paar keren heb gezien, maar die na het vertrek van Maria, achter de bar begon te werken.

Melissa de blonde, en daarna Victoria gingen terug naar boven.

Ik probbeerde de blonde te naderen, maar dan was ze bezig op de telefoon. Daarna ging ze naar boven met de klant die naast haar zat aan de bar, tegen de ingangshal.

Vertig minuten later, kwam ze terug naar beneden, en ging ze direct naar buiten, sprong in een kleine auto en vertrok.

Zo, tien minuten later, ben ik ook vertrokken.

@Jef , ... als Saskia later kwam, weet ik niet.

:cool:
 
Heb u niet gezien maar je zat op uw gsm dan denk . Ik aan ronde tafel aan bingo's. Ik heb echt niemand naar boven zien gaan . Victoria steeds beneden gezien .Blonde Melissa stond buiten met victoria als ik aankwam. Nadien heeft die aan de toog gezeten en buiten als ik vertrokken ben . Heb haar nog een kleine bailey's gegeven als ik vertrokken ben om 16.40 om naar de koers te zien .
 
Ah, OK. - Toen ik binnen kwam, waren er twee mannen aan de ronde tafel.

Inderdaad, als ik niemand heb naast mij om te babelen, dan babel ik met vrienden met mijn GSM.

Met zicht op de trap, heb ik duidelijk kunnen zien wanneer Melissa de blonde, Victoria en Chloé (?) een sleutel hebben gevraagd.

Boven zijn ze niet lang gebleven, 25 à 40 minuten.
 
Heb u niet gezien maar je zat op uw gsm dan denk . Ik aan ronde tafel aan bingo's. Ik heb echt niemand naar boven zien gaan . Victoria steeds beneden gezien .Blonde Melissa stond buiten met victoria als ik aankwam. Nadien heeft die aan de toog gezeten en buiten als ik vertrokken ben . Heb haar nog een kleine bailey's gegeven als ik vertrokken ben om 16.40 om naar de koers te zien .
Je bent een man met klasse 😎
 
Top Jef . Nog een laatste vraagje heb je ook ervaring met 1 of alle 3 de dames en Zoja welke geeft jou lekkere sex.
Alvast al bedankt makker.
Alle drie zijn deze dames lekker (ik spreek uit ervaring 😋). Met Olga (Russisch en kort blond haar) moet je wel opletten dat ze niet teveel heeft gedronken... Als ze in goede doen is, zie je met haar zeker sterretjes :) !
 
Laatst bewerkt:
Alle drie zijn deze dames lekker (ik spreek uit ervaring 😋). Met Olga (Russisch en kort blond haar) moet je wel opletten dat ze niet teveel heeft gedronken... Als ze in goede doen is, zie je met haar zeker sterretjes :) !
Ok ik zal er volgende dinsdag zijn in de vroege namiddag hopelijk herken ik de damens aan hun grote voorgevel. Thanks
 
Terug
Bovenaan Onderaan