Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag op 74 k3 in de Geleenstraat zag ik een dame met een voorbindsnikkel een kerel in zijn hol neuken .

Toen ik ter plekke passeerde kon ik het showtje ongeveer een minuutje gade slaan en daarna gingen de gordijnen dicht .... ik weet niet hoe lang ze al bezig waren met hun show ....

De meneer had het volgens mij wel naar zijn zin , want hij keek met een vergenoegd gezicht de straat in ...
Dat is wel gaaf om te zien . Geluksvogel is die man. Zou ik ook wel willen zo bekeken worden/

Fetisj is een groot woord, maar voor de kerst reizen wij af naar onze vrienden in Beieren en ik zou graag op Kerstavond door N. ontvangen worden in een korte, sexy kerstoutfit. Mijn kerstboom staat alvast op 😎. En Stefan mag zich verheugen op een stout geklede mevrouw Celliers.

Beetje sexy kleding, lak, lingerie, kousen, laarzen , mooie slip of boxer voor de heren is toch wel mooi. Geldt ook voor thuis en in de parenclub. En dan lekker dat mooie cadeaupapier eraf halen en genieten van het moois

Laatst bewerkt:
Dat is wel gaaf om te zien . Geluksvogel is die man. Zou ik ook wel willen zo bekeken worden/

Op onderstaand bericht volgen nog een stuk of 15 berichten over het onderwerp en de dame die het betreft : er worden nog wat namen van dames genoemd die jou dit showtje gunnen ... bovendien zijn er nog wel een paar dames in de Geleenstraat/Hunsestraat waar je ook bij terecht kunt "om een showtje voor het raam te geven".

Bericht in onderwerp 'Den Haag algemeen' https://www.girlsreview.nl/threads/den-haag-algemeen.44/post-1272246

Op onderstaand bericht volgen nog een stuk of 15 berichten over het onderwerp en de dame die het betreft : er worden nog wat namen van dames genoemd die jou dit showtje gunnen ... bovendien zijn er nog wel een paar dames in de Geleenstraat/Hunsestraat waar je ook bij terecht kunt "om een showtje voor het raam te geven".

Bericht in onderwerp 'Den Haag algemeen' https://www.girlsreview.nl/threads/den-haag-algemeen.44/post-1272246
Pfffft,Zou willen dat dit bij ons in Alkmaar ook een optie was.

Terug
Bovenaan Onderaan