Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een aantal fantasieën:

- Een dame een korset aantrekken en het dichtsnoeren. (zoals in "Titanic" goed te zien is)
- Bij een vrouw met sterk behaarde benen in één keer alles eruitrukken met een epilator. ☠️
- Het op zijn Russisch doen bij een dame met een redelijk groot balkon.
 
In een fancy hotel. Groot dakterras met uitzicht over een wereld stad met 3 rijpe maar mooie milfs nog wat nieuwe trucjes geleerd krijgen een heel weekend lang.
Sochtends en smiddags wat cultuur snuiven of shoppen. En zo rond 1600 uur ons terug trekken op het dakterras en tot 2400 uur alle remmen los.
 
ons terug trekken op het dakterras en tot 2400 uur alle remmen los.
Dat is inderdaad wel geil.

Ooit in Singapore, eenVietnamees hoertje in de badkamer geneukt met uitzicht op de stad beneden ons. Had iemand een verrekijker gehad dan had die een leuke show gezien. De kans dat iemand ons had kunnen zien maakte het zoveel geiler.

Idem: sex hebben in een publieke sauna.

Maar dat zijn dus fantasieën die ik al heb afgestreept.
 
Ik zit hier op RTL5 naar de docu "Breastfeeding My Boyfriend" te kijken en heb er een fantasie/fetish bij vrees ik. Borstvoeding krijgen en de melk uit de borsten van een leuke vrouw mogen zuigen lijkt me geweldig om eens mee te maken. 😳

Ik ontdekte in 2017, toen een vriendin wat erotisch contact toeliet, dat ik het héél leuk vond aan haar borsten te zuigen. Ik verbeeldde me toen dat ik een baby was en er melk uit kwam. Blijkbaar ben ik dus zeker niet de enige die dit heeft. Ik vraag me wel eens af of dit misschien een onbewuste heimwee naar mijn babytijd is. 🤔:ROFLMAO:
 
Je weet wel wat "ass to mouth" betekent?
Ja! Was natuurlijk een grapje! En... ja! Ze zal me dus (eerst) rimmen!

Maar... daarna... als zij daar ook voor 'in' is... eerst stevig pijpen (pzc), dan condoom om... en neem ik haar anaal (ze heeft al een buttplug in)... dan condoom af... en zij mij opnieuw pijpen! Lekker!

Moet wel lukken met een echt 'sletje'...
 
Terug
Bovenaan Onderaan