Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze hadden de leeftijd tussen de 20 en 40.De bezoeken tegenwoordig op 'n wat lager pitje. Heb zeer goede ervaringen met ( 1 vaste ) zuid - amerikaanse. En met 1 vaste africaanse.
Heb je aanraders?? mag ook via PBMijn beste ervaringen zijn die met de dames van marokaanse nationaliteit, leeftijd maakt niet zoveel uit zolang ze niet te jong zijn en genoeg ervaring hebben. Ik hou van hun temperament
Het gaat niet over veralgemen maar eerder over smaak van persoon tot persoon ikzelf heb super sex gehad met Duitse, Russische,Poolse dames maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar marokaanse dames?Een waaier van nationaliteiten dus veralgemenen is een benadeling voor degene die het wel goed doen!
Ikzelf heb meestal betere seks met eerder kleinere dames omdat ikzelf niet veel meer dan 1 meter 70 ben,
van leeftijd eerder 25 a 30 jaar.
Het grootste verschil heb je eerder bij Afrikaanse dames, ik heb er wel maar ooit 4 verschillende bezocht en dat gaat van supergoed
tot mega slecht.
Ik houd me ook aanbevolen @specterxxxHeb je aanraders?? mag ook via PB
Ik kan zo niet bedenken waarom iemand dat zou willen ??.Ik zou wel eens een besneden dvp willen neuken, gewoon voor het idee, ik weet niet eens of deze er zijn.