Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad. Er is een verschil tussen wat je aantrekkelijk vindt en wat een fetisj is. Masturberen met een paar hoge hakken voor je neus vind ik dat typisch een fetisj terwijl een vrouw met hoge hakken aan haar voeten eerder gewoon seksueel aantrekkelijk.
 
Bij een van mijn raamdames waar ik altijd gewone sex mee had, had over haar verwarming naast haar raam, een zweepje, een gag, handboeien en wat touwtjes hangen. Ik wees ernaar en toen zei ze :" When clients passing my window, they know i also do that" Dat gaf mij toen toch een kick. Helaas nooit die actie met haar gedaan, nu is ze weg.
 
Dit zo lezende lijkt alles wel fetish te zijn.

Ik dacht dat ik geen of amper fetish had maar bij nader inzien...later meer.
En trouwens haast onuitvoerbaar.

Wil toch wel graag eerst weten wat nu eigenlijk de definitie is van fetish want misschien valt de mijne daar helemaal niet onder.

Op startpagina staat dit:
"Het gaat er niet om waar de fetisj om draait maar dat het een (extra) opwinding geeft voor diegene."

Die opwinding is er wel en om gek van te worden omdat ie zoals ik aangaf onuitvoerbaar is.

Op wiki staat:
Seksueel fetisjisme is een seksuele voorkeur waarbij seksuele opwinding wordt beleefd aan een voorwerp of niet-genitaal lichaamsdeel

Wat is de juiste definitie?
Is een handeling of gedachte aan een handeling ook fetisjisme?
Hier is een goed artikel over het verschil tussen een "fetish" en een "kink": https://www.huffpost.com/entry/difference-between-fetish-and-kink_n_5b58a59ae4b0b15aba94749b

Het komt er eigenlijk op neer dat een "fetish" iets is wat je absoluut nodig hebt om sexuele voldoening te genieten en dat "iets" moet dan iets anders zijn dan genitaliën. M.a.w. zonder je fetish is er geen klaarkomen aan.

Iets dat je heel erg graag doet (of ziet, of ondergaat) en dat niet onder standaard sex valt, maar dan wel zonder dat het noodzakelijk voor je is, is een kink. Bijv. Ik zie erg graag kleine tietjes met stevige tepels waar ik dan aan kan zuigen tijdens het neuken. Maar ik kom even goed klaar als ik een dame met grote borsten en kleine tepels doggystyle neuk. Dus "kleine tieten met grote tepels" zijn een kink voor mij, maar geen fetish.
 
Dit zo lezende lijkt alles wel fetish te zijn.

Ik dacht dat ik geen of amper fetish had maar bij nader inzien...later meer.
En trouwens haast onuitvoerbaar.

Wil toch wel graag eerst weten wat nu eigenlijk de definitie is van fetish want misschien valt de mijne daar helemaal niet onder.

Op startpagina staat dit:
"Het gaat er niet om waar de fetisj om draait maar dat het een (extra) opwinding geeft voor diegene."

Die opwinding is er wel en om gek van te worden omdat ie zoals ik aangaf onuitvoerbaar is.

Op wiki staat:
Seksueel fetisjisme is een seksuele voorkeur waarbij seksuele opwinding wordt beleefd aan een voorwerp of niet-genitaal lichaamsdeel

Wat is de juiste definitie?
Is een handeling of gedachte aan een handeling ook fetisjisme?
Als je het kunt dromen, kun je het ook uitvoeren ?
 
Aha interessant.
Nooit eerder van partialisme gehoord.

Ok daar waar ik net als velen onder ons ook wel opgewonden wordt van hoge laarzen of hoge hakken ga ik het toch niet beschrijven.
Daar is al veel over geschreven en hoewel het me erg opwind denk ik er eigenlijk nooit aan om te vragen of de dame zich wil kleden naar mijn wens.
Heb 1 keer aan een trans gevraagd of ze zich casual wou kleden ipv het lingeriesetje waarmee ze meestal de deur opendoet.
Ik wou ze namelijk zelf uitkleden en dan op de manier waarop je normaal gesproken iemand tegenkomt in dagelijks doen en laten.
Was wel geil en zou je een fetish kunnen noemen.
Waar ik opgewonden van raak zijn dames in de straat, op de fiets of waar dan ook op een manier gekleed dat hun kontje het best tot hun recht komt.
Meestal zijn dat dan korte strakke jurkjes maar kan ook een legging zijn met doorschijnende stukken.
Nou vooruit dan dat zijn fetisjen omdat het objecten/materialen zijn.

Maar mijn echte fantasie "partialisme" dus is deze:

Ik hoop dat ik het duidelijk kan omschrijven.

Dat is wanneer een dame of trans mij bijvoorbeeld op straat of winkel/strand/park of waar dan ook spontaan benaderd maar de ene plek is opwinderder dan de andere.
Spontaan benaderen voor een sexdate en dan liefst in die omgeving.
In een park bv in de bosjes.
In de winkel bv in een pashokje.
In een parkeergarage op een leeg parkeerdek.
Enzovoort. Niet met de wens op het risico van ontdekking daar ben ik niet op uit maar ter plekke omdat het zojuist gevraagd is en we dus niet een eind moeten rijden voor een geschikte plaats.
Ik ga een eindje fietsen en zie onderweg wat dames.
Soms kijk ik ze wel eens na of draai me om zonder dat ze het opmerken of iemand anders het ziet en speel ik met de gedachte die zou ik nu wel eens willen nemen, hier en nu en weer doorgaan.

Ik hoop dat ik het goed omschrijf.

Maw de fantasie om spontaan aangesproken te worden voor een sexdate.

Misschien een zieke gedachte ik weet het niet. Je mag me erop aanspreken.

Denk dat veel mannen het wel hebben maar bij mij is het toch echt een vurige wens die nooit in vervulling zal gaan.

In principe zou je er iemand voor kunnen betalen maar dan is het een afspraak of contract en dat doet af aan de bedoeling.
 
Ik weet niet of dit een fetisj is... maar was ik was een x tijdens het neuken een beetje klaar gekomen in het kutje an mijn toenmalige vriendin. Nog niet helemaal klaar dus..... zo geil als ik ben vind ik tussendoor beffen wel lekker. Die dag ook en ik proefde voor het eerst mijn sperma. Terwijl ik haar befte draaide ik om in 69... en was mijn lul nog harder dan normaal. Ik spoot haar bakkie vol en toen lekker tongen. Ik vind het nog steeds heerlijk om te doen. Samendelen.
Kweet niet of er dames zijn die dat doen in de doubie of Geleenstraat.
 
I have a fetish for bubblegum bubbles especially big bubbles and I get aroused seeing women blow big bubbles with gum. It is such a rare and difficult fetish to fulfill and I am hoping that I can find a woman who would be willing to fulfill that along with sex.
 
I have a fetish for bubblegum bubbles especially big bubbles and I get aroused seeing women blow big bubbles with gum. It is such a rare and difficult fetish to fulfill and I am hoping that I can find a woman who would be willing to fulfill that along with sex.
It can't be that difficult to fulfill your wish?
I'm sure the ladies get a lot much weirder requests.
Next time you'll visit a lady, just bring your own bubblegum and tell her your wish, I'm sure most will be fine with it.
 
It can't be that difficult to fulfill your wish?
I'm sure the ladies get a lot much weirder requests.
Next time you'll visit a lady, just bring your own bubblegum and tell her your wish, I'm sure most will be fine with it.
Hmm, that may work, however, I think in terms of logistics, perhaps there might be an easier solution? I'm thinking of two possible ways because having gum (needs to chewing/soaking) before it can be ready for blowing bubbles can take time (will usually take a while before it is ready, especially soaking. Then, also the skill level involved to get some decent bubbles and also the time constraints in a sex session makes it difficult to get it live.

The bubblegum fetish aspect does not need to be live or in person, but can be in photo, video just as long as there is a way to know that the lady I'm seeing is capable and has blown a head-sized or bigger bubblegum bubble.

So two ways I can see this potentially happen is either:
A) Before booking session, verify if she blows bubbles with bubblegum and perhaps send her gum (deliver from US to Netherlands), and then have her blow bubbles and take photo/video of that. Of course, at this point I would pay her for indulging in the fetish. Then when meeting up to book for session, fulfill the sex part (without the bubbles) and then my goal would fulfilled as both conditions would be met (it doesn't need to happen at same time, same place, but just needs to be with the same lady).

B) Book a session with the lady, no gum (yet) but she is willing to do the fetish at a later date. With regards to fetish, as usual, I pay her like I would for a custom photo/video (just for me) and then she blows bubbles with gum I think this is a bit harder as it requires keeping in contact and long term to fulfill the fetish.

Personally, I think option A is easier for me because if she already has the talent, then all she would need is the gum, some time, and then some photos/video of her blowing a head-sized or bigger bubble with gum. That would fulfill the fetish part, then the sex part can come with booking a session (whenever I go to Netherlands or Europe).

Would my options be possible? I was thinking the logistics would be easier doing it that way as it eliminates the time-pressure and having to do it 'live' versus doing it off-stream and at her own pace.
 
Weet niet of het een fetish is maar geil wordt ik er wel van, dames die echt nat worden bij beffen en vingeren en ook echt klaarkomen.
En ik probeer altijd een vinger in het sterretje te krijgen, soms lukt dat.
 
Anal gaping is de mijn, het liefst zo ver mogelijk open. Lijkt me ook wel een ervaring om een keer een dame te ontmoeten die een prolapse kan doen.
Mee eens, dat hoop ik ook nog een keer mee te maken. Een dame die echt compleet taboeloos anaalspel doet, een vuist erin, die ervan geniet als je haar anus likt enz. Als iemand nog een tip heeft... Ik houd me van harte aanbevolen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan