Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaja. Kamer betaal ik er bovenop. Halfuur, uur. Dat time ik niet exact. In elk geval nog nooit meegemaakt dat ze zeiden dat tijd om was. Ik ga meestal naar Rozenhofke met verwarmde kamers en douche met warm water 😉

Sowieso gaan die voor 100.
Morgen een bezoekje brengen. Heb een paar taarten 🧁 bij voor een pre verjaardagsfeestje te vieren 🥳 🍾. Er zullen al wel taarten rondlopen🙈 maar ik heb er met slagroom bij 🤪😜
En Annie is dan de kers 🍒 op de taart 🍰 😜
 
Het was weer een leuke tijd . Niet super druk en sommige dames hadden werk en andere zaten er beteuterd bij . C'est la vie !
en het zal niet verbeteren nu de feestdagen er aan komen , ik weet het niet maar als sommige dames misschien beter hun best doen bestaat de kans dat ze niet aan een tafel moeten blijven zitten ,maar een bed kunnen delen ?
 
En welke dames hadden dan werk en welke niet? Da's ook al een referentie, toch?
De vaste klik was aanwezig, Selma is even binnen geweest en dan ook nog een dame die ik niet ken ( lang zwart haar en heel heel mager ) . Ik heb bij Annie gezeten van 14.30 tot 19.00 . Aisha denk 2 kamers of 3 . Blonde gilf met tomatensap 1 kamer zien maken . Blonde Melissa later aangekomen om 16.30 en zeker 1 kamer gemaakt .Cloë weet ik niet , denk 1 kamer . Victoria , zwarte Melissa en de rest redelijk beteuterd. Had horen zeggen dat de week niet superdruk was van volk maar wel het juiste volk ( versta werk ) . Om 21.00 iemand voorbij gereden die ik ken en vertelde dat de parking goed vol stond. Meer info kan ik niet geven 😜🫣. Groetjes
 
De vaste klik was aanwezig, Selma is even binnen geweest en dan ook nog een dame die ik niet ken ( lang zwart haar en heel heel mager ) . Ik heb bij Annie gezeten van 14.30 tot 19.00 . Aisha denk 2 kamers of 3 . Blonde gilf met tomatensap 1 kamer zien maken . Blonde Melissa later aangekomen om 16.30 en zeker 1 kamer gemaakt .Cloë weet ik niet , denk 1 kamer . Victoria , zwarte Melissa en de rest redelijk beteuterd. Had horen zeggen dat de week niet superdruk was van volk maar wel het juiste volk ( versta werk ) . Om 21.00 iemand voorbij gereden die ik ken en vertelde dat de parking goed vol stond. Meer info kan ik niet geven 😜🫣. Groetjes
Bedankt Eric, hier heb je wat aan!!
 
Wat me opvalt: De dames van het Rozenhof worden hier regelmatig beschreven, maar die van de Rio komen nauwelijks aan bod. Hoe zou dat nu komen? Een ouder publiek dat digitaal minder onderlegd is?
 
Wat me opvalt: De dames van het Rozenhof worden hier regelmatig beschreven, maar die van de Rio komen nauwelijks aan bod. Hoe zou dat nu komen? Een ouder publiek dat digitaal minder onderlegd is?
Er schrijven hier maar 5 personen over deze zaken en er komt toch meer volk volgens mij en zeker in het weekend 🙈😬😂😂😂. Inderdaad een ouder publiek en iedereen zit ook niet op deze of een andere site he. Dus veel stille genieters . 😜🤪
 
Wat me opvalt: De dames van het Rozenhof worden hier regelmatig beschreven, maar die van de Rio komen nauwelijks aan bod. Hoe zou dat nu komen? Een ouder publiek dat digitaal minder onderlegd is?
Ik ben een paar keer in rio geweest . Is niet mijn publiek ik val niet op milf en gmilfs. En het is ook niet direct een gezellige plaats ( heb gevoel dat ik daar in een refter zit )en zijn er geen douches aanwezig. maar smaken verschillen natuurlijk. Het rozenhofke is veel gezelliger en meer dames naar mijn zin, zeker in het weekend. donderdag of vrijdag ga ik nog eens een bezoekje brengen👍
 
Deze namiddag anderhalf uurtje daar geweest. Alle vaste dames aanwezig. Annie drukbezet. Blonde Melissa kwam binnen en direct boven met eerste gelukkige. Beneden en echt twee minuten later terug aan zijkant toog aan t wachten op sleutel voor de volgende gelukkige😀. Voor de rest was het meer gebabbel enzo.
Wat me al tijdje opvalt is dat donkere Melissa nooit meer boven gaat en Victoria ook steeds minder.
Er was ook een jonge heel knappe latina in kleedje. Grote latina kont. Zat lang aan toog en wist niemand te bekoren. Uiteindelijk toch met een wandelaar in het rookkot getrokken. Kon niet meer blijven dus weet niet dat ze ook hogerop geraakt zijn😀. Iemand al met die latina geweest?
 
Deze namiddag anderhalf uurtje daar geweest. Alle vaste dames aanwezig. Annie drukbezet. Blonde Melissa kwam binnen en direct boven met eerste gelukkige. Beneden en echt twee minuten later terug aan zijkant toog aan t wachten op sleutel voor de volgende gelukkige😀. Voor de rest was het meer gebabbel enzo.
Wat me al tijdje opvalt is dat donkere Melissa nooit meer boven gaat en Victoria ook steeds minder.
Er was ook een jonge heel knappe latina in kleedje. Grote latina kont. Zat lang aan toog en wist niemand te bekoren. Uiteindelijk toch met een wandelaar in het rookkot getrokken. Kon niet meer blijven dus weet niet dat ze ook hogerop geraakt zijn😀. Iemand al met die latina geweest?
had de latino dame een rood kleedje aan ? ben ook 2u geweest.waren een paar nieuwe dames die ik nog nooit gezien had. Victoria had een date gehad buitenhuis. therasa ook gezien en vaste gang. Mia kwam om 21u ook nog binnen en zag er weer lekker sexy uit. Ben tot 22u gebleven en toen zat het goed vol en zeker een twintigtal dames aanwezig in alle maten en kleuren 🫣
 
had de latino dame een rood kleedje aan ? ben ook 2u geweest.waren een paar nieuwe dames die ik nog nooit gezien had. Victoria had een date gehad buitenhuis. therasa ook gezien en vaste gang. Mia kwam om 21u ook nog binnen en zag er weer lekker sexy uit. Ben tot 22u gebleven en toen zat het goed vol en zeker een twintigtal dames aanwezig in alle maten en kleuren 🫣
Latina had wit kleedje met zwarte vlekken. Bijna tijger🤣
 
had de latino dame een rood kleedje aan ? ben ook 2u geweest.waren een paar nieuwe dames die ik nog nooit gezien had. Victoria had een date gehad buitenhuis. therasa ook gezien en vaste gang. Mia kwam om 21u ook nog binnen en zag er weer lekker sexy uit. Ben tot 22u gebleven en toen zat het goed vol en zeker een twintigtal dames aanwezig in alle maten en kleuren 🫣
Amateur, kun je Mia even beschrijven want ik ken haar precies nog niet.
 
Amateur, kun je Mia even beschrijven want ik ken haar precies nog niet.
Ze Is als ik het goed heb van Roemeense afkomst maar ziet er eerder Zuid-Amerikaans uit ze is ongeveer 40 jaar oud maar ziet er jonger uit. Kort tot halflang pikzwart haar en ik schat 1.70m groot en normale lichaamsbouw. kleine borsten. ben een paar keer met haar geweest en varieerde van heel goed tot heel slecht. naargelang haar humeur denk ik 😆 ze is al eerder in deze rubriek vernoemd met zelfs een link dat zij in geel ontvangt. komt tegenwoordig alleen nog in het weekend. Persoonlijk vind ik het een mooie dame maar na de laatste negatieve ervaring ga ik niet meer met haar ( tot ik weer eens dronken toegeef en me laat vangen🤣)
de eerste keren dat ik er mee ging was ze net nieuw hier en ging ze er stevig tegenaan steeds meer dan een u en liet ze je dikwijls 2x komen de laatste tijd is dit veel minder ☹️
Latina had wit kleedje met zwarte vlekken. Bijna tijger🤣
Dan heb ik een andere latino dame gezien . Er liep er ook een rond met een rood kleedje. mooie jonge vrouw met lekkere latino poep . Had haar nog nooit eerder gezien misschien dat iemand anders ze kent ?
 
Laatst bewerkt:
Toen ik vrijdag in het rozenhofke zat kwamen er drie mooie dames binnen. 1 daarvan heb ik meermaals gezien in Herentals op café en waar ik 100% zeker van ben dat het geen dvp is. de twee andere herkende ik niet. nu hoor ik de laatste tijd wel meer dat mannen, vrouwen en koppels naar het rozenhofke komen in het weekend omdat daar meer plezier gemaakt word dan in de meeste cafés 😁
 
Toen ik vrijdag in het rozenhofke zat kwamen er drie mooie dames binnen. 1 daarvan heb ik meermaals gezien in Herentals op café en waar ik 100% zeker van ben dat het geen dvp is. de twee andere herkende ik niet. nu hoor ik de laatste tijd wel meer dat mannen, vrouwen en koppels naar het rozenhofke komen in het weekend omdat daar meer plezier gemaakt word dan in de meeste cafés 😁
Dat hoor ik liever niet. Dat zijn dan curieuzepotten en roddeltantes die de boel serieus op stelten kunnen zetten 🥵

Amateur, In welk café in Herentals heb je die dame gezien?
 
Laatst bewerkt:
Toen ik vrijdag in het rozenhofke zat kwamen er drie mooie dames binnen. 1 daarvan heb ik meermaals gezien in Herentals op café en waar ik 100% zeker van ben dat het geen dvp is. de twee andere herkende ik niet. nu hoor ik de laatste tijd wel meer dat mannen, vrouwen en koppels naar het rozenhofke komen in het weekend omdat daar meer plezier gemaakt word dan in de meeste cafés 😁

Dat zal zeker zo zijn, maar weet toch niet of ik het een vooruitgang vind als straks meerderheid van de dames daar is omdat het in andere café's zo saai is i.p.v. dat ze daar zijn om centjes te verdienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan