Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

• Ja ik ben opzoek naar gevoelens als ik een dvp bezoek .

Stemmen: 25 29,8%
  • Nee mij gaat het puur om de seks zonder gevoelens.

Stemmen: 59 70,2%

• Totaal aantal stemmers
    84
Ik ben in mijn leven nog maar een paar keer bij een DVP op bezoek geweest , voor een groot deel uit nieuwsgierigheid om te ervaren wat het is om te betalen voor een vrouw die je mooi of sexy vind en je daar dan ook gewoon sex mee kan hebben zonder dat je moet de moeite doen om ze te versieren .
Na deze bezoekjes had ik iedere keer het gevoel van , ik ben me'n geld kwijt en heb eigenlijk niet genoten van dat bezoek want de dame gaf de indruk dat ze aan het werk was ,zonder meer .
Dus van gevoelens was echt geen sprake , dat ik het geld kwijt ben is bijzaak maar ik was niet bevredigd om het zo te vertalen .
Ik besef ook wel dat je als DVP niet met iedere vent heel diep kan gaan, daar heb ik alle begrip voor .
Ondertussen getrouwd met een prachtige vrouw en op sexgebied echt wel mekaar gevonden , we zijn zitten al vele jaren in het swingmilieu en absoluut geen sex tekort ,laat staan dat ik zin zou hebben om naar een DVP te gaan .
Als we swingen ben ik altijd een avondje verliefd op de dame waarmee ik dan intiem ben ,als dat gevoel er niet is vind ik de sex ook niet zo leuk , dat geheel maakt het pas compleet.
Maar als de date stopt ,stopt bij mij ook dat gevoel van verliefdheid , mijn vrouw is mijn grote liefde en de beste sex heb je thuis ,zo simpel is het .
Als ik dan lees hoe Hettie erin staat als DVP , dan zeg volmondig : JA ik zou verliefd zijn op Hettie ...tijdens de date maar ik besef wel dat je dat niet kan meenemen naar huis of blijvend verliefdheid aanhouden want ook zij heeft een man en is gelukkig .
Dit gevoel af en aan zetten ,om het zo te zeggen , heb ik geleerd door jaren te swingen en als je dan iemand tegen het lijf loopt die er ook zo instaat ,word sex een geweldig leuk tijdverdrijf .

Niet iedereen heeft die uit knop . Je bent gezegend als je dat kunt , en je hebt de idealen vrouw als jullie samen zo kunnen genieten van het swingen . En ja het is werk voor de dames , maar je hebt ook dames die hun vak goed verstaan , en die geven je gfe, en je moet zelf ook openstaan voor het samen spel met de dame , als ik kan tongzoenen komt er al gevoel , en de dame kleed zich uit en ik voel dat heerlijke naakte vrouwen lichaam , ( ben ik even verliefd en geniet van de dame ) en ga ik huiswaarts denk ik nog een week over de dame hoe ik van haar heb genoten die gevoelens hou ik nog wel even . Daar voor ga ik naar de dvp ( ben 69 en 50 jaar getrouwd dan vliegen de vonken 🔥 ook niet meer in het rond )

Dat 'even verliefd' lijkt me inderdaad niet altijd even makkelijk!
Zelf zou ik het eerder omschrijven als... 'even helemaal de focus van mijn attenties... niks anders is belangrijker dan zij...op dat moment'.

Maar daarna... bedankt en tot ziens!

Terug
Bovenaan Onderaan