Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even een vraagje als ik deze avond (zaterdag langs kom welke leuke dame kunnen jullie mij dan aanraden ,) leeftijd van dame + - 45 jaar die voor veel openstaat . Thanks

@Mulan , ...

Melissa de blondine, nu 46-47, en met mooie grote borsten, komt een week op twee :


Lees de recente recensies, en dan zult u kunnen tellen op welke volgende week zal ze komen :


😋😛🥰😍😻
 
Ben vrijdag nog eens langs geweest in het rozenhofke. was er pas rond 24u. veel mannen en veel dames aanwezig . De vaste kliek zoals altijd maar ook vele dames van verschillende origine en leeftijden van 20 tot 50 die ik nog nooit gezien heb. Op een gegeven moment was er een wachttijd voor een sleutel dus er werd veel gekamert.
zelf heb ik voor een vaste waarde gekozen die me meer dan een uur lekker verwent heeft .
in het weekend zijn er veel onbekende dames waar van je niet weet of ze goed zijn . Het is altijd een risico om hier mee te gaan maar op die manier heb ik ook wel toppertjes leren kennen en ook al veel slechte ervaringen Gehad. spijtig dat ik zo slecht ben in namen anders kon ik meer tips geven 😁
 
@amateur : er werd goed gekamert . Er zijn maar 5 of 6 kamers en dat voor 20 á 30 vrouwen of meer dat zijn te weinig kamers . Wachten doen de dames al niet graag. Ik blijf erbij dat ze op een gewone weekdag meer kunnen verdienen. Je mag blij zijn dat de dame die je kiest en je moet wachten dat die bij u blijft zitten / staan . Sommige zijn weg ( terug bij haar vriendinnen ) en komt naar je toe als ze de sleutel hebben .
 
Ongetwijfeld.
In Rozenhofke betaal je 135€ half uur, met enorme gok, want geen recensies.
Dan betaal ik liever 150 € voor een uurtje of zelfs iets meer. En daar bestaat de kans groot dat ik geen bekende tegenkom , ben wel alleen maar je
@amateur : er werd goed gekamert . Er zijn maar 5 of 6 kamers en dat voor 20 á 30 vrouwen of meer dat zijn te weinig kamers . Wachten doen de dames al niet graag. Ik blijf erbij dat ze op een gewone weekdag meer kunnen verdienen. Je mag blij zijn dat de dame die je kiest en je moet wachten dat die bij u blijft zitten / staan . Sommige zijn weg ( terug bij haar vriendinnen ) en komt naar je toe als ze de sleutel hebben .

Nu weet ik dat zulke dames meer dan enkele mannen per dag ontvangen , maar als ik moet wachten en ze komt juist vrij en moet er dan mee gaan kammeren dan voel ik mij niet echt goed daarbij ,dan staat zoals ze zeggen nog wel alles warm ,maar ook nog open , ik zoek eender dames die volgens hun uitleg ? maar een of max twee mannen per dag ontvangen .
 
@amateur : er werd goed gekamert . Er zijn maar 5 of 6 kamers en dat voor 20 á 30 vrouwen of meer dat zijn te weinig kamers . Wachten doen de dames al niet graag. Ik blijf erbij dat ze op een gewone weekdag meer kunnen verdienen. Je mag blij zijn dat de dame die je kiest en je moet wachten dat die bij u blijft zitten / staan . Sommige zijn weg ( terug bij haar vriendinnen ) en komt naar je toe als ze de sleutel hebben .
Eric . Als de dame niet de moeite doet om bij je te blijven wachten op de sleutel dan hoeft het voor mij niet . Mijn regel is altijd als ze geen 15 min met je kunnen praten gaat het feest niet door dan gaan ze maar met iemand anders. Vrijdag heb ik meer dan half u op sleutel moeten wachten en heel de tijd bleef de dame bij mij en daarna zijn we langer dan een u naar boven geweest. de dame was haar geld dus waard voor mij .
@Eric vb je mag al eens dromen dat jij de eerste van den dag zijt... De regel geldt: geld is geld en de rest hoort tot je dromen...
Jef als je het zo stelt neem je wel alle romantiek weg 🤣😜
 
Laatst bewerkt:
Die haar naam wens ik dan wel eens te weten en hoe deze eruitziet ;)
Als ik hier moet op gokken dan gok ik op Annie of aisha . We zullen het wel horen van Amateur zeker . @ Mulan , je kunt in de zoekopdracht deze namen invullen en dan kun je recensies lezen . Vul ook blonde Melissa in omdat dit meer uw categorie is ( dame 45 á 45 plus )
 
Als ik hier moet op gokken dan gok ik op Annie of aisha . We zullen het wel horen van Amateur zeker . @ Mulan , je kunt in de zoekopdracht deze namen invullen en dan kun je recensies lezen . Vul ook blonde Melissa in omdat dit meer uw categorie is ( dame 45 á 45 plus )
Eric je hebt gelijk . het was Aisha die me in de watten heeft gelegd. Vroeger ben ik regelmatig met Annie geweest maar de laatste tijd heb ik blijkbaar iets verkeerd gedaan want zij negeert mij kompleet . Of anders is ze helemaal in de ban van u 😁
 
Eric . Als de dame niet de moeite doet om bij je te blijven wachten op de sleutel dan hoeft het voor mij niet . Mijn regel is altijd als ze geen 15 min met je kunnen praten gaat het feest niet door dan gaan ze maar met iemand anders. Vrijdag heb ik meer dan half u op sleutel moeten wachten en heel de tijd bleef de dame bij mij en daarna zijn we langer dan een u naar boven geweest. de dame was haar geld dus waard voor mij .

Jef als je het zo stelt neem je wel alle romantiek weg 🤣😜
Amateur, mijn excuses als ik door mijn uitspraak je illusies heb stuk geslagen.
Maar dromen mag altijd, natuurlijk :) !
 
Marianne, een blonde oudere dame (+ 65 jaar) met haar tomatensap en kort haar, heeft er nu niemand van het Rozenhofke ervaringen met haar?

Bij Annie :)
@Jef , ik heb er geen ervaring mee . 60+ is. ook niet mijn ding . Voor mij is tussen de 30 en 50 goed maar ouder hoeft niet , alhoewel ik eens met cloé geweest ben en het niet echt slecht was is het toch maar bij 1 keer gebleven . mooie vrouw maar er was niet echt een klik.

@Eric amuseer je vrijdag , met Annie heb je wel een toppertje te pakken.
 
@Jef , ik heb er geen ervaring mee . 60+ is. ook niet mijn ding . Voor mij is tussen de 30 en 50 goed maar ouder hoeft niet , alhoewel ik eens met cloé geweest ben en het niet echt slecht was is het toch maar bij 1 keer gebleven . mooie vrouw maar er was niet echt een klik.

@Eric amuseer je vrijdag , met Annie heb je wel een toppertje te pakken.
@amateur alles evolueert volgens leeftijd… Geef maar goaze, jongeman en geniet ervan!!
 
Ik was aangekomen vandaag om 13.20 2 mannen aanwezig en 3 dames . Marokkaanse met veel krullen ( selma denk ) en de andere 2 ken ik niet met naam ( beide dikkere poep 😬) . Rond 14.00 de vaste garde ( aisha , zwarte melissa, victoria , cloe )berichtje gekregen dat annie rond 14.30 er ging zijn . Nog steeds kalm van heren maar toch op een gegeven moment 5 kamers volzet . Dus je ziet er moet steeds niet veel volk zijn maar het juiste voor de dames . Zelf weer een leuke tijd gehad met Annie . Bij gebabbeld en 2 uur op de kamer . Zelf moest ik wat vroeger weg vandaag en dit rond 18.00 . Toen kwam net Blonde Melissa toe . Ondertussen was er ook nog een grote jonge dame ( donkerder huidskleur) met dikke nep poep binnengekomen . Toen ik weg ging niet geweldig druk en een paar dames gingen eten . Voor de liefhebbers meld ik dat er geen gilfjes waren vandaag of je moest cloë daar bijrekenen . Mijn dag was goed en tel weer af naar volgende week vrijdag. Groetjes.
 
Ik was aangekomen vandaag om 13.20 2 mannen aanwezig en 3 dames . Marokkaanse met veel krullen ( selma denk ) en de andere 2 ken ik niet met naam ( beide dikkere poep 😬) . Rond 14.00 de vaste garde ( aisha , zwarte melissa, victoria , cloe )berichtje gekregen dat annie rond 14.30 er ging zijn . Nog steeds kalm van heren maar toch op een gegeven moment 5 kamers volzet . Dus je ziet er moet steeds niet veel volk zijn maar het juiste voor de dames . Zelf weer een leuke tijd gehad met Annie . Bij gebabbeld en 2 uur op de kamer . Zelf moest ik wat vroeger weg vandaag en dit rond 18.00 . Toen kwam net Blonde Melissa toe . Ondertussen was er ook nog een grote jonge dame ( donkerder huidskleur) met dikke nep poep binnengekomen . Toen ik weg ging niet geweldig druk en een paar dames gingen eten . Voor de liefhebbers meld ik dat er geen gilfjes waren vandaag of je moest cloë daar bijrekenen . Mijn dag was goed en tel weer af naar volgende week vrijdag. Groetjes.
Hum, Cloé reken ik nog niet bij de gilfjes, Eric 😜. Tot de volgende!
 
Vandaag ook tijdje daar geweest. Inderdaad de usual suspects aanwezig. Eentje kwam binnen die opviel. Niet jong meer, Zuid-Amerikaans.
Na een tijdje kwam ze bij me zitten. Bleek Frans te praten. Ze wist me te verleiden om naar boven te gaan. Héél goede sex met alles op en aan. Nieuwe topper. Ze noemde zichzelf Anna.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan