Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuwe dames of gewoon dezelfde?
1 die ik nog ni gezien had, myriam, Marokkaans, wat ouder ( ni erg, ben ik ook) , de rest kende ik ( van ziens, olga, dan dat kleintje met zwart lang haar, speelt veel op de geldkast, dan die Dominicaanse, Chantal die Limburgse…..
1 die ik nog ni gezien had, myriam, Marokkaans, wat ouder ( ni erg, ben ik ook) , de rest kende ik ( van ziens, olga, dan dat kleintje met zwart lang haar, speelt veel op de geldkast, dan die Dominicaanse, Chantal die Limburgse…..
Jef achter den toog loste die blondine af denk ik
 
1 die ik nog ni gezien had, myriam, Marokkaans, wat ouder ( ni erg, ben ik ook) , de rest kende ik ( van ziens, olga, dan dat kleintje met zwart lang haar, speelt veel op de geldkast, dan die Dominicaanse, Chantal die Limburgse…..

Jef achter den toog loste die blondine af denk ik
Jammer dat deze vriendelijke blonde toogdame geen kamertjes doet 😋
 
Vandaag nog is naar het Rozenhofke geweest was er vrij rustig aangekomen rond 15 u en vertrokken om 20u. Naar de kamer geweest met Aischa en was weer goed inorde. Enkele meisjes gezien dat ik nog nooit gezien heb ook . En korte kennismaking met Annie ook, daar wil ik ook wel is mee de kamer op gaan . Was er wel rustig kwa kamer bezoeken vandaag zeker donkere Melissa die klaagde. Op naar de volgende keer zal wel weer 2 weken wachten worden door te druk met werken😂
 
Vandaag nog is naar het Rozenhofke geweest was er vrij rustig aangekomen rond 15 u en vertrokken om 20u. Naar de kamer geweest met Aischa en was weer goed inorde. Enkele meisjes gezien dat ik nog nooit gezien heb ook . En korte kennismaking met Annie ook, daar wil ik ook wel is mee de kamer op gaan . Was er wel rustig kwa kamer bezoeken vandaag zeker donkere Melissa die klaagde. Op naar de volgende keer zal wel weer 2 weken wachten worden door te druk met werken😂
Het is er al heel de week rustig zeggen ze . Maar bij de dames is het natuurlijk rap rustig he 😬🤐. Vrijdag ook nog eens een bezoekje brengen.
Als die hun 5á6 kamers niet gehad hebben op een dag is het kalm he 🫣😜
 
Laatst bewerkt:
Het is er al heel de week rustig zeggen ze . Maar bij de dames is het natuurlijk rap rustig he 😬🤐. Vrijdag ook nog eens een bezoekje brengen.
Als die hun 5á6 kamers niet gehad hebben op een dag is het kalm he 🫣😜
En nu de Rio weer terug dicht is, zal het weer terug heel druk zijn in het Rozenhofke. @Eric vb reserveer al maar een kamertje…
Toch niet normaal met de Rio, hé?
 
@Jef ga je ook wel eens met een dame , of ben je voornamelijk heel nieuwsgierig?
@Jossmmm uiteraard ben ik heel nieuwsgierig naar het aanbod en op basis daarvan pleeg ik regelmatig vrolijk overspel... :) Als het kan regio Herentals, maar dat hoeft niet altijd zo, zeker niet nu de openingsuren van de Rio zo onregelmatig zijn en het daar toch maar een heel slordige uitbating is geworden. Het aanbod in het Rozenhof voldoet ook niet zoveel aan mijn verwachtingen, dus gaan we het maar verder zoeken...
 
Laatst bewerkt:
Dag allen, ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ook effectief in de buurt wonen. Ik woon sinds kort vlakbij deze steenweg en wil bijvoorbeeld wel eens 't Rozenhof binnenstappen, maar zitten daar veel locals? Is dat meer een plek waar mensen van heinde en verre voor komen? Van buiten lijkt het meer een buurt-taverne dan iets anders, haha.
 
Vandaag dus in het rozenhofke geweest . Ik was er rond 13.30 en de zaak verlaten rond 18.45 . Ik wist dat Annie wat later ging zijn , dus rustig ergens aan een tafeltje gaan zitten en op de gsm getokkeld. Er was toch weinig te zien en dat precies de hele dag . Als ik op de kamer was heb ik dat natuurlijk niet gezien . 🫣😬. Melissa blond was de drukst bezette dame . De rest was rustig aan de toog aan het wachten . Annie was er rond 14.30 en dan hebben we aan de toog en het smoor kot gezeten tot een uur of 16.30, dan zijn we hogere sferen gaan opzoeken 😊😜om rond 18.30 moe maar voldaan terug de begane grond te voelen . Nog snel een colatje en een knuffel en weer weg . Bij het vertrekken meer dames aanwezig maar nog steeds vrij kalm met heren aan bingo en toog . @Mercutio85 : hier komen zowel mensen van de nabije gemeentes als mensen van verder. Er zit altijd een kans in dat je iemand bekend of van zins ziet in het cafe . Groetjes 👋
 
Dag allen, ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ook effectief in de buurt wonen. Ik woon sinds kort vlakbij deze steenweg en wil bijvoorbeeld wel eens 't Rozenhof binnenstappen, maar zitten daar veel locals? Is dat meer een plek waar mensen van heinde en verre voor komen? Van buiten lijkt het meer een buurt-taverne dan iets anders, haha.
Toch 80 procent uit de nabije omgeving, is idd een stamcafe
 
Dag allen, ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ook effectief in de buurt wonen. Ik woon sinds kort vlakbij deze steenweg en wil bijvoorbeeld wel eens 't Rozenhof binnenstappen, maar zitten daar veel locals? Is dat meer een plek waar mensen van heinde en verre voor komen? Van buiten lijkt het meer een buurt-taverne dan iets anders, haha.
Zelf woon ik op wandelafstand van het rozenhofke. In de week zijn er overdag en s'avonds dikwijls dezelfde mensen aanwezig . In de weekends komt er veel meer volk en ook meer onbekenden . Als het gaat over discretie moet je geen bang hebben , als je daar je buurman tegenkom verwacht die dat je kan zwijgen en andersom ook 🤣😜
 
Zelf woon ik op wandelafstand van het rozenhofke. In de week zijn er overdag en s'avonds dikwijls dezelfde mensen aanwezig . In de weekends komt er veel meer volk en ook meer onbekenden . Als het gaat over discretie moet je geen bang hebben , als je daar je buurman tegenkom verwacht die dat je kan zwijgen en andersom ook 🤣😜
Haha, wie weet kom ik je daar dan wel eens tegen 😅
 
Wat een droevige dag en dit niet alleen het weer dat ik bedoel . We zijn een toppertje kwijt in het rozenhofke , en dit was mijn vaste dame daar 🥺. Annie has left the building!!! Ik wens haar al het beste en geluk met haar toekomstplannen. De deur 🚪 wordt nog niet helemaal toe gedaan , deze laten de dames meestal nog wel op een kier staan 😬. We zullen wel zien . Hopelijk mogen al haar plannen uitkomen 🤗. En het leven gaat verder 🤘
 
Wat een droevige dag en dit niet alleen het weer dat ik bedoel . We zijn een toppertje kwijt in het rozenhofke , en dit was mijn vaste dame daar 🥺. Annie has left the building!!! Ik wens haar al het beste en geluk met haar toekomstplannen. De deur 🚪 wordt nog niet helemaal toe gedaan , deze laten de dames meestal nog wel op een kier staan 😬. We zullen wel zien . Hopelijk mogen al haar plannen uitkomen 🤗. En het leven gaat verder 🤘
Spijtig nu ik wist wie Annie was had graag met haar ook wel is naar boven gegaan maar spijtig genoeg zal dat niet gebeuren denk ik nu.
 
Ik ben deze namiddag nog eens naar het Rozenhof geweest. Aangekomen rond 15u, weinig mannen aanwezig maar daar kom ik niet voor. Kwa vrouwen enkele onbekende gezien eentje met lang zwart haar slank en vrij smal met tattoos op linker arm en hoorde ze met een andere man toch vrij goed Nederlands praten. Ik kwam er eigenlijk voor Aisha maar die was niet direct te bespeuren. Na een tijdje zag ik ze juist naar beneden komen. Ben dan naar haar gegaan en een babbeltje gedaan en erna naar boven . Weer een geweldig uurtje met Aisha gehad boven. Denk dat zij nu een van de toppers is daar. Nadien nog enkele uurtjes gebleven omdat het weer file was richting Antwerpen. En nog wat gepraat met Aisha en enkel andere mannen die aan de toog zaten en om 18u dan toch maar vertrokken naar huis. Nu weer 2 weken er ik terug kan naar daar.🙁
 
Terug
Bovenaan Onderaan