Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verschillende fantasiën bij mijn bezoek aan een DVP:
- gluren : in peeskamer waar DVP bezig is met haar klant
- begluurd worden : gordijntje open van peeskamer of iemand gluurt door deuropening in peeskamer naar binnen
- cumkiss : klant komt klaar in mond van DVP en deze geeft op haar beurt mij een tongkus
(nochthans ben ik niet bi-sexueel maar toch fantaseer ik hierover)
 
- Bondage + pegging: macht erotiseert, al een aantal keer gefantaseerd over eens volledig gedomineerd te worden door een vrouw, wel geen BDSM-scenarios met pijnspel toestanden (klemmen, zweepjes, etc)
- Trio MMV: mijn bischierig kantje eens tot uiting laten komen, maar om direct 1-op-1 met een andere man is de stap te groot. Trio setting met een extra vrouw lijkt daar beter voor.
 
Mannen die hun eigen penis meten gaan op een of andere manier altijd magisch boven het gemiddelde zitten,
desnoods beginnen ze te meten vanaf hun navel.

90-95% van de mannen die boven het gemiddelde zouden zitten valt wiskundig niet uit te leggen helaas.

Ik zit waarschijnlijk onder het gemiddelde, maar anderzijds zou een fluit van 20 cm ook niet bij mijn postuur passen.
 
Bij mijn laatste date vroeg de dame mij wat mijn fantasieën waren en ze begon zelf over een trio, mvv. Had ik nog nooit gedaan. Ze zei dat ik zo iets ooit moest meegemaakt hebben en stelde zelf voor om volgende maand haar nog eens te contacteren en ze ging dan eens proberen om met een collega, die in hetzelfde huis werkt, iets "te regelen ".
Ik kijk er naar uit🤪 Hoop dat ze woord houdt. 😋
 
Mijn ultieme fantasie;

Mijn vaste dame is momenteel op vakantie. Zodra zij terug is wil ik voor haar een panty kopen, deze moet ze dan aandoen bij onze afspraak. Een kwartier voorspel, haar insmeren met olie, de panty kapotscheuren, haar poes en kont helemaal uitlikken!! Hierna heerlijke sex!
 
Haha niet alleen je ervaringen. Maar ook maar gelijk hier een filmpje er op te zetten. Want dan weten wij precies hoe zo n machine werkt. Werkt het dan via 220 Volt? Of staat dr dan ook een dieselagregaat bij je thuis? En dat dr een grote krukas staat rond te draaien?
 
Mijn fantasie om ooit nog te doen is een volgespoten kutje schoon likken. Ik heb eigenlijk niks met mannen. Terwijl ik wel ervaring heb met tgirls. Als ik zelf klaargekomen ben en het loopt dr weer uit, ben ik niet geil genoeg meer om het schoon te likken. En misschien zou ik dit op het moment als het is gebeurd ook niet doen hoor. Maar dit zou ik weleens proberen. Ik onder de dame in standje 69. En de ander spuit haar vol. En dan moet ik wel. Voor de rest mn meeste fantasieën wel uit laten komen.
 
Mannen die hun eigen penis meten gaan op een of andere manier altijd magisch boven het gemiddelde zitten,
desnoods beginnen ze te meten vanaf hun navel.

90-95% van de mannen die boven het gemiddelde zouden zitten valt wiskundig niet uit te leggen helaas.

Ik zit waarschijnlijk onder het gemiddelde, maar anderzijds zou een fluit van 20 cm ook niet bij mijn postuur passen.
Ben tevreden hoeveel is het gemiddelde tussen 13 en 15 cm zeker.Dus ben normaal heb wel een magische tong 😉😜
 
Haha niet alleen je ervaringen. Maar ook maar gelijk hier een filmpje er op te zetten. Want dan weten wij precies hoe zo n machine werkt. Werkt het dan via 220 Volt? Of staat dr dan ook een dieselagregaat bij je thuis? En dat dr een grote krukas staat rond te draaien?

Dat ding zal vast lawaai maken, maar wat boeit het.
Kans op een filmpje is vrij klein, want enkel de sponsoren zouden die krijgen.. alleen is er maar 1 en die komt gewoon persoonlijk kijken 😄🤩
 
Keelneuken met een echte throatpie.

Lekker klaarkomen op een tongetje waarna de dame dan wat met mijn zaad speelt en het vervolgens uit haar mondje op haar borsten laat lopen.

Na een dame anaal geneukt te hebben mijn lul er weer uithalen, zij haar kontje openhouden en ik dan mijn zaad op haar kontje schieten om het vervolgens in haar kontgaatje te zien verdwijnen.

Een reverse gangbang met enkele dames van allemaal een verschillende etniciteit.

Een lustsletje dat geboeid en geblinddoekt al haar gaatjes laat gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan