Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet ik niet ik reed aan de overkant van het kanaal maar was al 14h30 en geen wagens op de parking te zien wat niet normaal is voor het rozehofke.
Nee, normaal staan er wel wat wagens. Toen ik er vorige week reed, stonden er 3. Wat ook niet echt heel veel is.

Het zal tegen vrijdag pas weer zijn dat ik kan gaan kijken.
 
Geen flauw idee. Hopelijk spoedig herstel! In de RIO zullen er nu zeker wel lange wachttijden zijn vooraleer je naar boven kan, toch?
Dat dacht ik ook meteen. Alle dames waarschijnlijk daar. En hoeveel kamer zijn er daar ? Persoonlijk vind ik rio verouderd tegenover rozenhofke. Daarom kom ik daar niet 🙈
 
Dat dacht ik ook meteen. Alle dames waarschijnlijk daar. En hoeveel kamer zijn er daar ? Persoonlijk vind ik rio verouderd tegenover rozenhofke. Daarom kom ik daar niet 🙈
Het is er wel wat opgeknapt in vergelijking met jaren geleden. Toen ik er was, was er naast mij nog één man. Volgens mij was er niemand op de kamer. Dus met wachttijden zal het wel meevallen.
 
En de Rio heeft sowieso minder aanloop dan 't Rozenhofke. Toen 't Rozenhofke in het verleden (noodgedwongen) dicht was, zag je wel dat het in de 2love een stuk drukker werd. Maar dat is net zoals 't Rozenhofke iets waar het 's avonds vooral druk is. Da's in de Rio meestal wel anders.
 
Geen flauw idee. Hopelijk spoedig herstel! In de RIO zullen er nu zeker wel lange wachttijden zijn vooraleer je naar boven kan, toch?
Geen COVID maar iets met gewrichten. Maandag gaan ze normaal terug open volgens Melissa(blond) die vandaag in de Rio mooi en opwindend stond te wezen😉
 
Er zijn wel geen douches….Spijtig
Ja, dat is minder.

Was vandaag in de Rio. Het was aardig druk qua dames. Ik telde er 10. Onder andere drie Marokkaanse dames, waaronder Selma. Twee negerinnetjes. Twee oudere Vlaamse dames uit 't Rozenhofke. Nog twee andere dames nationaliteit onbekend en de Russische Olga. Keuze genoeg dus. Er waren 4 heren binnen.

Ik ben uiteindelijk naar de kamer gegaan met Dora, een Marokkaanse. Gekozen voor PZC. Dat deed ze zo goed dat ik tijdens de actie koos voor in het mondje komen voor € 50 extra.

Aardige dame. Ze werkt deze week nog. Na volgende week gaat ze anderhalve maand op vakantie. Ze vertelde dat ze ook weleens in 't Rozenhofke werkt. Ze vond het maar raar dat dat opeens dicht was. Ze had gehoord dat er een ziektegeval was en daardoor te weinig personeel. Het zou vanaf maandag weer open zijn.
 
Dag heren bij deze had ik graag wat inlichtingen gekregen.
Jaren geleden toen ik nog met een vrachtwagen op de baan was ging ik wekelijks naar de Rio maar das ongeveer 8 j geleden. Aangezien ik hier lees dat dit nog steeds open is had ik graag wat tips gekregen. Ik zou nu met de wagen toch 2 uur rijden voor mij nog eens overdag 14 u ongeveer naar de Rio of rozenhof willen gaan . Zelf ben ik 50 plusser daarom mijn vraag zijn daar oudere damens 40 -55 j aanwezig met grote borsten want daar hou ik van .
En heeft er iemand ervaring met een dame die verdomd goed kan pijpen .
En wat vragen de damens zoal van prijs en is de prijs van de kamer 30 of 50 euro.
Dus iemand die tips kan geven zijn bijzonder welkom .
 
