Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, tussen de tenen likken en urine drinken is aan mij niet besteed.
Maar gelukkig zijn wij verschillend en de dames ook!
Ik heb niet echt een dusdanige fetisch.
Vind wel high heels heel mooi! En daar kan ik mij ook niet aan zat zien.
Mooie high heels met een open teen kan ik ook wel erg van genieten. Maar dan gaan ze toch wel heel snel uit hoor.
 
Ben er voor mijzelf niet uit wat mijn fetish is, na al meer dan een halve eeuw op deze planeet ben ik er nog niet achter.
Wel begint mijn kleine man te steigeren bij slanke dames met een kort rokje, hoge laarzen en een fijn stel (slanke) benen die eindigen in een heerlijk klein maar rond kontje. Maar of dat nou een fetish is weet ik niet.
 
Ik heb geen fetish geloof ik. Het enige dat een klein beetje die kant op gaat zijn lange haren, tot over de kont als het ff kan.
Kort haar vind ik al snel onaantrekkelijk. Ik vind het lekker als dat lange haar in mn gezicht kriebelt.
Verder vind ik het wel lekker om een klein beetje overmeesterd te worden door een dame dat je niet zoveel er tegenin kan brengen zeg maar. Liefst meer dames tegelijk. Maar echt masochistisch ben ik dan weer niet.

Ik vind het leuk als mensen een fetish hebben om te lezen hoe ze er in op gaan. Dan denk ik bijna: misschien moet ik het ook eens proberen :LOL:.
 
Mijn fetish is lerenkleding (vooral lerenleggings/lerenbroek) en graag in combi met high heels.
Ook tijd lang domina's bezocht, omdat die deze kleding standaard hebben, maar toch niet helemaal mijn doen en ook nog duur.
Vaak gewoon zelf kleding bij mij (prachtige leggings van aliexpress en niet duur) en wat lakbikini's en vraag of de dames het aan willen.

Voor mij is het niet gezond als een vrouw uit mijn prive-leven of werk opeens in lerenbroek/lerenlegging loopt. Dezelfde vrouw in gewone kleding doet me niets, maar als ze dan opeens deze kleding aanhebben voel ik mij zwak en opgewonden.
 
Een paar waar ik wat gevoeliger voor ben: Roodharige, kleinere borsten tot en met C, kleinere dames dan gemiddeld, langere dames dan gemiddeld, knappe naturel dames/girl next door type (liefst) zonder make-up, krijg daar al heel snel een clowngevoel bij en naturel vrouwen met (bijgehouden) schaamhaar.
 
Zoveel mogelijk lichamelijk contact is eerder mijn fetish en ook een dame die zich uitkleed voor je kan ik enorm geil worden dus condoom over slappe schuiven is al te laat voor hen, ik kies wel eerder voor meer slankere dames met eerder een smallere cup, buitensporige wensen heb ik niet, vingers in de poes vindt ik wel opwindend en ook als een dame wrijft aan de binnenkant van mijn dijen.
 
Nog een fetish die ik heb is Rimmen,nog 1 dame is werkzaam waarbij ik dat mag Joanna uit de Doub,jammer dat Isabel gestopt in Alkmaar dat was 1 groot rim-festijn,zelf was ik bang haar te vragen of ik haar kontje mocht likken terwijl ik in 69 bezig was.."can you lick my ass" wat een geweldige ervaring
 
Laatst bewerkt:
Slanke meiden met mooie een beetje uitpuilende schaamlippen, die dan als een bloem open gaan staan en open en dicht klappen als… sorry, ik draaf door o_O
Ik kan me bij @Ted aansluiten, probeer (meestal lukt het niet) ook vaak een dame te laten finishen met beffen ? heerlijk als je voelt aan haar lichaam dat ze het lekker vindt ?
 
misschien niet eens een 'fetish'..
maar gepijpt worden ,bij voorkeur 'in the pose' ,kenners weten wat ik bedoel..liefst een lekker jong ding max 30 jaar
ikzelf op mijn rug..kussen onder mijn hoofd..
zonder rubber..en het liefst met de knal in haar mond..slikken hoeft niet..
als je een dame hebt die het goed kan ,en je een tijdje op het randje houd ,je goed aanvoelt ..dan trek je het hoeslaken van het bed af als het zover is..
helaas de afgelopen 2 jaar hooguit 3/4 keer mogen genieten,,
de meeste dames kunnen het niet ,of ze willen het niet..even 2 minuten en dan moet het rubbertje er om en moet er geneukt worden ..en daar heb ik niet ALTIJD zin in..
1 keer die me bijgebleven is ,is Karla..poolse van rond de 30 ..1,70m lang ,atletisch ,uurtje geboekt..paar dagen gespaard voor haar
zoog me de eerste keer na 10 minuten naar een enorme explosie..massage gehad van haar en leuk babbeltje..toen haar even laaaaang gebeft..
vervolgens zoog ze me weer een keer klaar..
geweldige pijpster..kijkt je ook lachend aan terwijl ze bezig is..
helaas kwijt de laatste maanden..verwacht niet dat ze terug komt..,die zit op rozen thuis inmiddels waarschijnlijk
als ze morgen terug komt..schop ik dezelfde dag de deur er nog uit bij haar..hahaha
 
Ik heb een fetish die ik niet veel bij anderen tegenkom: ik wordt opgewonden van de neus van westerse vrouwen; dus nose kissing, nose rubbing, nose sniffing, nose licking. Voor als als twee vrouwen elkaar daarin verwennen (check https://www.xvideos.com/video22731765/stunning_girls_in_bathtub_kissing_and_tongue_sucking).
Zijn er anderen die zich hierin herkennen?

Mijn tweede is zeker foot fetish i.c.m. zwarte nylon kousen.
Golden shower heeft mijn interesse.
 
Ik kan maar een echte fetisj bedenken, dat hier nog niet is genoemd en te maken heeft met de oren, en dat is oorlel sabbelen en zachtjes in mijn of haar oor blazen en/of fluisteren (liefst met een hese stem). Het is lekker om te doen, maar bovenal iets wat me enorm kan opwinden als een dame het bij mij doet. Heb dit nu een aantal keer meegemaakt als onderdeel van een heerlijke body-to-body en iedere keer weer staat mijn piel direct kaarsrecht.
 
Grotr billen. Niet moddervette bbw's, maar een kont dat breed is en naar achteren uitsteekt, rond is icm een zo slank mogelijke taille, zie foto's. Fake mag zeker, hoe faker hoe beter. Als je zo'n kont tot je beschikking hebt is alleen assworshipping genoeg. Billen kussen, bilspleet met je tong verkennen, ruiken aan haar anus en heerlijk die kontgat tongfucken en haar reet proeven (wel goed schoon uiteraard). Wat later is ontstaan is een voetenfetish. Maar dan alleen kleine en erg verzorgde voeten icm mooie billen. Bv in een froggy pose (laatste foto) lijkt het me heerlijk om de zolen te likken en daarna meteen billen te kussen of in de zonnebadenpose, zie foto 3.
 

Bijlagen

  • D2A2063C-7841-4FF9-B61B-6C873A6DE7C0.jpeg
    D2A2063C-7841-4FF9-B61B-6C873A6DE7C0.jpeg
    369,7 KB · Weergaven: 72
  • F1F26717-B69E-4C92-ADED-EB5EBDF61666.jpeg
    F1F26717-B69E-4C92-ADED-EB5EBDF61666.jpeg
    89,8 KB · Weergaven: 68
  • AA5C8955-ACC1-41A1-B12A-9EFF12EEC41D.jpeg
    AA5C8955-ACC1-41A1-B12A-9EFF12EEC41D.jpeg
    307,2 KB · Weergaven: 62
  • D587A0F6-DAA2-4B11-8317-7DEF030E2C10.jpeg
    D587A0F6-DAA2-4B11-8317-7DEF030E2C10.jpeg
    231,1 KB · Weergaven: 67
  • 12A7118E-03E7-499A-84AD-A308F1867DB7.jpeg
    12A7118E-03E7-499A-84AD-A308F1867DB7.jpeg
    123,5 KB · Weergaven: 73
Grotr billen. Niet moddervette bbw's, maar een kont dat breed is en naar achteren uitsteekt, rond is icm een zo slank mogelijke taille, zie foto's. Fake mag zeker, hoe faker hoe beter. Als je zo'n kont tot je beschikking hebt is alleen assworshipping genoeg. Billen kussen, bilspleet met je tong verkennen, ruiken aan haar anus en heerlijk die kontgat tongfucken en haar reet proeven (wel goed schoon uiteraard). Wat later is ontstaan is een voetenfetish. Maar dan alleen kleine en erg verzorgde voeten icm mooie billen. Bv in een froggy pose (laatste foto) lijkt het me heerlijk om de zolen te likken en daarna meteen billen te kussen of in de zonnebadenpose, zie foto 3.

Vera Dijkmans ;)
 
Ook ik heb een aardige tik voor mooie vrouwen voetjes. Kan er heel de dag wel over fantaseren. De zomermaanden zijn ook bij mij favoriet omdat je dan een hoop lekkers ziet wat normaal verborgen zit. Ook kan ik me in het dagelijks leven heel erg afvragen hoe de voeten eruit zien van een dame naar smaak. Bezoekjes bij de dames is spelen met de voetjes dan ook een must
 
Terug
Bovenaan Onderaan