Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
troost je. ik heb ook nog nooit een trio gedaan. VVM waarbij de dames bisexueel zijn is nog een fantasie van mij.
Angel en Yasmine bij Eindhoven Prive diverse jaren geleden. Ze konden niet van elkaar én mij afblijven. Ze lebberden mij en elkaar helemaal af, er is heel wat gebeft door de meiden. Helemaal zoals een triootje hoort te zijn: drie mensen die alle drie met elkaar heerlijke, geile sex hebben.

Een ervaring om nooit te vergeten.
 
Is niet raar. Ik ben eigenlijk nooit meer verlegen als ik een DvP bezoek, maar als een leuke vrouw 'in het wild' me toelacht, ben ik opeens een schuchter klein jongetje van 59...
Ohhh nu leren we krekel ook kennen van een andere kant. Dat is toch fijn als een vrouw je toelacht. Betekend dat je er goed uit ziet.
 
Laatst bewerkt:
Mijn fantasie is gewoon GFE. Goede sex hebben met een toffe, intelligente, sexy vrouw die er ook zelf van geniet. Veel geknuffel, tongzoenen, lang voorspel, …
Waarvan je vergeet dat het in feite betaalde sex betreft.

Ik heb nu geleerd dankzij die forum dat er dames zijn die dit aanbieden en daardoor heb ik nu ook de stap gezet om dvps te bezoeken.

Als mijn bezoek morgen verloopt zoals ik denk dan zal ik deze fantasie mogen beleven.
 
Mijn fantasie is gewoon GFE. Goede sex hebben met een toffe, intelligente, sexy vrouw die er ook zelf van geniet. Veel geknuffel, tongzoenen, lang voorspel, …
Waarvan je vergeet dat het in feite betaalde sex betreft.

Ik heb nu geleerd dankzij die forum dat er dames zijn die dit aanbieden en daardoor heb ik nu ook de stap gezet om dvps te bezoeken.

Als mijn bezoek morgen verloopt zoals ik denk dan zal ik deze fantasie mogen beleven.
Gewoon genieten man laat alles op je afkomen. We kijken alvast uit naar je recensie of post van je date. Succes
 
Welke rijpe vrouw wil mijn sexfanasie laten uitkomen ik zou zo graag een keer een oude vrouw van 60+ willen neuken grjohn
Die zijn er genoeg. Ze adverteren vaak met 50+ . En als je er goed uitziet is daar niets op tegen. Nicole van huize fleur staat nog op mijn lijstje, vogens de berichten ruim 60+ .Ikzelf kom vaak bij een 60 plus stel waarvan hij bi. En zij is ondanks haar leeftijd onzettend lekker en ze heeft stijl.
 
Vastgebonden op bed en dan door alle dames, ik zeg een stuk of 12, worden gepijpt en bovenop gaan zitten en overal gelikt en gekust, ik na afloop helemaal leeg en 😌 weer de kamer mag verlaten, en niet al te duur graag 😝💦
 
Terug
Bovenaan Onderaan