Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bar de Zilverenden. Weet iemand daar wat over? Jaren geleden was dat 'n café met kamerverhuur. BIj mijn weten allang niet meer open. KWam er toevallig langs en zag dat het bord nog steeds aan de gevel hangt. Het zag er ook redelijk bijgehouden uit. Of beter gezegd: niet compleet verwaarloosd en verwilderd.
 
Ok, maar ik ga niet op de kamer waar ik mij niet kan douchen.

@ Flandrien, ... Dan, ietske verder, in 't Rozenhof, 4 minuten rijden, 3,5 km richting Herentals, is er een douche in elke kamer !

In Rio, ken ik (nog) niet al de kamers. In ieder geval, in kamer # 5, is er geen douche. Alleen maar een wastafel met warm en koud water.
 
@ Flandrien, ... Dan, ietske verder, in 't Rozenhof, 4 minuten rijden, 3,5 km richting Herentals, is er een douche in elke kamer !

In Rio, ken ik (nog) niet al de kamers. In ieder geval, in kamer # 5, is er geen douche. Alleen maar een wastafel met warm en koud water.
Ja een wastafel is niets voor mij dat is nog iets van de vorige generatie. Als ik of mijn sex partner niet gedoucht hebben ben ik er klaar mee.
 
@Balthazar, je moet je ogen soms open doen tijdens het beffen he 😜😬😂. Wat kan ik nog zeggen, inderdaad +30 en rechter kant van gezicht is niet volledig gaaf. Bedoel een paar putjes of littekens . Dit zie je als ze ergens in het licht staat. Maar ik wil zeker nog eens zeggen dat het een lieve dame is en die niet aandringt. Ze kwam vandaag net na 14.00 binnen en kwam me direct 2 kussen geven . Ik zei in vlaanderen geven ze er wel 3 , kreeg er ineens 10 erbij 🥴
Ik denk dat dit Victoria is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan