Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben wel van de grote billen gecombineerd met een smalle taille. Ik heb nog nooit in mijn leven sex met een ebony dame gehad, maar sommige ebony dames vind ik erg aantrekkelijk. Los van de billen vind ik sommige ebony dames ook wel erg knap. Ik heb ook op mijn lijstje staan om een keer sex te hebben met een ebony/Surinaamse dame met een typisch ebony reet, groot, rond, ver naar achteren uitstekend. En dan ook heel dierlijke, harde sex, lijkt me heerlijk. Maar de dame die voldoet aan deze omschrijving heb ik alleen niet kunnen vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
toegegeven, ik heb dit eerder ergens anders gelezen dus ik heb het niet zelf verzonnen maar het is nu wel mijn fantasie: Ik zou graag in een gigantische waterglijbaan naar beneden gaan terwijl m'n meisje cowgirl op mij zit en net voordat we helemaal onder zijn kom ik klaar en lanceer ik haar met de laatste stoot naar de maan... zeg maar aangedreven door mijn fontein van zaad
 
Ik ben wel van de grote billen gecombineerd met een smalle taille. Ik heb nog nooit in mijn leven sex met een ebony dame gehad, maar sommige ebony dames vind ik erg aantrekkelijk. Los van de billen vind ik sommige ebony dames ook wel erg knap. Ik heb ook op mijn lijstje staan om een keer sex te hebben met een ebony/Surinaamse dame met een typisch ebony reet, groot, rond, ver naar achteren uitstekend. En dan ook heel dierlijke, harde sex, lijkt me heerlijk. Maar de dame die voldoet aan deze omschrijving heb ik alleen niet kunnen vinden.

Melissa van Salon261 in Alphen Ad Rijn voldoet wel aan jouw omschrijving 😉
 
Ik heb een nogal saai verlangen ik wil graag een afspraak met een dame als ik binnen kom en ze is helemaal al naakt ik durf het niet t vragen
Ik heb ook een saai verlangen: de dame draagt een jurk of topje met een diep decolleté en ze heeft geen bh aan. Ik omhels haar van achteren en ga met mijn hand haar decolleté in om haar borsten te strelen.

Dat zijn geen fantasieën waar we ons voor moeten schamen, toch? Ik ga er om vragen.
 
Een echte trio MVV (bi dames) en MMV (bi-oraal), dus niet op een GB ‼️

de rest van het lijstje is afgewerkt:
Golden Shower: was 1x interessant, maar geen drang om snel weer te doen

Gangbang: yessssssssss!

Anaal bij mij: te pijnlijk en voelde niet echt heel erg lekker

Met een man: niet echt mijn ding, enkel oraal ontvangen en anaal gevend…rest niet

TV dames/shemales: ook gedaan, wellicht nogmaals, maar echte vrouwen staan bij mij op nummer één (liefst jong, skinny/petite, pzc en met kinky kleding)

soft/hard SM: geen actieve interesse, ben geen sadist, ook niet onderdanig en behandel iedereen in het leven met respect, dus ook op erotisch gebied….niet echt mijn ding, wellicht later als ik groot ben
 
Een echte trio MVV (bi dames) en MMV (bi-oraal), dus niet op een GB ‼️

de rest van het lijstje is afgewerkt:
Golden Shower: was 1x interessant, maar geen drang om snel weer te doen

Gangbang: yessssssssss!

Anaal bij mij: te pijnlijk en voelde niet echt heel erg lekker

Met een man: niet echt mijn ding, enkel oraal ontvangen en anaal gevend…rest niet

TV dames/shemales: ook gedaan, wellicht nogmaals, maar echte vrouwen staan bij mij op nummer één (liefst jong, skinny/petite, pzc en met kinky kleding)

soft/hard SM: geen actieve interesse, ben geen sadist, ook niet onderdanig en behandel iedereen in het leven met respect, dus ook op erotisch gebied….niet echt mijn ding, wellicht later als ik groot ben
Hier alleen MMV. MVV zegt me weinig
Wel vrouwgericht.GB zegt me niks. Geen nood om een hoop andere mannen zien los te gaan.
 
een stewardesje ...

Dat lijkt mij ook wel iets.
Na een paar ondeugende blikken uit te wisselen plots in het toilet duiken met een knappe stewardess en van jetje geven op enkele duizenden meters hoogte, om nadien terug op je plaats te gaan zitten alsof er niets gebeurd is.

Alleen jammer dat zoiets waarschijnlijk nooit zal gebeuren. Kan mij niet voorstellen dat ze voor zoiets hun job op het spel zouden zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan