Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sorry voor de late reactie maar de advertentie van Femke was een tijdje niet online, ze zet hem er alleen op als ze beschikbaar is
Heb je ook nog een linkje naar Femke hier op het forum, naar berichten over haar?
Want als ze ook nog eens goede reviews heeft, dan kan ze bij mij een fantasie zijn die ik graag waar wil maken.
Zelden zulke geweldige tieten gezien.
 
Heb je ook nog een linkje naar Femke hier op het forum, naar berichten over haar?
Want als ze ook nog eens goede reviews heeft, dan kan ze bij mij een fantasie zijn die ik graag waar wil maken.
Zelden zulke geweldige tieten gezien.

 
LOL, spot on! Heb vaak de meest kinky ideeen voor het klaarkomen maar als de druk eraf is denk ik 'wat een gek joh'!:ROFLMAO:
Dat herken ik ook. Maar ook dat ik soms niet genoeg heb aan één orgasme, geil blijf en dan..... 🙈

De beste plek om fantasieën waar te maken, is toch bij een DVP voor mij.
Demi aan de Hofstraat en Carmen aan de Mecklenburgstraat in Eindhoven hadden de touwtjes in handen en kenden mijn wensen en verlangens. Ze hielden niet op als ik klaar was gekomen, ze gingen door. En dan neemt en ander je dus bij de hand en ga je een stapje verder. Toch de geilste momenten in mijn leven.

"wat een gek, joh", denk ik niet. Er is me weinig te gek, dan moet het wel iets heel extreems zijn. Voor de rest is het net als met eten: proeven en variatie van spijs doet eten.
 
Misschien toch wel een keer een gangbang..
Maar dan wel met mooie jonge dames.. Afsluiten met een rondje papschieten..
Liefst geen uur rijden.. Vanuit het zuidwesten..
Is het niks.. Even wat kijken.. En gewoon weer opzouten eventueel..
 
In al de jaren de meeste fantasieën, al werkelijkheid laten worden, alleen nog echt uitgebreide nursing bij een dvp, met medische achtergrond ontbreekt. Wel nursing in operatiekamer in ziekenhuis mogen ervaren, chirurg en narcotiseur waren dames, operatie aan mijn bil, ze waren iets ouder dan ik, vrouwelijke narcotiseur hoorde ik, voordat de narcose zijn werk deed, zeggen: "jij boft toch maar met 2 leuke dames"
 
Terug
Bovenaan Onderaan