Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag zag ik ze weer in het journaal: kunstschaatsster Loena Hendrickx. Ik heb altijd een zwak gehad voor kunstschaatssters. Die sexy outfit, de pirouettes, het poseren met één been omhoog,... Het prikkelt mijn netvliezen, doet mijn hart sneller slaan. 😍🤯
 
Ik zou graag eens een dame neuzen die volledig opgetut is als bruid. Zo een kleed van de jaren 80 of 90, lekker breed kleed in blinkend satijn, onderrok, lange sleep en sluier. Daar zou ik gek van worden wanneer de dame zo voor me rondloopt in de kamer en misschien mag ik er dan onder om haar.... man, dat zou wat zijn...
Tsja... een bruidsjurk kan je huren... en je kan vast ook wel een DVP vinden die daarvoor te vinden is... Doen!

Moet je natuurlijk wél (minstens) een uur extra rekenen... voor al dat aan-en-uitkleden...
 
Laatst bewerkt:
Nu het terug kouder wordt, verschijnen ze weer meer en meer: de panty's in alle soorten en kleuren. Heb daar altijd een soort fetish voor gehad, ze kunnen vrouwenbenen heel mooi maken. :love: Het voordeel van die lange, dunne kousen is, dat je ook in volle winter nog wel eens dames in een korte rok/jurk ziet. Wat ik de laatste jaren geregeld zie, zijn panty's met een motief in. 🤩 Ik kan er behoorlijk opgewonden van raken, meer dan van gewone zwarte of bruine nylonkousen.
Ik kick vooral op bruine nylons. Vooral deze met duidelijk versterkte tenen. En versterkte hielen .RHT-kousen dus
 
Wat er nog op mijn lijstje staat .......
ladies midgets GIF
Ook mijn fetisj om een keer met een 'klein persoon' (vrouwelijk) sex te hebben. Maar kom ze gewoonweg niet tegen
 
Voetfetish is een van mijn fetishen. Een botje of een hakje is een heel leuk extratje voor mij 😇😅

Edit ik heb zou leuke herinnering aan de eerste keer dat ik voetfetish gepobeerd heb.
Ik kick daar ook op. Maar het liefst als de voetjes gehuld zijn in bruine nylonkousen. In het fetish café in Antwerpen heb je af en toe nog een party daaromtrent.
 
´
Ik kick daar ook op. Maar het liefst als de voetjes gehuld zijn in bruine nylonkousen. In het fetish café in Antwerpen heb je af en toe nog een party daaromtrent.
Ik heb het liefst een bloot voetje. Mooi zacht en leuk. 🤤
Ik weet niet of dit onder fetish valt maar ruiken aan een schone anus (vrouwen) en die dan goed likken. Zo lekker 🤤
Alles kan een fetish zijn vind ik. Sloppy bj´s vind ik ook super
 
Ik kick vooral op bruine nylons. Vooral deze met duidelijk versterkte tenen. En versterkte hielen .RHT-kousen dus

Bruine nylons vind ik eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk, ik associeer die vooral met verlepte 70+ dames. 🥺Gelukkig zie je niet zo vaak bruine meer, het zijn tegenwoordig vooral zwarte, soms met een mooi motief in. 🤩
 
Terug
Bovenaan Onderaan