Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker; ik kijk ook vooral naar de uitstraling.Uiteraard! Maar als je puur op uiterlijk afgaat, dan zou je ook wel eens iets tofs kunnen mislopen.
Toch wel iets om eens bij stil te staan.
Ja klopt helemaal Joke .Uiteraard! Maar als je puur op uiterlijk afgaat, dan zou je ook wel eens iets tofs kunnen mislopen.
Wat dat betreft is Casa Cherda in Den Haag wel een optie. Dan heb je even de tijd om de dames wat beter te bekijken.Ja klopt helemaal Joke .
Een kort maar goed gesprek aan de bar zou ik persoonlijk veel leuker vinden dan een line up ofte een vleeskeuring waar je eigenlijk niks aan hebt .
uiteraard, volledig mee eens, maar om nu toch een van de dames te kiezen (en daarvoor veel geld neer te leggen) is wel een grote stap.Uiteraard! Maar als je puur op uiterlijk afgaat, dan zou je ook wel eens iets tofs kunnen mislopen.
Ik zie aan jouw berichten dat je post in regio Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, maar het was in België, in Vlaanderen.Weet je toevallig nog waar dit was?
Ik heb een keer meegemaakt dat 12 dames zich in razend tempo voorstelden. Ik wilde toen graag twee dames nog een keer zien (dame 4 en dame 9, de namen kon ik natuurlijk niet onthouden).kieskeurig ben ik wel, en heb al diverse malen bedankt voor het aanbod in diverse privé huizen. Meestal is dat geen enkel probleem, in de regel stellen de dames zich voor en verdwijnen waarna alleen de dame of heer van de receptie overblijft waar je vervolgens aangeeft wat je wel of niet wilt.
1x heb ik meegemaakt dat iets van 12 of 15 meisjes in de kamer recht voor mijn neus bleven staan (hoezo druk?) nadat ik kenbaar maakte dat ik niet eenvoudig een keuze kon maken kreeg ik van 1 van de dames een sneer "nee jij bent een lekkere vent" dat was voor mij het startsein om vriendelijk te bedanken.
Privehuis waar ik kom laten sowieso geen groepjes binnen.groepje van 3 voor de deur
Ben je later nog wel eens teruggegaan voor haar?En vervolgens ben ik toch opgestapt. Ik was zo overdonderd en voelde me zo ver onder haar niveau, dat ik mezelf niet met haar zag en me er alleen maar ongemakkelijk door voelde. Was echt raar.
Nee. Mocht ik haar weer bij het voorstelrondje tegen komen, dan kies ik haar waarschijnlijk wel, want dan is het ok, maar haar reserveren is raar vind ik. Nou ja, ik ben vooral zelf raar.Ben je later nog wel eens teruggegaan voor haar?
kreeg ik van 1 van de dames een sneer "nee jij bent een lekkere vent" dat was voor mij het startsein om vriendelijk te bedanken.