Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel eens in een vaag hotelletje in Sluis (was daar aan het werk) een condoom met een briefje 20:00uur op mijn kussen gelegd.
'sAvonds klopt het beslist leuke kamermeisje netjes aan en hebben we nogal wat lol gehad.
Stilzwijgend heb ik haar een enveloppe met inhoud gegeven.
De avond er op was ze er weer, met het andere kamermeisje van het hotel.

Ik heb slechtere nachten gehad hihihi

edit:
In die enveloppe zaten guldenbiljetten, 't was in 1990
maar om nooit te vergeten.
EDC is geen hotelketen hoor... 😇

Oh ik vergeet er nog eentje.
Ik ben van de eerste lichting Blauwe baretten, 1979 Libanon.
Ik was Militair politieagent gelegerd tegen de grens in een Kibboetz.
21 jaar en nog nooit sex gehad..
Lig ik in mijn bedje stapt er een meisje binnen, heel lang zwart haar herinner ik me nog.
Are you alone vraagt ze, ik beaam dat.
Do you want company vraagt ze,
Ohw... uh yes, is quite boring here, oid zei ik.
Kleedt zich uit op haar lingerie na en kruipt tegen me aan.
GVD, ik had nog NOOIT een meisje in bed gehad, zelfs niet zomaar aangeraakt en dit meisje was gewoon bloedmooi dus mijn hormonen gingen guncrit.
Maar daar hield het niet op, ze vraagt in 't Engels of haar vriendin ook erbij mag komen, nee echt, ik was gvd nog maagd en ik werd kompleet gek.
Ze roept iets in een onvertaanbare taal, zal wel hebreeuws zijn geweest en nr 2 komt verlegen binnen, kleedt zich ook uit op haar setje na en kruipt erbij.
Een lang verhaal over hoe dankbaar de hele commune is dat wij als UN politie de boel veilig hielden en dat ze er op hun manier hun waarderen voor wilden laten blijken.

Jongus
De volgende ochtend waren m'n ballen verschrompeld, m'n trouwgereedschap versleten en de smile op mijn bek liep van oor tot oor.
D'r zijn beslist minder leuke manieren om voor de eerste keer sex te hebben.

BTW
Nee, ik ben wel veteraan, krijg ook de uitnodiging maar ik voel me niet geroepen om erheen te gaan, das voor ouwe lullel en ik ben pas 67

Terug
Bovenaan Onderaan