Weinig reacties op whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel een herkenbare foto. Gelukkig ben ik geen bekende nederlander. Wel lijk ik als twee druppels water op een andere fan van Ana over wie een poosje geleden een aantal wandelaars enthousiast schreven. Bij mijn laatste bezoek een poosje geleden twijfelde ze even wie ik was en ik moest daarom lachen, omdat ze kennelijk in alle drukte geen idee meer had dat ik al eens was geweest. Nee, zei ze, kijk, en ze liet me de foto uit de app van mijn zowat-evenbeeld zien. Geen idee hoe die heet, leek me ook niet juist om ernaar te vragen maar ik zou het wel leuk vinden hem bij toeval tegen te komen.
 
Bij een hele hoop Dames werkt dit prima: "Hey ***, can i come from...to...? Kiss, ***"

De Russische Dames, daar pak ik het wat welgemanierder aan. Dus, stel je netjes voor. Leeftijd, lengte en doe er een selfie bij.

Suc6
 
Probeer jezelf ook een beetje te downgraden in je Engels.. Als je merkt dat communicatie stroef verloopt
Mijn ervaring met Roemeense/Poolse /Russische vrouwen is dat je er perfect mee kunt communiceren
Maar Spaans/Portugees(Brazilië).. Over het algemeen wat minder..
Die hebben in de regel wat mindere kennis op het gebied van buitenlandse talen..
En dan kun je snel een flater slaan..
Dwz 'Are you by chance available later on today'.. gaat mogelijk niet passen.. Of ze moeten het eerst door Google translate halen.., als ze al de moeite doen
Can I come today.. Zal dan beter uitkomen.. Prijs beter op de kamer bespreken.. Mijn ervaring daarin dat dat over de telefoon helemaal een drama is..
Dan krijg je van die 'sok no fok beebie' onzin.. En dat weten ze een uur later toch niet meer?
 
Probeer jezelf ook een beetje te downgraden in je Engels.. [...]
Dan krijg je van die 'sok no fok beebie' onzin..
Oh ja! Ooit was ik in Brussel aan de wandel en het overleg met een donker meisje verliep komisch. Ik wilde bespreken wat de mogelijkheden waren en ze antwoordde "What you think! Meeklof!" en toen ik eenmaal binnen aangaf dat ik slechts een handjob wilde riep ze verontwaardigd "WHY NOT FOK!?" Ik was zo geïntimideerd dat het niks werd en mijn beste vriend had er geweldige pret om, zoals ik hoofdschuddend weer tevoorschijn kwam. ;-)

Terug naar het onderwerp: als ik een kwartier of een half uur geen whatsapp reactie krijg, meld ik me af met een "PS i see you are busy, will try another day" zodat het niet ingewikkeld wordt als ze na een uur alsnog wil afspreken en ik reeds elders terecht kon.
 
Ik gebruik geen WA, dus blijft over: een SMS of bellen. Als de adverteerster er niet te expliciet in is, eerst een tekstbericht, anders bellen.
Daarbij moet je inderdaad een beetje gaan inschatten hoeveel tijd er nodig is voor een reactie.
meestal zet ik in een tekstbericht dan dat ik geen WA heb en of ze akkoord is met deze wijze van communiceren.
De voorlaatste dame die ik bezocht, reageerde niet op de berichtjes, maar toen ik haar belde was het toch mogelijk af te spreken.
Een week later kreeg ik een reactie van haar op de eerder verzonden SMS. Dat was pas het moment dat ze die had gelezen...
 
Ik bel nooit, louter appjes. Ben ook niet zo van het plannen, verder dan 3 uur vooruit denken lukt me simpelweg niet als het om afspraakjes met dames gaat.
Dat komt wellicht ook omdat mijn reguliere agenda soms nogal vol zit. Dit is de hobby, dus dat moet niet als stress gaan voelen en als ik een dag van tevoren een afspraak zou plannen ga ik me eerder afvragen of ik dan wel kan/wil dan dat ik me er op ga verheugen.

Daarnaast wandel ik vrijwel nooit voor 17 uur 's middags, dus een deel van de dames valt bij voorbaat al af omdat ik op zijn vroegst rond 17 uur een afspraak wil maken voor 18 uur of 21 uur oid.

Toch wordt er in 80% van de gevallen wel op mijn apps gereageerd en meestal bevestigend.

Ik heb geen profiel foto op mijn app, maar een foto van iets wat de dames wellicht wel intrigeert. Nee, haha, geen grote boot of auto en zeker geen dick pic....wat wel kan ik niet zeggen. Maar de dames nieuwsgierig maken is natuurlijk nooit slecht denk ik dan maar.....

Ik zeg eigenlijk amper iets over mezelf in een eerste appje met een nieuwe dame. Ik vind het heel netjes dat jullie dat wel doen, maar ik vraag meestal waar ze ongeveer in de stad ontvangt. Dat lijkt een heel willekeurige vraag, maar toont blijkbaar direct aan dat ik interesse heb. Als ik twijfel of haar foto's echt zijn, vraag ik meestal vrij direct of ze een foto van haarzelf kan sturen.....


Als ik de wijk en evt de foto ontvang en ik wil op basis daarvan afspreken, vraag ik bijna altijd of ze een uur later kan afspreken. Dus om 19.10 uur spreek ik het liefst af voor 20 uur en evt voor 21 uur.
In 70% van de gevallen kan dat meestal gewoon. Voor mijn gevoel zijn de Raam-buurten in de avond druk, maar zijn thuisontvangst bezoekers veelal meer dag wandelaars. De dames houden het rond 21-23 uur vaak voor gezien, maar een bezoekje om 21.30 uur komt ze vaak prima uit is mijn ervaring.

Een enkeling zegt iets van: Better tomorrow honey oid, maar dan weet ik van mezelf al dat ik dat nog niet op dat moment wil vastleggen.

Zo heb ik wel eens 3 dagen op rij met een dame geapped rond 21 uur 's avonds als zij steeds zei dat ze net klaar was met werken. Iedere dag probeerde ik iets eerder te appen, maar mij lukte eerder niet en haar lukte later niet. Op de 4e dag ging ze akkoord dat ik om 23 uur nog zou langs komen.

Als ze me mogen is er soms een enorm goede click (hoewel het natuurlijk werk blijft), maar sommige matchen gewoon niet met mijn manier van zijn.
Heb ook wel eens een dame geapped om 1 uur 's nachts die officieel maar tot 23 uur werkt, die me al wel kende en die zei iets a la: 'ok, ok, can you be here around 1.30am?' maar ik heb volgens mij een nieuwe dame ook wel eens beledigd door om 20.45 uur te vragen of ik om 21 uur kon langs komen. Althans, ze reageerde alsof ik gek was. Maar mijn ervaring is dat als ze niets te doen hebben het ook net zo makkelijk wel kan.

Mijn kortst van tevoren afspraak was bij een adres waar ik wist dat er meerdere dames daar waren. Ik liep er toch al in de buurt en appte een nieuwe dame om 22.45 uur. Ze vroeg me hoe laat ik wilde afspreken. 'Ehm....over 3 minuten?'. Moest ze wel om lachen. Om 22.48 stond ik voor de deur en deed zij geamuseerd de deur open.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan