Welk type huidskleur vrouwen spreekt je het meeste aan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welk type huidskleur trekt je het meeste aan?

  • Zeer blanke huid

    Stemmen: 25 20,8%
  • Blanke huid - normale Benelux meid

    Stemmen: 51 42,5%
  • Bruin gebrande Hollandse huid - zoals dames op het strand

    Stemmen: 42 35,0%
  • Mix type - mokka huid - Hindoestaanse

    Stemmen: 46 38,3%
  • Donkere huid - zoals vele Afrikaanse dames

    Stemmen: 35 29,2%
  • Zeer donkere zwarte huid - deze vallen ook binnen de Afrikaanse gemeenschap op

    Stemmen: 14 11,7%
  • Andere huidstype, beschrijf in topic

    Stemmen: 9 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    120
Je eigen penis in de vrouw zien glijden, in welke kleur van lichaam zie jij hem het liefst glijden? Ongeacht welke nationaliteit ze heeft. Het gaat hier enkel om de huidskleur.

Om de moeilijke keuze makkelijker te maken zijn 3 antwoorden mogelijk.
Zeer blank met rood haar 🥰kan je mij voor roepen
Blauw lijkt me wel eens leuk.
Nun smurfin 🤭
 

Bijlagen

  • IMG_3301.png
    IMG_3301.png
    609,1 KB · Weergaven: 17
Hangt ook een beetje af van wat dame bij de ontvangst aan heeft. Witte of zwarte lingerie op een blanke, witte huid vind ikzelf minder opwindend, dame komt dan nogal bleekjes over. En kom je OP haar klaar, zie je je eigen (witte) zaad nauwelijks. En ben jezelf ook blank, slaat jouw blanke lijf op haar blanke lijf een beetje dood. Te weinig contrast dan.
Dus liever een dame met een (zon)gebruinde huidskleur of een die van nature een iets donkere huid heeft.

Overigens bij een jong blank lolitameisje kan een blanke huid voor mij wel iets prikkelends hebben, iets maagdelijks en prils en daarom extra erotisch, zo heb ikzelf eerder mogen ervaren.
Maar bij wat oudere dames, zeker die van 40+, vind ik een blanke huid eerder een afknapper. Dame oogt dan ook vaak oud en over de datum.
 
Hangt ook een beetje af van wat dame bij de ontvangst aan heeft. Witte of zwarte lingerie op een blanke, witte huid vind ikzelf minder opwindend, dame komt dan nogal bleekjes over. En kom je OP haar klaar, zie je je eigen (witte) zaad nauwelijks. En ben jezelf ook blank, slaat jouw blanke lijf op haar blanke lijf een beetje dood. Te weinig contrast dan.
Dus liever een dame met een (zon)gebruinde huidskleur of een die van nature een iets donkere huid heeft.

Overigens bij een jong blank lolitameisje kan een blanke huid voor mij wel iets prikkelends hebben, iets maagdelijks en prils en daarom extra erotisch, zo heb ikzelf eerder mogen ervaren.
Maar bij wat oudere dames, zeker die van 40+, vind ik een blanke huid eerder een afknapper. Dame oogt dan ook vaak oud en over de datum.
Het is indd maar net waar je van houd .ik knap bijna op geen vrouw af .ik hou van ze allemaal ze hebben allen iets speciaals 🥰
 
Blauw lijkt me wel eens leuk.
U vraagt, het internet draait :ROFLMAO: 😅

Mijn persoonlijke smaak: hoe bleker hoe beter. Soms hoor ik mensen rodelen over iemand dat ze zo bleek is dat het wel lijkt of ze ziek is ofzo. Dat is precies wat ik het mooiste vind. Haar en oogkleur geef ik niet eens zoveel om.
In Eindhoven op het Baekelandplein werkt er een jonge, slanke, Oost-Europese dame van rond de 24 met zwart haar en een erg bleke huid. Ik weet alleen niet meer hoe ze heet. Iemand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan