Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Johny Wandelaar

Stamgast
6 dec 2021
485
643
Ibbi op het Baekelandplein, een Hongaarse die vrijwel vloeiend Nederlands sprak, zei altijd dat ze me ging "opeten" als ze bedoelde dat ze me ging pijpen 😂
What’s in a name?
In sommige aziatische landen noemen ze een BJ karaoke….
Toch wel lullig als je voor karaoke uitgenodigd wordt met het verzoek je eigen microfoon mee tenenen en je komt aankakken met een sennheiser met 10 meter kabel……
Die tienmeter heb ik niet allemaal nodig gehad…

The_baron

Meeloper
21 dec 2021
50
37
Mijn absolute dirty fantasie is een soort reverse bukkake, namelijk mezelf laten onderplassen en spuwen door enkele dames. Ofwel samen ofwel elk om beurt(onder toeziend oog van een meesteres bvb). Voor veel een beetje te vuil waarschijnlijk, maar ik wil het absoluut meemaken :)
Ik heb het ondertussen kunnen waarmaken... mensen die interesse hebben stuur gerust pm ;)

• Leuk
Waarderingen: lovemachine

Fondler

Meeloper
11 mei 2022
26
9
@pforce
Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken
Een aantrekkelijke onderdanige vrouw blinddoeken en de mond snoeren, haar handen op de rug vastbinden, dan haar borsten zo strak opbinden dat het touw er niet af kan schuiven, en dan helemaal optakelen aan haar borsten.
Ik heb momenteel een vriendin waarmee ik een heel eind kom, maar niet all the way: Blinddoeken, handen op de rug vast, borsten strak opbinden, stukje optillen aan haar borsten tot ze op haar tenen staat. Maar dan is haar grens bereikt. Ook al heel spannend! :giggle: