Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

• Ja ik ben opzoek naar gevoelens als ik een dvp bezoek .

Stemmen: 26 30,2%
  • Nee mij gaat het puur om de seks zonder gevoelens.

Stemmen: 60 69,8%

• Totaal aantal stemmers
    86
Ik ben in mijn leven nog maar een paar keer bij een DVP op bezoek geweest , voor een groot deel uit nieuwsgierigheid om te ervaren wat het is om te betalen voor een vrouw die je mooi of sexy vind en je daar dan ook gewoon sex mee kan hebben zonder dat je moet de moeite doen om ze te versieren .
Na deze bezoekjes had ik iedere keer het gevoel van , ik ben me'n geld kwijt en heb eigenlijk niet genoten van dat bezoek want de dame gaf de indruk dat ze aan het werk was ,zonder meer .
Dus van gevoelens was echt geen sprake , dat ik het geld kwijt ben is bijzaak maar ik was niet bevredigd om het zo te vertalen .
Ik besef ook wel dat je als DVP niet met iedere vent heel diep kan gaan, daar heb ik alle begrip voor .
Ondertussen getrouwd met een prachtige vrouw en op sexgebied echt wel mekaar gevonden , we zijn zitten al vele jaren in het swingmilieu en absoluut geen sex tekort ,laat staan dat ik zin zou hebben om naar een DVP te gaan .
Als we swingen ben ik altijd een avondje verliefd op de dame waarmee ik dan intiem ben ,als dat gevoel er niet is vind ik de sex ook niet zo leuk , dat geheel maakt het pas compleet.
Maar als de date stopt ,stopt bij mij ook dat gevoel van verliefdheid , mijn vrouw is mijn grote liefde en de beste sex heb je thuis ,zo simpel is het .
Als ik dan lees hoe Hettie erin staat als DVP , dan zeg volmondig : JA ik zou verliefd zijn op Hettie ...tijdens de date maar ik besef wel dat je dat niet kan meenemen naar huis of blijvend verliefdheid aanhouden want ook zij heeft een man en is gelukkig .
Dit gevoel af en aan zetten ,om het zo te zeggen , heb ik geleerd door jaren te swingen en als je dan iemand tegen het lijf loopt die er ook zo instaat ,word sex een geweldig leuk tijdverdrijf .

Niet iedereen heeft die uit knop . Je bent gezegend als je dat kunt , en je hebt de idealen vrouw als jullie samen zo kunnen genieten van het swingen . En ja het is werk voor de dames , maar je hebt ook dames die hun vak goed verstaan , en die geven je gfe, en je moet zelf ook openstaan voor het samen spel met de dame , als ik kan tongzoenen komt er al gevoel , en de dame kleed zich uit en ik voel dat heerlijke naakte vrouwen lichaam , ( ben ik even verliefd en geniet van de dame ) en ga ik huiswaarts denk ik nog een week over de dame hoe ik van haar heb genoten die gevoelens hou ik nog wel even . Daar voor ga ik naar de dvp ( ben 69 en 50 jaar getrouwd dan vliegen de vonken 🔥 ook niet meer in het rond )

Dat 'even verliefd' lijkt me inderdaad niet altijd even makkelijk!
Zelf zou ik het eerder omschrijven als... 'even helemaal de focus van mijn attenties... niks anders is belangrijker dan zij...op dat moment'.

Maar daarna... bedankt en tot ziens!
Gemakkelijk is het zeker niet maar door de vele jaren van swingen heb ik geleerd om die gevoelens een plaats te geven . Ik heb een leuke vrouw en dat helpt ook natuurlijk , moest dat zo niet zijn denk ik dat het een pak moeilijker zou zijn .

Ik ben in mijn leven nog maar een paar keer bij een DVP op bezoek geweest , voor een groot deel uit nieuwsgierigheid om te ervaren wat het is om te betalen voor een vrouw die je mooi of sexy vind en je daar dan ook gewoon sex mee kan hebben zonder dat je moet de moeite doen om ze te versieren .
Na deze bezoekjes had ik iedere keer het gevoel van , ik ben me'n geld kwijt en heb eigenlijk niet genoten van dat bezoek want de dame gaf de indruk dat ze aan het werk was ,zonder meer .
Dus van gevoelens was echt geen sprake , dat ik het geld kwijt ben is bijzaak maar ik was niet bevredigd om het zo te vertalen .
Ik besef ook wel dat je als DVP niet met iedere vent heel diep kan gaan, daar heb ik alle begrip voor .
Ondertussen getrouwd met een prachtige vrouw en op sexgebied echt wel mekaar gevonden , we zijn zitten al vele jaren in het swingmilieu en absoluut geen sex tekort ,laat staan dat ik zin zou hebben om naar een DVP te gaan .
Als we swingen ben ik altijd een avondje verliefd op de dame waarmee ik dan intiem ben ,als dat gevoel er niet is vind ik de sex ook niet zo leuk , dat geheel maakt het pas compleet.
Maar als de date stopt ,stopt bij mij ook dat gevoel van verliefdheid , mijn vrouw is mijn grote liefde en de beste sex heb je thuis ,zo simpel is het .
Als ik dan lees hoe Hettie erin staat als DVP , dan zeg volmondig : JA ik zou verliefd zijn op Hettie ...tijdens de date maar ik besef wel dat je dat niet kan meenemen naar huis of blijvend verliefdheid aanhouden want ook zij heeft een man en is gelukkig .
Dit gevoel af en aan zetten ,om het zo te zeggen , heb ik geleerd door jaren te swingen en als je dan iemand tegen het lijf loopt die er ook zo instaat ,word sex een geweldig leuk tijdverdrijf .
Tijdens het swingen krijg je gevoelens als ik je goed begrijp. Ga je dan ook " los " op haar om het maar zo te noemen. Extra intens tongzoenen of oraal,geiler neuken?

en ga ik huiswaarts denk ik nog een week over de dame hoe ik van haar heb genoten die gevoelens hou ik nog wel even
Ik had dat maar bij eentje.
Al die anderen, en dat zijn er wat, vergat ik zodra ik weer op weg naar huis ben.
Had ik een goede date ga ik misschien nog een of twee keer terug.maar steeds waren die minder dan de eerste keer.
Ik onderhoud geen contact of niks
Vergeten moet je, dat doen zij ook
Je maakt het je onnodig lastig
Na een partijtje leugens van dvp ben ik er nu weer even helemaal klaar mee.
Want ik schreef het vaker; op foto een 8 is vaak een zesje in real.
Services wat niet nagekomen worden,
Ik ging dan ook niet voor platgelopen deuren.. some you win Some you loose

Ik sta er absoluut wel voor open, want ik ben wel op zoek naar een relatie met meer dan alleen seks. Een lieve en knappe dame die ik later mijn vriendin zou mogen noemen. Tot ik haar vind, kan ik nog variëren in die zoektocht in zowel de 'echte' wereld (waar het naar mijn mening tegenwoordig net zo moeilijk is om een goede relatie te vinden), als bij mijn geliefde hoeren. Ik zie hun ook gewoon als mensen die liefde nodig hebben, ook al zeggen ze misschien van niet. Elk bezoek is wat mij betreft gewoon een date, ook al is het een betaalde en staat mijn plezier op papier misschien boven haar plezier. Maar haar plezieren tijdens de date vind ik dan minstens net zo belangrijk, wat dat betreft ben ik ook empatisch en romantisch ingesteld. Maar begrijp me niet verkeerd, ook ik ben natuurlijk fervent aanhanger van de goede kwaliteit-seks (wat het hoofddoel is en blijft bij een hoer) die je privé niet altijd gegarandeerd krijgt. Dus ik betaal er nog steeds graag voor, zeker ook voor de fijne extra's die sommige dames aanbieden.

En tegelijkertijd, als er een goede innige band en zelfs wederzijdse liefde zou ontstaan tussen DVP en klant, waarom zou je er dan voor weglopen? Liefde is liefde, en alle mogelijke complicaties (ik ken ze heus wel), zijn wat mij betreft bespreekbaar. Zo lang je bereid bent met elkaar mee te denken, eerlijk naar elkaar toe durft te zijn en samen met een open blik er naar kijkt. Dan is alles mogelijk...❤🫂

Misschien heb ik wel makkelijk praten omdat ik een single guy ben, zonder kinderen of grote familie (er zijn natuurlijk zat klanten en wellicht ook hoeren die getrouwd zijn of samenwonen, kinderen hebben, of allerlei verplichtingen, verantwoordelijkheden hebben, etc. etc.) En noem mij naïef of wat dan ook, maar zo sta ik er gewoon in, in deze kwestie. Ik laat me het liefst inspireren aan de in deze topic eerder genoemde uitzonderingen, maar mooie verhalen die wél zijn gelukt. Nou zal er vast wel ergens een gelijkgestemde dame zijn die (mogelijk) als (ex-)DVP ook wel -op z'n minst- sympathiek tegenover het romantische idee staat? Dus uiteraard niet als hoofddoel, maar de liefde ook niet uitsluitend...
Eindstand ben ik dus niet vies van een mogelijke relatie met een hoer in de toekomst, MOCHT die ontstaan. Zij moet haar ❤ alleen wel op de juiste plaats hebben voor mij 🙏🏼

# doe eens LIEF en SEXY voor elkaar
💜
Met alle respect maar je gaat naar de hoeren om je zaad te lozen en dat je respect hebt voor haar omdat zíj buiten de sex ook nog aardig en sympathiek is dat is normaal tegenover ieder mens maar dat je liefde kan verwachten is wel heel naïef en ga een slachtoffer worden wat betreft je portemonnee en gevoelens. Liefde kan je bij een hoer niet vinden want zij doet dit werk om haar centen te verdienen en als jij goed behandeld wordt (geile sex) moet je blij zijn dat je een tevreden hoerenloper bent en anders niks.

Ieder zijn ding , ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vrouw zich door een ander laat neuken en denk dat als zij weet dat ik hoeren neuk en vreemd ga zij helemaal gek wordt wat ik dan vanuit haar standpunt goed kan begrijpen.

Ieder zijn ding , ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vrouw zich door een ander laat neuken en denk dat als zij weet dat ik hoeren neuk en vreemd ga zij helemaal gek wordt wat ik dan vanuit haar standpunt goed kan begrijpen.
Denk je dan niet dat er wat mis is in jullie relatie ?
Jij gaat vreemd maar je kan niet verdragen dat vrouwlief met iemand anders neukt ,da's nogal egoïstisch he ,of ben je bang dat er iemand je vrouw lekkerder zou verwennen dan wanneer jij dat doet
Dat heb ik overigens ooit es aan de hand gehad tijdens het swingen ;-)
Ben je wel eens geiler op zo'n meid geweest dan op je vrouw tijdens swingen?

Ja tuurlijk , dat gebeurd zeker ...ik ben niet samen met Mis World he :ROFLMAO:

Met alle respect maar je gaat naar de hoeren om je zaad te lozen en dat je respect hebt voor haar omdat zíj buiten de sex ook nog aardig en sympathiek is dat is normaal tegenover ieder mens maar dat je liefde kan verwachten is wel heel naïef en ga een slachtoffer worden wat betreft je portemonnee en gevoelens. Liefde kan je bij een hoer niet vinden want zij doet dit werk om haar centen te verdienen en als jij goed behandeld wordt (geile sex) moet je blij zijn dat je een tevreden hoerenloper bent en anders niks.
Ooh maar zaad lozen doe ik nog altijd graag bij de dames hoor, daar niet van... ;)

Maar ik zie een prostituee gewoon niet heel anders dan bijv. een kapster, winkelverkoopster, serveerster of receptioniste, etc. Als ik daar eentje van heb ontmoet, hebben zij mij toch in eerste instantie een zakelijke dienst geleverd? Dan ben ik toch ook eerst "klant"? Waarom zou niemand ervan opkijken als ik daarna met een van hun zou daten? En wel bij een prostituee?

Het blijft allebei zakelijke dienstverlening, maar op de een of andere manier wil de buitenwereld (en vaak ook de dames zelf) privé en zaken zo strikt gescheiden houden, waardoor het stigma rond prostitutie in stand blijft. Sommigen vinden dat prima, maar je hoort steeds vaker dat meer mensen verlangen dat prostitutie minder gestigmatiseerd wordt. Dat begint dan in mijn optiek door bijv. te erkennen dat een prostituee ook rechten heeft zoals iedere werknemer (pensioen, ziekteregeling etc. etc.)
Maar óók, dat het bijv. niet wezenlijk anders hoeft te zijn wanneer een prostituee toevallig een leuke klant ontmoet en daar iets uit ontstaat, dan wanneer bijv. een serveerster met iemand gaat die ze ontmoet heeft in een restaurant... Waarom zou je het eerste geval veroordelen, en het tweede niet? Uiteraard snap ik dat het eerste geval minder realistisch is omdat men vaak gewoon "vies" is van een prostituee om daar een relatie mee te hebben, maar stel nou voor dat die serveerster een slet zou zijn... dan maakt het verder toch ook weinig verschil uit??

Dan kun je er beter gewoon eerlijk over zijn, openstaan, en meer naar elkaars persoonlijkheid kijken, als liefde zou ontstaan. In plaats van het helemaal uit te sluiten, puur vanwege het beroep.

Terug
Bovenaan Onderaan