Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Anders is misschien de beste woordkeus.
Respect voor ouderen schijnt best moeilijk, vergeleken met pakweg een halve eeuw geleden.

De meeste mensen hebben wel respect voor ouderen. Maar ik vind niet dat iemand automatich respect verdiend omdat hij ouder is.

Behandel je mij met respect behandel ik jou met respect.
 
Panty's. Het mooiste vind ik een dame in een effen volledig naadloze panty in beige of lichtbruin, zonder slip natuurlijk. Zwart is niet zo mijn kleur. Kousen zijn niet mijn ding.
Glanzend en mat vind ik allebei mooi, dun mooier dan dik.k genieten.

Bekijk bijlage 164955

Bruine panty's vind ik niet sexy. Zwarte doorzichtige wel. Je hebt er tegenwoordig ook met tal van motieven, vele daarvan vind ik nog aantrekkelijker dan een effen panty.
 
Panty's. Het mooiste vind ik een dame in een effen volledig naadloze panty in beige of lichtbruin, zonder slip natuurlijk. Zwart is niet zo mijn kleur. Kousen zijn niet mijn ding.
Glanzend en mat vind ik allebei mooi, dun mooier dan dik. Een kruisloze voor gemakkelijke toegang is ook genieten.
Zelf draag ik ze ook: ik geniet van de aanblik en dat ze zacht en glad zijn.

Bekijk bijlage 164955
Oh wat leuk allemaal om te lezen en ben zelf ook een drager. Zou super leuk zijn dit met jullie te delen.
 
Heb ontdekt dat ik een armpit/oksel fetish heb 😊. Was denk ik altijd wel al lichtjes gefascineerd door vrouwelijke oksels, en later gemerkt dat dit voor mij ook seksueel opwindend kan werken.

Daarnaast grote liefhebber van kleinere borsten (AA, A, B) en trage stripteases met veel teasing.
 
Inderdaad! Kan erg lekker zijn... een opgewonden vrouw in haar oksels likken... terwijl je diep in haar bent!
En... sommige van die reacties! Man! Om nooit meer te vergeten
 
Ik vind het ook wel geil om bekeken te worden eigenlijk. Daarom zou ik het ook wel chill vinden om een keer naar een club te gaan. Of naar een GB.

Iemand onderspuiten met publiek.
31710961.gif
 
Dogging is zo'n fetish van mij ook. Vlakbij zit Vlietland dus ik heb genoeg avonturen al mogen beleven
Yup ook veel leuke dingen meegemaakt, alhoewel laatste tijd rustig is voor je gevoel

Daar is ook mijn fetish ontstaan ooit :
😋
Ik vindt het ontzettend geil om een vrouw te blinddoeken,
Waarschijnlijk ooit ontstaan op de plek waar stoute man t over had 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan