Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
misschien Pure Love? grens Grobbendo,k Nijlen zelfde weg
Ahja, dat zou best kunnen, twas id op de grens van
Pure love nog nooit geweest is dat in de stijl van het Rozenhof en de Rio
Niet als Rozenhof, id nacht begint rustig een striptease, waarbij de boven kledij uitgaat, verder niet dat ik weet.Kunt er ook kameren met sommige dames, dacht 150/u, glasje bubbels vr de dames 25€
Concept had wel iets.
Beide zaken was men wel zeer vriendelijk
Pure love nog nooit geweest is dat in de stijl van het Rozenhof en de Rio
Niet als Rozenhof, id nacht begint rustig een striptease, waarbij de boven kledij uitgaat, verder niet dat ik weet.Kunt er ook kameren met sommige dames, dacht 150/u, glasje bubbels vr de dames 25€
Concept had wel iets.
Beide zaken was men wel zeer vriendelijk
 
Laatst bewerkt:
Onbetaalde elektriciteitsrekeningen en dan sluiten ze dat af. Einde verhaal van deze ooit zo goed draaiende zaak. De kans op heropening lijkt me klein. Echt jammer!
Toch gek dat er hier mensen aanwezig zijn die zich een hoop vragen stellen, en blijkbaar toch op de hoogte zijn van de "interne keuken" van de zaak. Of verteld de eigenaar zomaar wat het probleem is. Gissen naar een reden mag, maar als je iets op een forum zet mag het wel 100% correct zijn!
 
Toch gek dat er hier mensen aanwezig zijn die zich een hoop vragen stellen, en blijkbaar toch op de hoogte zijn van de "interne keuken" van de zaak. Of verteld de eigenaar zomaar wat het probleem is. Gissen naar een reden mag, maar als je iets op een forum zet mag het wel 100% correct zijn!
Sowieso veel vragen en vaststellingen over de Rio; met tijdens de laatste maanden veel onverwachte sluitingen, een café zonder bier, elektriciteit die wordt afgesloten, enz... Ook de dvp's stellen zich hier veel vragen bij... Zou bijzonder jammer zijn als deze zaak definitief zou sluiten!
Kent iemand een zekere Elke? Blond, vrij groot, goed voorzien. Diepe stem. Is er alleen van 's middags tot max 16u.
Yep
 
Laatst bewerkt:
Toch gek dat er hier mensen aanwezig zijn die zich een hoop vragen stellen, en blijkbaar toch op de hoogte zijn van de "interne keuken" van de zaak. Of verteld de eigenaar zomaar wat het probleem is. Gissen naar een reden mag, maar als je iets op een forum zet mag het wel 100% correct zijn!
Laat eigenlijk weinig te gissen over he?
Maar spijtig dat het zo gelopen is das dan weer een erbij van lijst van vergaane glorie.
 
Laat eigenlijk weinig te gissen over he?
Maar spijtig dat het zo gelopen is das dan weer een erbij van lijst van vergaane glorie.
Er wordt gewoon te weing verdiend door de uitbater in dergelijke zaken. 2.50 voor een pintje daar red je het niet mee.
Het verbaast me ook niet echt dat het einde verhaal is.
Voor bepaalde dames zal het ook een tegenvaller zijn . Het was een goedkope lokatie voor sexwerk voor hun.
 
Er wordt gewoon te weing verdiend door de uitbater in dergelijke zaken. 2.50 voor een pintje daar red je het niet mee.
Het verbaast me ook niet echt dat het einde verhaal is.
Voor bepaalde dames zal het ook een tegenvaller zijn . Het was een goedkope lokatie voor sexwerk voor hun.
Dat hij op de drank niet veel verdiende , dan kan kloppen en het geld van de kamers dan 🧐
 
Er wordt gewoon te wening verdiend door de uitbater in dergelijke zaken. 2.50 voor een pintje daar red je het niet mee.
Het verbaast me ook niet echt dat het einde verhaal is.
Voor bepaalde dames zal het ook een tegenvaller zijn . Het was een goedkope locatie voor sekswerk voor hun.
Mits goed management kun je in een dergelijke zaak héél goed je kost verdienen, maar deze eens zo goed draaiende zaak is de afgelopen jaren ernstig verwaarloosd.
 
Iedereen maakt fouten. Ermee lachen mag, maar niet uitlachen. Dat bewijst dat je weinig empathisch bent. Moet je voor gemaakte fouten de rest van je leven boeten of gestigmatiseerd blijven? Nee, toch?!
Ik heb ook fouten gemaakt in mijn leven en de gevolgen heb ik ook moeten ondergaan , terwijl de tegen partij toen wel gelachen heeft ! En draag op sommige vlakken daar nog de gevolgen van ☹️ en als ze mij nog eens zien (de tegenpartij ) lachen ze nog met mij , zo zie je maar sommige personen kennen of hebben geen gevoel voor andere ☹️
 
Normaal is het niet haar week dat ze er is. Maar ik denk dat ze de vrijdag late namiddag wel start. 14.00 gaat wat te vroeg zijn.
Ja, behalve Olga. Zij is daar nooit meer welkom, door een of andere frats uit een ver verleden...
Vorige week is ook een lange smalle latina de toegang ontzegd. Ze was altijd in de Rio aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan