WHEM WeiWei, Lommel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tebic

Newbie
21
15/11/21
6
1
Nooit eerder was ik geïnteresseerd in dit soort dames, maar de foto's zien er wel goed uit. Iemand die iets meer weet over deze dame, al is het maar waar ze ontvangt, of de foto's kloppen of dat het in het algemeen fake is?

 
Hoort volgens mij bij het rondreizend circus van aziatische (chinese) dames actief rondom de grensstreek van de kempen. Alleen maar negatieve reacties gezien op de diverse fora hier en gezien het feit dat de groep elke paar maanden in een andere plaats zit (Budel, Valkenswaard) betekent volgens mij niet veel goeds.
 
Die rekenen allemaal € 150 per uur en bieden o.a. PZC, CIM en intiem zonder, fisting en anaal aan. Dus niet.:confused:
Spreken alle talen via de vertaalapp. Handig..
Ik sla deze meteen over. of kijk alleen naar de genoemde mogelijkheden en weet dan genoeg. Red flag!!
Maar de foto's blijven leuk:)
 
Nooit eerder was ik geïnteresseerd in dit soort dames, maar de foto's zien er wel goed uit. Iemand die iets meer weet over deze dame, al is het maar waar ze ontvangt, of de foto's kloppen of dat het in het algemeen fake is?

FAKE FAKE FAKE!!!Ik heb er afgelopen jaar een vijftal bezocht, het is dus FAKE!!! Foto's zijn fake, communiceren haast onmogelijk, kamers zijn een varkensstal, voor alle extra's bijbetalen enz. Ik heb ze voorgoed van mijn verlanglijstje geschrapt. Heb ook steeds melding van misbruik gedaan bij Redlights, maar die doen er blijkbaar niks mee, het geld van de advertenties zal wel belangrijker zijn dan een eerlijke website zeker?
 
FAKE FAKE FAKE!!!Ik heb er afgelopen jaar een vijftal bezocht, het is dus FAKE!!! Foto's zijn fake, communiceren haast onmogelijk, kamers zijn een varkensstal, voor alle extra's bijbetalen enz. Ik heb ze voorgoed van mijn verlanglijstje geschrapt. Heb ook steeds melding van misbruik gedaan bij Redlights, maar die doen er blijkbaar niks mee, het geld van de advertenties zal wel belangrijker zijn dan een eerlijke website zeker?
Jammer. Ze brengen de chinese dames die het wel met goede bedoelingen doen in diskrediet (als die er zijn). Bedankt voor je duidelijke boodschap. Bij mij ook van het lijstje nu!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan