Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, wat valt onder fetish en wat onder "normale" seksuele voorkeuren?
Plassex en dat soort dingen is niet aan mij besteed, laat staan het drinken ervan, buiten dat het zelfs een zeer hoog risico voor je eigen gezondheid is vindt ik het idee ronduit goor.
Heb een afkeur voor voeten, dus dat wordt m ook niet.
Ik heb wel een voorkeur voor buitengewoon spannende outfits zoals je het vaak in de sm wereld ziet, maar is geen pré voor mij, is het dan een fetish?
Ik zal wel weer veel te saai en "normaal" zijn ?
 
Tja, wat valt onder fetish en wat onder "normale" seksuele voorkeuren?
Plassex en dat soort dingen is niet aan mij besteed, laat staan het drinken ervan, buiten dat het zelfs een zeer hoog risico voor je eigen gezondheid is vindt ik het idee ronduit goor.
Inderdaad: wat voor de een normaal is, is voor de ander een fetish. De rubriek had ook kunnen heten "wat vind jij lekker kwa sex".

Ik hou van kinky sex. Het idee dat een hoer het met vele mannen doet, windt mij op. Ik ga ook nooit vroeg naar de dames, maar altijd later op de dag en liefst in de avond. Zo laat mogelijk. Omdat ik dan weet dat ze het op die dag al met diverse mannen gedaan heeft. Dat is een onderdeel van mijn fetish. Daarbij bezoek ik het liefst een dominantere hoer, die me aan weet te pakken. Een rollenspelletje waarbij ze me gebruikt voor haar lusten speel ik graag op zijn tijd. Sessies met Demi (Hofstraat Eindhoven), Carmen (Eindhoven Prive) en Anni (Freudenhaus Dortmund) waren geweldige ervaringen. Ze pakten me goed aan en daar is wel eens een plasje bij gedaan over mij heen. Op die momenten paste het helemaal en maakte het me super geil. Goor vond ik het niet en ik heb geen gezonheidsgvolgen ervaren. Ik laat ook niet in mijn mond plassen, maar over me heen. Liefst zit ze op me, laat mijn lul uit haar kutje ontsnappen en plast ze over mijn lul, buik en borst. Om vervolgens de stijve pik weer in haar kutje te proppen en verder te neuken.

Behalve dat het verschil tussen "fetish" en "normaal" voor iedereen anders kan zijn, geldt dat ook voor waar je wel en geen fetish mee hebt. Smaken verschillen en dat is maar goed ook. ;)
 
Mooie ronde billen

Latex en een dominantere dame lijkt me ook wel wat, al heb ik hier zelf nog geen ervaring mee qua seks. De video's spreken me wel erg aan.
Mochten er mensen aanraders hebben in Limburg/zuiden van Brabant hoor ik het graag.
 
Mooie billen en dan kontje likken en vingeren, vervolgens (rustig opbouwen tot) balls deep anaal, eindigend met creampie.
Of een lekkere pijpbeurt eindigend met aftrekken in haar gulzig open mondje.

"Gewoon" neuken doet me niet zoveel, eigenlijk. Ja, ik kom (meestal) wel klaar maar vind er verder weinig aan.
 
Mooie billen en dan kontje likken en vingeren, vervolgens (rustig opbouwen tot) balls deep anaal, eindigend met creampie.
Of een lekkere pijpbeurt eindigend met aftrekken in haar gulzig open mondje.

"Gewoon" neuken doet me niet zoveel, eigenlijk. Ja, ik kom (meestal) wel klaar maar vind er verder weinig aan.
Dat is een nadeel van wandelen in hoerenland: alles is er te koop en de normale dingen worden te gewoon. Merk het ook aan mezelf dat ik door de jaren heen grenzen ben gaan verleggen en tijdens het wandelen dan toch op zoek ben naar iets speciaals. Ach, elk nadeel heeft zijn voordeel zei Cruyff al. ;)
 
* Klaarkomen over haar gezicht of borsten
* vinger in haar kont bij doggy
* geen ondergoed dragen, of nog beter naakt onder haar lange jas
* heerlijk tongzoenen
* spanking over en weer (zeker ook weer!)
 
Geen wandelaarster hier, maar mijn fetisj is wel degelijk mijn inkomen ? (win-win).
Al van mijn 16 jaar de geile gedachte gehad om betaald te worden voor seks, en dit ook in realiteit gebracht toen (achteraf gezien nogal louche praktijken maar soit). Vanaf mijn 18 dan begonnen en nu (met stop-momenten tussen) nog steeds wekelijks eens 1 of 2 keer. ?
Het belangrijkste verschil met vroeger os dat ik nu alles volgens eigen eisen doe waardoor ik nu 100% op mijn gemak ben waardoor ik het dus extra opwindend vind ? Aanvullend daaraan is het principe van de hotels, onbekende (vooral oudere) mannen en het feit dat ik voor velen 'een geheim' ben, iets wat mij erg opwindt. ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan