Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog een fetish die ik heb is Rimmen,nog 1 dame is werkzaam waarbij ik dat mag Joanna uit de Doub,jammer dat Isabel gestopt in Alkmaar dat was 1 groot rim-festijn,zelf was ik bang haar te vragen of ik haar kontje mocht likken terwijl ik in 69 bezig was.."can you lick my ass" wat een geweldige ervaring
Rimmen is geweldig!
Grote billen zijn fantastisch! verder ben ik een viespeuk die ook graag gedragen slipjes ruikt.
En panty's en kousen winden mij extra veel op
 
Van fetishes gaat het topic steeds meer over naar seksuele voorkeuren in fysiek/uiterlijk of handeling.
Fetish heeft in basis toch echt de focus op voorwerpen/items....
(bad met bruine bonen, latex laarzen, poppen, slipjes, spijkerjasjes, etc....)
Je hebt zeker een punt...dan bij dezen:

Kleding (broek dan wel lingerie) van glad leer (eigenlijk nep leer, zgn. Skai leer).
 
Misschien is het hier al gemeld, maar het televisieprogramma "dit is mijn keus" gaat over fetishes.
Elke maandag om 20.30 op RTL 5.
 
Laatst bewerkt:
de micro minus van wicked Weasel heerlijk
27.jpg


Geil, maar kan me niet voorstellen dat ooit tegen te komen. De persoon die dat zou dragen gaat naturistisch.
 
Ik ga erg goed op enorm grote borsten, richting macromastia dus. De dame mag daarbij ook best wat mollig zijn, best wat vlees om vast te houden dus.
Daarnaast doen van natuur roodharigen, en dan ook nog met een bril, het bij mij erg goed.
 
Mijn fetish:
1. meisje lekker beffen en daarna op hun lichaam klaarkomen
2. Lekker klaarkomen in een kutje of kontje waarin reeds andere mannen voor mij zijn klaargekomen.

Zoals je ziet ben ik niet echt een condoom-liefhebber.
 
Het liefste dat ik heb ,is dat de dame haar slipje aanhoud en dat ik dat langzaam kan uit doen ,dan langzaam kusjes vanaf de dijen en zo beffen tot ze een waterval word ,of klaarkomt ? ,of een massage ondergaan in een salon en gewoon salon ,waar vermeld staat geen intiem ,en er toch veel meer krijgen dan ze schrijven ??
 
Wat ik nog wel een keer heel graag zou willen doen maar nog niet eerder heb gedaan is bij een dame haar de kleren letterlijk van het lijf scheuren, waarbij ik in de broek eerst een klein gaatje maak tussen de benen en na enige tijd de hele broek van haar afscheur😁. Vraag me hierbij wel af of dit type kleding gemakkelijk en tegen een schappelijke prijs te verkrijgen is voor een dame. Mochten er dames zijn die dit vaker doen met klanten dan hoor ik dat graag.
 
Wat ik nog wel een keer heel graag zou willen doen maar nog niet eerder heb gedaan is bij een dame haar de kleren letterlijk van het lijf scheuren, waarbij ik in de broek eerst een klein gaatje maak tussen de benen en na enige tijd de hele broek van haar afscheur😁. Vraag me hierbij wel af of dit type kleding gemakkelijk en tegen een schappelijke prijs te verkrijgen is voor een dame. Mochten er dames zijn die dit vaker doen met klanten dan hoor ik dat graag.
Zonder zeveren: da's ook een van mijn fantasietjes dat ik als dvp eens wil meegemaakt hebben 😂 als er mannen zijn die al overwegen om mij te zien, hit me up 😇
 
Ok. Voeten fetish, ik snap echt niet dat dat zo populair is. Vind ik echt niks aan, zo raar.

73b14153-cab5-4245-9951-6124ed643edb.jpg

Voor mij persoonlijk is het de beleving, het gevoel dat door m'n lichaam heenraast en toch een beetje de (schone) natural geur. Stimulans 100%.

Ik bezoek overigens geen DVP of raamwerk; maar kan prima inkomen met een voetfetish. Beste wat er is. Niet iedere dame heeft mooie voeten. Ook dat blijft een quest eentje te vinden die past. :D
 
Bekijk bijlage 26930

Voor mij persoonlijk is het de beleving, het gevoel dat door m'n lichaam heenraast en toch een beetje de (schone) natural geur. Stimulans 100%.

Ik bezoek overigens geen DVP of raamwerk; maar kan prima inkomen met een voetfetish. Beste wat er is. Niet iedere dame heeft mooie voeten. Ook dat blijft een quest eentje te vinden die past. :D
Ik vind de voetgeur van de dames ook erg lekker vooral die onder hun teentjes zit. Ik geniet daar intens van en ik kan dan ook zonder probleem meerdere keren achterelkaar klaarkomen. Een voet/teenjob kan ik ook erg genieten het voelt zo lekker aan om haar warme voetjes of teentjes om mijn penis te hebben. Lekker lang uit liggen en genieten van wat ze doet om daarna te exploderen met een enorme sperma douche over haar voetjes/teentjes heen. Voeten 100% het lekkerste wat een dame bezit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan