Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er ook nog eentje 😊
Ik heb best grote lippen en heb graag dat daar intens mee gespeeld wordt 😇 volledig in de mond nemen, eraan zuigen en likken, de lipjes 'open leggen' enzo. Verder vind ik rimmen en beffen in doggy-positie fucking geil en ook als je er met de tong de hele tijd in en uit gaat (zowel in de poes als kont)
Dit afwisselend met elkaar doen = mega orgasme
Jij weet iig wat lekker & geil is. Precies dit is wat ik meestal doe om een dame terug te plezieren, zélden of nooit dat ze het niet appreciëren.

Lijkt er dus op dat ik je, ondanks de afstand, eens een keertje moet komen verwennen. 🥰
 
Eet je ook poep kerel? Zal ik jou een stuk drol opsturen? Zal een dag van tevoren ook Mexicaans eten zodat het lekker pittig is ook. Kan je mijn bruine smurrie heerlijk eten.
Nee poepseks is niet mijn ding, maar als mensen hier van houden, wie ben ik dan om te oordelen of ze al dan niet psychologische problemen hebben. Live and let live zou ik zeggen, zou je beter ook doen ipv wat de felle keyboard warrior uit te hangen, laat uw Mexicaan uw smaken zou ik zeggen, zie wel dat uw holleke niet open ligt van al dat geschijt 🖕🖕🖕
 
Ik heb er ook nog eentje 😊
Ik heb best grote lippen en heb graag dat daar intens mee gespeeld wordt 😇 volledig in de mond nemen, eraan zuigen en likken, de lipjes 'open leggen' enzo. Verder vind ik rimmen en beffen in doggy-positie fucking geil en ook als je er met de tong de hele tijd in en uit gaat (zowel in de poes als kont)
Dit afwisselend met elkaar doen = mega orgasme
Omg :love: ... dit vind ik ook wel lekker... sterretje en kutje likken , zeker met de in doggy positie heb je mijn aandacht getrokken... yummie 😇
 
studeren
spinnen
belastingsbrieven
Cd's van Justin Bieber
...


Mopje


Slechts een echte fetish denk ik. Een mooie vrouw die rookt. Maar kan dat weinig op gangbangs of bij privé ontvangst beleven eigenlijk, in de meeste gebouwen mag namelijk niet gerookt worden. Lastige fetish dus. Ik ben trouwens zelf geen roker en ben eigenlijk anti roker tenzij het dus een mooie vrouw is.
 
Mag ik ook?

1. Grote, dikke piemels
2. Grote (maar gladde) ballen. Als ze hangen, maakt het mij helemaal niet uit. Zou graag proberen om beide ballen tegelijk in mijn mond te krijgen.
3. Veel zaad op mijn lichaam 😎😁.
Ik zou graag wat aan dit lijstje toevoegen:

4. Het trekken en knijpen van grote en/of hangende ballen
5. Ballen hard schoppen, als die man dat fijn vindt
6. Met hoge hakken op zijn lichaam lopen
7. Ballen knijpen met hoge hakken.

Heb het gemerkt dat er steeds minder onderdanigheid in mij zit. 😝
 
Ik zou graag wat aan dit lijstje toevoegen:

4. Het trekken en knijpen van grote en/of hangende ballen
5. Ballen hard schoppen, als die man dat fijn vindt
6. Met hoge hakken op zijn lichaam lopen
7. Ballen knijpen met hoge hakken.

Heb het gemerkt dat er steeds minder onderdanigheid in mij zit. 😝
Tja, als ik dat zo lees ga ik moeten afzien van een bezoekje aan jou. Laat nou juist mijn ballen geen speelgoed zijn… 🤪😎😜
 
Met een dame op mijn schoot, met kleren nog aan dat als warming up. Beetje heen en weer wiebelen, waarbij m'n handen afdwalen naar haar busten, en pussy, billen en kontje.

??

Dan moet je vooral eens meemaken hoe het is als vrouwenbillen in een slipje staand tegen je aan gaan rijden 😋 Daar krijgen al mijn ventjes toch best wel knikkende knietjes van 🙃
 
Heb zelf geen fetisj meer, want heb zowat alles wel geprobeerd behalve de vrij ranzige dingen dan...

Maar wat ik al voorbij heb zien komen:

Vrouwenkleding
Vrouwen ondergoed
Panty's, kousen, sokken en panty kousjes
Roken
Voeten ( word daar zelf mega blij van )
Schoenen en laarzen liefkozen
Afranzelen
Fisten bij de man ( tot soms aan mijn elleboog )
Tepel torture of iets relaxter 😏
Prostaat massage
Kaas ( plakken, niet geraspt )
Rollenspellen ( tot ik het echt niet meer leuk vond )
Groepseks
Bi trio met mijn partner
Gewone trio met mijn partner

Dit is wat ik mij zo even herinner...
 
@Zico dit is inderdaad een fetish. Ik doe het zelf ook als de dame lekkere zweet oksels heeft na flink te zijn geneukt door mij.
Nou niet likken onder de oksels, maar ik maakte het onlangs met een dame mee die behoorlijk nat werd onder haar oksels en ik werd daar behoorlijk opgewonden van om dat met mijn handen te voelen. Zou het niet een fetish willen noemen maar vond het wel opwindend toen het gebeurde.
 
Ik zou graag wat aan dit lijstje toevoegen:

4. Het trekken en knijpen van grote en/of hangende ballen
5. Ballen hard schoppen, als die man dat fijn vindt
6. Met hoge hakken op zijn lichaam lopen
7. Ballen knijpen met hoge hakken.

Heb het gemerkt dat er steeds minder onderdanigheid in mij zit. 😝
Vergeet je geen voetfetish er bij te zetten @Luna
 
Terug
Bovenaan Onderaan