Dag heren bij deze had ik graag wat inlichtingen gekregen.
Jaren geleden toen ik nog met een vrachtwagen op de baan was ging ik wekelijks naar de Rio maar das ongeveer 8 j geleden. Aangezien ik hier lees dat dit nog steeds open is had ik graag wat tips gekregen. Ik zou nu met de wagen toch 2 uur rijden voor mij nog eens overdag 14 u ongeveer naar de Rio of rozenhof willen gaan . Zelf ben ik 50 plusser daarom mijn vraag zijn daar oudere damens 40 -55 j aanwezig met grote borsten want daar hou ik van .
En heeft er iemand ervaring met een dame die verdomd goed kan pijpen .
En wat vragen de damens zoal van prijs en is de prijs van de kamer 30 of 50 euro.
Dus iemand die tips kan geven zijn bijzonder welkom .
Man toch, over dat is hier in de vorige berichten allemaal al heel dikwijls beschreven. Misschien moet je eens de moeite doen om het allemaal eens te lezen. Ik ben er ook lange tijd niet geweest maar als ik tussen de regeltjes lees en wat ik daar vroeger gezien heb. Ja er zijn daar meestal genoeg klassiekers tussen de 40 - 55 jaar aanwezig en ja die hebben meestal grote borsten en nogmaals ja die doen echt hun best voor goed te pijpen het is ook meestal daardoor dat ze nog voldoende klanten hebben. En ja ik wil voor u eens gaan kijken en er eentje proberen gezien jij er 2 uur voor moet rijden maar wil jij dan zo goed zijn om mijn onkosten notake te betalen indien positief stuur ik u mijn rekeningnummer per privé post. En als je wil zal ik voor jou alles eens herlezen het dan citeren en in vet gedrukte inkt naar jou doorsturen wat dan interessant is voor u dan kan jij dat tussendoor tijdens uw 2 uur durende lange rit het eens bekijken gelieve dan wel op te passen voor de flikken want sms'jes lezen over dames van lichte zeden is bij wet verboden tijdens het rijden.. En ja de dames vragen tussen de 50 - en 100 € per uur en ja een kamer kost 30 €. Hebben we nu een deal ? Ok ?
 
Dag heren bij deze had ik graag wat inlichtingen gekregen.
Jaren geleden toen ik nog met een vrachtwagen op de baan was ging ik wekelijks naar de Rio maar das ongeveer 8 j geleden. Aangezien ik hier lees dat dit nog steeds open is had ik graag wat tips gekregen. Ik zou nu met de wagen toch 2 uur rijden voor mij nog eens overdag 14 u ongeveer naar de Rio of rozenhof willen gaan . Zelf ben ik 50 plusser daarom mijn vraag zijn daar oudere damens 40 -55 j aanwezig met grote borsten want daar hou ik van .
En heeft er iemand ervaring met een dame die verdomd goed kan pijpen .
En wat vragen de damens zoal van prijs en is de prijs van de kamer 30 of 50 euro.
Dus iemand die tips kan geven zijn bijzonder welkom .
Wat oudere dames, zijn er daar wel. Of die goed kunnen pijpen weet ik niet, want ga zelf meestal met de wat jongere dames daar. Vroeger kon de Russische Olga in elk geval heel goed pijpen en wat ik hier heb gelezen, pijpt ze nog steeds het wit uit je ogen. Ondertussen zal ze wel aardig tegen het eind van de leeftijdsrange 40-55 zijn.

Kosten voor de kamer zijn € 30. Wat de dame vraagt, verschilt per dame en is met de dame af te spreken. Er zijn er bij die € 50 vragen, er zijn er bij die € 150 willen en alles daar tussen. Meestal zal het € 100 zijn.

14:00 uur is een prima tijdstip voor beide gelegenheden. En ze liggen ook nog eens vlak bij elkaar Dus als het bij de een tegenvalt, kun je bij de ander binnen wippen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan