Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    39

GeefGeniet

Stamgast
642
13/08/25
796
7
We weten allemaal dat een horloge handig is tijdens een bezoek aan een dame van plezier.
Je betaalt immers voor een bepaalde tijd en wilt niet opgelicht worden.
Maar tegelijkertijd kan je horloge beschadigd raken of irriteren tijdens de actie.
Tijdens normale seks zou ik nooit een horloge dragen, maar bij een dvp-bezoek is het wel praktisch om de tijd in de gaten te houden.
En wellicht dragen mannen die in een relatie zitten bewust geen smartwatch, omdat je hiermee je exacte locatie kunt zien op je telefoon, inclusief je hartslag per minuut.
Dat kan lastige vragen opleveren :ROFLMAO: .

Wat is jouw oplossing?

Draag je een goedkoop horloge dat tegen een stootje kan, zet je een timer op je telefoon (dan draag je dus geen horloge), of heb je een andere tactiek?

Ik laat mijn horloge gewoon thuis want mijn telefoon geeft ook de tijd weer en tijdens de sex kan een horloge in de weg zitten en haar bezeren.

Sowieso neem ik zo min mogelijk mee want ik kan niet meer zo goed denken na een goede date en in het verleden ben ik vaak spullen vergeten zoals telefoon, pasjes, horloge, zonnebril, paraplu, handschoenen etcetera. Dan moet ik haar daarvoor weer lastig vallen en is het ook maar de vraag of ze gelijk reageert en/of de deur voor me open doet.

Bij het bezoek aan een dvp doe ik meestal mijn horloge uit. Het zou niet de eerste keer zijn dat we daar wat hinder van ondervinden, tot zelf eens een uitzonderlijke lichte kwetsuur. Ik heb voldoende. vertrouwen in mijn dames dat ik de klok niet in het oog moet houden.
Dus voor de actie de horloge uit en na de actie weer aan. En als ik dan toch eens wil weten wat de tijd gebracht heeft dan kan ik dat vlug even zien.

Tijdens het bezoek gaat alles af, horloge, ringen, kettingen etcetera... heb geen zin aan beschadigingen of dat ik mijzelf of de dvp bezeer.
Op de meeste kamers hangt een klok of het is aan de dvp om de tijd bij te houden.
Natuurlijk weet ik hoe laat ik binnenkom of we beginnen en kijk na afloop hoeveel tijd we hebben besteed.

Kort na de komst van de smartphone mijn horloge in een la gedeponeerd. Ligt daar prima. Ook geen andere sieraden, had ooit een trouwring maar die ligt sinds paar jaar in zelfde laatje... 🤪

Terug
Bovenaan Onderaan