Weglopen bij privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een amateurbendes soms bij die huizen: er zit niets voor je bij en dan krijg je negatieve opmerkingen van dames of de gastvrouw. Je mag toch meer professionele opstelling verwachten.
Ja, dat heb je tegenwoordig met al die Oost-Europese en andere bendes die hier in deze branche actief zijn. En wat ben je met een professionele opstelling. Dat interesseert hen geen barst, het zijn enkel de Euro's die van belang zijn. Die bendes hebben niet het minste respect voor hun dames, ze moeten opbrengen en liefst heel véél. De rest interesseert hen niet, ook niet of jij tevreden was van de service of niet.

Langs de andere kant vraag ik me af hoe vaak een dame denkt ... ik hoop dat hij mij niet kiest
Ik hou niet van voorstelrondes, ik voel me daar behoorlijk ongemakkelijk bij, zeker als alle dames op een rijtje staan. Ik maakt meestal een afspraak, ook als ik iemand niet ken. En zij mij ook niet natuurlijk.

Bij een van de weinige keren dat er een voorstel ronde was, zei de betreffende dame richting het einde van het uur dat ze zo hoopte dat ik haar niet zou uitkiezen én dat ze blij was dat ik dat toch had gedaan. Mijn vraag waarom ze dat vond werd niet beantwoord, op de vraag waarom ze mij dan niet had geweigerd gaf ze aan dat ze al 6 uur op de eerste klant zat te wachten en ik dus de eerste was die interesse in haar toonde.

Is het gek om weg te lopen bij een privehuis als er geen aantrekkelijke dames zijn?

Ben nog nooit gegaan en vroeg me af hoe het in zn werk gaat
Natuurlijk is dat niet gek. Helaas zijn er ook mannen die bij voorbaat al weglopen na het voorstellen omdat ze alleen het voorstellen willen meemaken en dat is natuurlijk niet de bedoeling. maar als er niets voor je bij zit, dan niet natuurlijk. Let overigens meer op de wijze van begroeten dan het uiterlijk. Dat zegt meer over de sessie.

100 procent mee eens.
Veel wat oudere DVP''s, paar kilo te veel, plekje hier en daar, echte mensen dus, geven een service en ervaring waar veel 'plaatjes' niet aan kunnen tippen.
Maar dus ook weer niet altijd.
Is een vrouw lelijk en dik dat wil niet zeggen dat ze een goede service geeft.
Heb wel betere ervaring bij jongere in het algemeen , al heb ik ook een prima dame van 62 erbij.
Maar met borsten van een jonge meid , zo mooi.

Ik hou niet van voorstelrondes, ik voel me daar behoorlijk ongemakkelijk bij, zeker als alle dames op een rijtje staan. Ik maakt meestal een afspraak, ook als ik iemand niet ken. En zij mij ook niet natuurlijk.

Bij een van de weinige keren dat er een voorstel ronde was, zei de betreffende dame richting het einde van het uur dat ze zo hoopte dat ik haar niet zou uitkiezen én dat ze blij was dat ik dat toch had gedaan. Mijn vraag waarom ze dat vond werd niet beantwoord, op de vraag waarom ze mij dan niet had geweigerd gaf ze aan dat ze al 6 uur op de eerste klant zat te wachten en ik dus de eerste was die interesse in haar toonde.
Zo'n goede afloop is natuurlijk mooi, maar een dame die tegen haar zin mee gaat kan natuurlijk ook gewoon mis gaan.

1x Meegemaakt, de dame besloot op de kamer en na betaling ineens dat ze me toch niet als klant wilde. Ze wilde niet zeggen waarom maar voegde wel toe dat het aan haar lag. Al met al was het een klote situatie. Uiteindelijk ging ze onverrichter zaken weer weg en was ik doodleuk m'n geld kwijt omdat de gastvrouw besloot dat ik wel degelijk tijd met de dame had doorgebracht.

Uiteindelijk ging ze onverrichter zaken weer weg en was ik doodleuk m'n geld kwijt omdat de gastvrouw besloot dat ik wel degelijk tijd met de dame had doorgebracht.
Das wel heel bizar en extreem, onacceptabel! daar nooit meer geweest denk ik?

Ben het helemaal met je eens, als een dame het niet ziet zitten moet zij ook gewoon nee zeggen. Das voor alle partijen het beste.

Is een vrouw lelijk en dik dat wil niet zeggen dat ze een goede service geeft.
Dat zijn jouw woorden hé. Ik had het over ouder en met wat kilo's teveel. 20 a 25 jaar geleden kwam ik veel bij Lynn Somers in Hoogstraten. Veel van de vrouwen daar waren 10 jaar ouder dan ik was, zeker geen slanke dennen, maar wat een service en inzet. Ze wisten niet van ophouden.

1x Meegemaakt, de dame besloot op de kamer en na betaling ineens dat ze me toch niet als klant wilde. Ze wilde niet zeggen waarom maar voegde wel toe dat het aan haar lag. Al met al was het een klote situatie. Uiteindelijk ging ze onverrichter zaken weer weg en was ik doodleuk m'n geld kwijt omdat de gastvrouw besloot dat ik wel degelijk tijd met de dame had doorgebracht.
Ook al meegemaakt... en ik boek dus meestal langere betaaldates...
Eén keer had ik 2 uur betaald en gaf de dame me het geld van het 2de uur terug!

Recent nog... zorgde de dame zelf voor een 'wissel'... en kreeg ik het 2de uur dus een andere DVP!

Toch nog even wat verduidelijking graag...
Je had dus geboekt voor 30min mag ik aannemen (want 70 EUR). En 'op de kamer en na betaling'... wilde ze je toch niet als klant!

Ging ze al uit de kleren voor jou? Had je haar al gezoend? gestreeld? Aangeraakt bij haar borsten... billen?

Want dan zou het huis dus wel degelijk kunnen besluiten dat je al 'begonnen' was... Klote natuurlijk!

Toch nog even wat verduidelijking graag...
Je had dus geboekt voor 30min mag ik aannemen (want 70 EUR). En 'op de kamer en na betaling'... wilde ze je toch niet als klant!

Ging ze al uit de kleren voor jou? Had je haar al gezoend? gestreeld? Aangeraakt bij haar borsten... billen?

Want dan zou het huis dus wel degelijk kunnen besluiten dat je al 'begonnen' was... Klote natuurlijk!
Uit de kleren gegaan, op bed gaan liggen, en toen besloot ze niet meer verder te willen.

Ik had 120 Euro betaalt (uurtarief) en kreeg van de gastvrouw 50 Euro terug omdat ze besloot dat ik toch echt wel het half uur tarief moest betalen voor deze ongein.

Kijk heel simpel, een vrouw die zich uitkleed en vervolgens wegloopt is gewoon niet waar ik voor kwam en ook niet waar ik voor betaald heb.

Uit de kleren gegaan, op bed gaan liggen, en toen besloot ze niet meer verder te willen.

Ik had 120 Euro betaalt (uurtarief) en kreeg van de gastvrouw 50 Euro terug omdat ze besloot dat ik toch echt wel het half uur tarief moest betalen voor deze ongein.

Kijk heel simpel, een vrouw die zich uitkleed en vervolgens wegloopt is gewoon niet waar ik voor kwam en ook niet waar ik voor betaald heb.
Tsja... dat halfuur ben je dan dus wél kwijt! Huisregels!
Persoonlijk zou ik me dan wel 2 keer bedenken... alvorens nog terug te gaan naar dat huis...

Moet je niet aan mij vragen, het is niet mijn verhaal.
De keer dat ik heb meegemaakt dat het na een begin al afgebroken werd kreeg ik mijn geld terug, maar dat was niet in een een privéhuis.
Daar kan de dame dat dus zelf beslissen!
In een privéhuis betaal je aan de balie... en kan zij daar dus niet eenzijdig over beslissen!

Ja, dat heb je tegenwoordig met al die Oost-Europese en andere bendes die hier in deze branche actief zijn. En wat ben je met een professionele opstelling. Dat interesseert hen geen barst, het zijn enkel de Euro's die van belang zijn. Die bendes hebben niet het minste respect voor hun dames, ze moeten opbrengen en liefst heel véél. De rest interesseert hen niet, ook niet of jij tevreden was van de service of niet.

Uh, onder de gastvrouw/gastheer van privehuizen zitten toch niet zo veel Oost-Europese 'boeker' types ?

Terug
Bovenaan Onderaan