Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kaarsenvet en tepelklemmen zullen niet van de partij zijn🙂
Is echt meer het vastbinden en blinddoeken en dan de dame tot (meerdere) hoogtepunten brengen dmv oa vibrator dat mij interesseert.

Nu we zien wel hoe het loopt. Eerst kijken of er een klik is tussen mijzelf en de dame en indien er voldoende vertrouwen is.

We hebben elkaar nog niet ontmoet en ik vind het toch wel een grote stap om je als dame tijdens een eerste date al te laten vastbinden.
Maar ze vroeg wat mijn fantasie was en was hier heel enthousiast over.

Maar we forceren niets en zien wel hoe de namiddag verloopt.
Veel succes en veel plezier
 
Kaarsenvet en tepelklemmen zullen niet van de partij zijn🙂
Is echt meer het vastbinden en blinddoeken en dan de dame tot (meerdere) hoogtepunten brengen dmv oa vibrator dat mij interesseert.

Nu we zien wel hoe het loopt. Eerst kijken of er een klik is tussen mijzelf en de dame en indien er voldoende vertrouwen is.

We hebben elkaar nog niet ontmoet en ik vind het toch wel een grote stap om je als dame tijdens een eerste date al te laten vastbinden.
Maar ze vroeg wat mijn fantasie was en was hier heel enthousiast over.

Maar we forceren niets en zien wel hoe de namiddag verloopt.
Ik hoop dat wij het hier achteraf terug kunnen lezen.
 
De date was fantastisch. De dame was een hele mooie en toffe jonge vrouw die nog eens qua uiterlijk volledig mijn type was.
Alsook bleek dat we dezelfde interesses en hobby's hebben, dus het werd heel gezellig.
Omdat het onze eerste kennismaking was leek het me niet het moment om te beginnen met bondage🙂
Maar het komt er zeker van, we zien het alletwee zitten om op regelmatige basis af te spreken en ze is ook geïnteresseerd om bondage uit te proberen.

Ze vertelde ook dat haar beste vriendin ook af en toe eens afspreekt en of ik geïnteresseerd was in een trio? Nou ben ik zeker…

Dus deze fantasie zal ook hoogstwaarschijnlijk van mijn lijst verdwijnen ergens in de loop van volgend jaar😅
 
De date was fantastisch. De dame was een hele mooie en toffe jonge vrouw die nog eens qua uiterlijk volledig mijn type was.
Alsook bleek dat we dezelfde interesses en hobby's hebben, dus het werd heel gezellig.
Omdat het onze eerste kennismaking was leek het me niet het moment om te beginnen met bondage🙂
Maar het komt er zeker van, we zien het alletwee zitten om op regelmatige basis af te spreken en ze is ook geïnteresseerd om bondage uit te proberen.

Ze vertelde ook dat haar beste vriendin ook af en toe eens afspreekt en of ik geïnteresseerd was in een trio? Nou ben ik zeker…

Dus deze fantasie zal ook hoogstwaarschijnlijk van mijn lijst verdwijnen ergens in de loop van volgend jaar😅
Bofkont 🤭
 
Je bent een gelukkig man (beetje jaloers)😂🤣 geniet er van 👍🏻
gewoon ook eens proberen met advertenties te plaatsen op afspraakjes.be (indien je ook van BE bent) in de rubriek 'betaald contact gezocht'

heb al geleerd dat er toch wel redelijk wat jonge vrouwen/studentes zijn die op zo'n manier af en toe eens afspreken om wat bij te verdienen.
 
Maar zou het misschien kunnen dat als ik langs ga dat we dan ook dezelfde interesses en hobby's hebben?
ah het cynisme van Jimmy80.

zou wel straf zijn dat ze zonder mij te kennen zelf over deze interesses en hobbys begon?

zou nog straffer zijn dat we elkaar daarna toevoegen als vriend op facebook/instagram en uit al haar posts dit nog eens bleek?

ik denk niet dat er veel mensen zijn die spontaan kunnen meepraten over bvb post-black metal bands of enthousiast over fantasyboeken mee kunnen praten.
het is niet echt algemene kennis denk ik :)
 
Het zal hier al vaak genoemd zijn, ga niet 48 pagina's lezen, en dat is door twee meiden gepijpt worden.
Misschien dat ik er eens een keer in Thailand naar op zoek ga, maar dan zal het wel aan de prijs zijn denk ik. Maar ja, je leeft maar één keer!
Dan is mijn advies om direct te gaan voor een lesbisch triootje. Heerlijk!
 
Het zal hier al vaak genoemd zijn, ga niet 48 pagina's lezen, en dat is door twee meiden gepijpt worden.
Misschien dat ik er eens een keer in Thailand naar op zoek ga, maar dan zal het wel aan de prijs zijn denk ik. Maar ja, je leeft maar één keer!
Bij felina in Zaventem kan je daarvoor terecht, al lesbisch trio gedaan met chloe en Emma, was top!
 
Onlangs is voor mij een fantasie werkelijkheid geworden die ik al lang had: een dvp heeft over mij heen geplast terwijl ik mezelf aftrok. Het was waanzinnig! Ik had me altijd al afgevraagd hoe dat zou zijn, en toen ze eerder had gezegd daarvoor open te staan (nadat ik haar op mijn verzoek had zien plassen) greep ik mijn kans om dit van m'n lijstje af te vinken.

Het enige wat er nu nog op staat, puur qua handelingen, is zonder condoom (en misschien ooit een trio, maar dat hoeft niet zó nodig).
 
Onlangs is voor mij een fantasie werkelijkheid geworden die ik al lang had: een dvp heeft over mij heen geplast terwijl ik mezelf aftrok. Het was waanzinnig! Ik had me altijd al afgevraagd hoe dat zou zijn, en toen ze eerder had gezegd daarvoor open te staan (nadat ik haar op mijn verzoek had zien plassen) greep ik mijn kans om dit van m'n lijstje af te vinken.

Het enige wat er nu nog op staat, puur qua handelingen, is zonder condoom (en misschien ooit een trio, maar dat hoeft niet zó nodig).
Heb ik ook al enkele keren mogen ervaren. Inderdaad een lekker gevoel. Eenmaal ervaren dat zij mij aftrok terwijl ze plaste.
 
Een nieuwe fantasie/voornemen voor het nieuwe jaar:
- Een sessie met mijn vaste (lees lievelings) DVP laten filmen

- dagje op pad met mijn vaste DVP met zo'n remote vibrator in haar, op zoveel mogelijk plaatsen korte maar spannende seks hebben in het openbaar

- een eerste shemale en/of gay ervaring #yolo
 
Terug
Bovenaan Onderaan