Welk type huidskleur vrouwen spreekt je het meeste aan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welk type huidskleur trekt je het meeste aan?

  • Zeer blanke huid

    Stemmen: 25 20,8%
  • Blanke huid - normale Benelux meid

    Stemmen: 51 42,5%
  • Bruin gebrande Hollandse huid - zoals dames op het strand

    Stemmen: 42 35,0%
  • Mix type - mokka huid - Hindoestaanse

    Stemmen: 46 38,3%
  • Donkere huid - zoals vele Afrikaanse dames

    Stemmen: 35 29,2%
  • Zeer donkere zwarte huid - deze vallen ook binnen de Afrikaanse gemeenschap op

    Stemmen: 14 11,7%
  • Andere huidstype, beschrijf in topic

    Stemmen: 9 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    120
Mij maakt de huidskleur niet uit, van blank tot heel donker, alles is oké mits de dame maar vrouwelijke vormen heeft. Mooie naturel borsten, minimaal B-cup en volle ronde billen, zeker niet mager en zonder borsten. Als ze voldoet aan deze vereisten maakt mij het kleurtje niet uit.
 
Geen voorkeur voor huidskleur, haarkleur of oogkleur hier. Alhoewel ik moet zeggen dat door schaarste; slanke en aantrekkelijke roodharige en exotische vrouwen mij zeker wel kunnen bekoren! :devilish:
Ongetwijfeld zal in exotische oorden het tegenovergestelde waar zijn. Wat voor ons een lompe boerin is; is voor bijvoorbeeld een Braziliaan een exotische schone.
 
Mij kunnen vrouwen van alle rassen en kleuren wel bekoren, behalve (meestal) Oost-Aziatische. Die zien er (in mijn ogen natuurlijk) vaak uit als uitvergrote foetussen.
baa.png

Gek genoeg weet ik precies wat jij bedoeld. :ROFLMAO: Die wat meer blokvormige gezichten en lichaamsproporties zie je wat vaker terug bij Centraal-Aziatische vrouwen. Denk aan "Turkic" volkeren als Kazakhs, Uzbekhs, Uyghurs en de overige voormalige sovjet "stans". Persoonlijk ook niet echt mijn smaak.

1000_F_248185183_4R9TfsvWNpfLl8bZCtP4DVfbYLI5eDLY.jpg

Maar ook hier geldt; het hangt af van de omstandigheden van het geval .🤩
(Met weemoed kijk ik bijvoorbeeld terug naar deze spetter 😭)
eefd81c0-d5f4-4065-aec0-f9c6a694d64e_01337c50_full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan