Welke nationaliteit heeft jouw voorkeur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren geleden in de krant gelezen, dat er in Indonesie wel gewandeld wordt. Vaak in een soort korte termijn huwelijk. Dus met de dame bij de imam langs, trouwen, neuken, en dan snel weer scheiden.

Ik neem echter aan, dat tegenwoordig de Islam steeds meer in Indonesie de dienst uitmaakt, dus durf ik niet te zeggen of het nu nog zo is.

Maar ik hou me aanbevolen als iemand een dame uit een exotisch land is tegen gekomen.
 
Jaren geleden in de krant gelezen, dat er in Indonesie wel gewandeld wordt. Vaak in een soort korte termijn huwelijk. Dus met de dame bij de imam langs, trouwen, neuken, en dan snel weer scheiden.

Ik neem echter aan, dat tegenwoordig de Islam steeds meer in Indonesie de dienst uitmaakt, dus durf ik niet te zeggen of het nu nog zo is.

Maar ik hou me aanbevolen als iemand een dame uit een exotisch land is tegen gekomen.
Ik ben al verschillende malen in Bali Java en Sumatra geweest , en telkens geen Iman tegen gekomen wel leuke dames , zeker in Bali , In Bali heb je drie verschillende god diensten , dus moet je de goed er uit halen .
 
Nederlands
Duits
Italiaans
Spaans
Pools
Hongaars
Roemeens
Bulgaars
Chinees
Maleisisch
Turks
Marokkaans
Braziliaans
Surinaams

Dit is er van uitgaande dat wat op de sites van privéhuizen staat of wat ze je zelf vertellen over afkomst, ook klopt. 😏
 
Ik vraag mij echt af waar jullie nou deze nationaliteiten ontmoeten?

Indonesie
Somalie
Ethopie
In een nu gesloten privéhuis in Rotterdam noord (Royal rooms heette dat geloof ik) heb ik wel eens een Indonesische dame gehad nou ja ze zal wel in Nederland geboren geweest zijn maar wel uit Indonesische ouders , dus geen halfbloed
Een hele knappe meid was dat maar ik had niet echt een klik met haar
Halfbloed Indonesische heb ik verschillende gehad , de meesten Javaans/ Surinaams maar Surinaamse dames zie je ook al niet veel meer de laatste jaren

Somalisch en Ethiopisch heb ik hier werkelijk nog nooit gezien in de prostitutie , als je dat zoekt moet je er naar toe ben ik bang , Ethiopië lijkt me in dat geval wel avontuurlijk genoeg , Somalië zou ik wegblijven
 
Jaren geleden in de krant gelezen, dat er in Indonesie wel gewandeld wordt. Vaak in een soort korte termijn huwelijk. Dus met de dame bij de imam langs, trouwen, neuken, en dan snel weer scheiden.

Ik neem echter aan, dat tegenwoordig de Islam steeds meer in Indonesie de dienst uitmaakt, dus durf ik niet te zeggen of het nu nog zo is.

Maar ik hou me aanbevolen als iemand een dame uit een exotisch land is tegen gekomen.
Op Bali regelt de nachtwaker van je hotel zo een dame voor je.Liefst elke avond van je vakantie als hij de kans krijgt. Komen ze met 2 meiden en mag je kiezen.Sex is nogal afwerk achtig.Ook in Nederland een Molukse, een Moluks-Colombiaanse , en een Javaanse ( uit Suriname idd) ontmoet. Ik wandel ook al zo lang..
Mijn eerste DVP was een volbloed Molukse, later nooit meer ontmoet.
 
Op Bali regelt de nachtwaker van je hotel zo een dame voor je.Liefst elke avond van je vakantie als hij de kans krijgt. Komen ze met 2 meiden en mag je kiezen.Sex is nogal afwerk achtig.Ook in Nederland een Molukse, een Moluks-Colombiaanse , en een Javaanse ( uit Suriname idd) ontmoet. Ik wandel ook al zo lang..
Zoiets had ik begrepen van mijn broer die vaker met zijn gezin naar Bali gaat
Mijn broer is een echte familieman die nooit naar de hoeren zal gaan ( hij zal het in ieder geval nooit aan mij vertellen als hij het zou doen) maar jaren terug was hij op Bali en door een storm of zo was er in zijn hotel tijdelijk geen internet aanwezig
Omdat hij iets voor zijn werk kennelijk met spoed moest mailen liep hij daarom een of ander dorp in omdat daar een internet café moest zijn
Normaal loopt hij in zo'n plaatsje met zijn vrouw natuurlijk en dan zie je niemand maar een grote blanke man alleen in het schemerdonker had daar een aantrekkingskracht op dames als een verse hoop stront op een zwerm vliegen volgens hem
 
In een nu gesloten privéhuis in Rotterdam noord (Royal rooms heette dat geloof ik) heb ik wel eens een Indonesische dame gehad nou ja ze zal wel in Nederland geboren geweest zijn maar wel uit Indonesische ouders , dus geen halfbloed
Een hele knappe meid was dat maar ik had niet echt een klik met haar
Halfbloed Indonesische heb ik verschillende gehad , de meesten Javaans/ Surinaams maar Surinaamse dames zie je ook al niet veel meer de laatste jaren

Somalisch en Ethiopisch heb ik hier werkelijk nog nooit gezien in de prostitutie , als je dat zoekt moet je er naar toe ben ik bang , Ethiopië lijkt me in dat geval wel avontuurlijk genoeg , Somalië zou ik wegblijven
En dat terwijl een groot aantal diaspora indonesiers na Indonesie de Meeste in Nederland woont, maar geen enkele meid dat ik tegemoet kom,

In Ethopie schijnt er heel wat locals en somalische vrouwen te zijn dat mannen proberen te verleiden en een extra zakcentje willen.
 
En dat terwijl een groot aantal diaspora indonesiers na Indonesie de Meeste in Nederland woont, maar geen enkele meid dat ik tegemoet kom,

In Ethopie schijnt er heel wat locals en somalische vrouwen te zijn dat mannen proberen te verleiden en een extra zakcentje willen.
Tilburg heeft de meeste Somalische en Eritrreese mensen in Nederland. wie weet daar eens kijken
 
En dat terwijl een groot aantal diaspora indonesiers na Indonesie de Meeste in Nederland woont, maar geen enkele meid dat ik tegemoet kom,
Ja in den Haag breek je je nek zowat over de indo's , mijn theorie is dat de meesten daarvan uit de hogere ambtenarij van toenmalig Nederlands Indië afkomstig was en dus uit een "beter" milieu afkomstig is en vrij snel ingeburgerd was in tegenstelling tot de KNIL militairen uit de Molukken die ergens in een barakkenkamp in de provincie gedumpt werden om hun eigen kampong in te richten
Die burgerden niet snel in maar leefden daar toch in hun eigen afgesloten gemeenschap waar de vrouwen aan de ketting lagen
 
Ja in den Haag breek je je nek zowat over de indo's , mijn theorie is dat de meesten daarvan uit de hogere ambtenarij van toenmalig Nederlands Indië afkomstig was en dus uit een "beter" milieu afkomstig is en vrij snel ingeburgerd was in tegenstelling tot de KNIL militairen uit de Molukken die ergens in een barakkenkamp in de provincie gedumpt werden om hun eigen kampong in te richten
Die burgerden niet snel in maar leefden daar toch in hun eigen afgesloten gemeenschap waar de vrouwen aan de ketting lagen
Voor hogah milieu naar den Haag dus
 
Argentinië
Bosnië en Herzegovina
Brazilië
Bulgarije
Chili
China
Colombia
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Iran
Kroatië
Letland
Litouwen
Maleisië
Mexico
Nederland
Noorwegen
Oekraïne
Polen
Portugal
Roemenië
Rusland
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Wit-Rusland
Zweden
 
Zo ongeveer heel Oost-Europa en Latijns-Amerika. Maar afgelopen zomer heb ik besloten al die van stad naar stad rondreizende dames uit Verweggistan links te laten liggen, ondanks de vaak goede ervaringen. Vanaf nu een beperkt aantal dames, liefst Nederlands.
 
Leuke lijsten al zou ik ook de beste ervaringen met afkomst uitgelicht willen hebben, wie weet misschien zijn er bepaalde afkomsten die over het algemeen top-ervaringen zijn. dat ik dat een keertje moet uitproberen :p

Ikzelf heb ondertussen gehad:
Nederlands
Turks
Marokkaans
Thais
Maleisisch
Cambodjaans
Chinees
Russisch
Pools
Roemeens

Slechtste ervaring met Russische
Beste ervaringen toch wel met Thaise en Cambodjaanse.
Daar zuigen ze je lul standaard zonder condoom. En wat vind ik hun slanke getinte lichaampjes toch geil.

Ik mis zelf nog Zuid Amerikaanse dames op mn lijst vooral Colombiaanse meiden zien er fantastisch uit maar zie er niet veel moois van in NL
 
Europa:
Belgie, Nederland, Spanje, Macedonië, Servië, Roemenië, Polen, Malta, Hongarije, Slovakije, Armenië, Turkije, Letland, Litouwen, Wit-Rusland, Rusland, Oekraïne, Moldavië, Albanië.

Afrika:
Marokko, Kenia, Nigeria

Midden-Oosten/Azië:
Irak, Iran, Syrië, China, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Japan, Filipijnen, Indonesië, Maleisië.

Amerika:
Brazilie, Colombia, Dominicaanse rep., Cuba, VS.

Hoog op de to do list:
Indie (wel dichtbij geweest), Pakistan en Midden-Oosten (Qatar, UAE, Saudi-Arabia)
 
Argentinië
Bosnië en Herzegovina
Brazilië
Bulgarije
Chili
China
Colombia
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Iran
Kroatië
Letland
Litouwen
Maleisië
Mexico
Nederland
Noorwegen
Oekraïne
Polen
Portugal
Roemenië
Rusland
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Wit-Rusland
Zweden
Waar had je een dame uit Estland, Griekenland, slowakije, Servie, Iran, Kroatie en Noorwegen kunnen aansporen? In het buitenland zijn ze zeer lastig aan te sporen, wij worden verwend in NL.
 
Nationaliteiten
Roemeense
Russische
Antilliaanse
Belgische
Nederlandse
Oekraïense
Albanese
Chinese
Filipijnse
Australische
Tsjechische
Slowaakse
Marokkaanse
Bulgaarse
Braziliaanse
Wit-Russische
Hongaarse
Letse
 
Ja in den Haag breek je je nek zowat over de indo's , mijn theorie is dat de meesten daarvan uit de hogere ambtenarij van toenmalig Nederlands Indië afkomstig was en dus uit een "beter" milieu afkomstig is en vrij snel ingeburgerd was in tegenstelling tot de KNIL militairen uit de Molukken die ergens in een barakkenkamp in de provincie gedumpt werden om hun eigen kampong in te richten
Die burgerden niet snel in maar leefden daar toch in hun eigen afgesloten gemeenschap waar de vrouwen aan de ketting lagen
Inderdaad er zijn vele straten naar Indonesiers vernoemd daar in Den Haag, 3e generatie al in Nederland, de meeste Indonesiers heeft wel een familielid, kennis of achterneef/nicht in NL wonen
 
Tjeemigdepeemig, ik heb ze niet allemaal onthouden de afgelopen 35 jaar maar wel dames uit de navolgende landen;
Nederland
België
Frankrijk
Spanje
Portugal
Italië
Duitsland
Estland
Litouwen
Letland
Oekraïne
Rusland
Polen
Wit-Rusland
Tsjechië
Slowakije (maar kan ook Slovenië zijn)
Hongarije
Roemenië
Bulgarije
Kroatië
Albanië
Montenegro
Joegoslavië
Engeland
Ierland
Zweden
IJsland (staalblauwe ogen)
Griekenland (deden geen anaal)
Cyprus (aan de Griekse kant maar wel met een van het Turkse deel)
Turkije
Kazachstan
Azerbaijan
Moldavië
Georgië
Kaapverdië
Tunesië
Marokko
Zuid-Afrika
Nigeria
Kenia
India (doe ik nooit meer)
Indonesië
Bali
Thailand
Filipijnen
China
Japan
Australië
Dominicaanse Republiek
Brazilië
Colombia
Venezuela
Suriname
Aruba/Bonaire/Curacao
Argentinië
Amerika (zowel van de oost- als westkant, en in andere staten)
Mexico
Cuba
die hebben mij een keer verknettert.
Veel van deze dames heb ik in Nederland 'ontmoet' maar ook in het land waar hun roots liggen. Dat gaat de laatste jaren steeds makkelijker doordat er internet is, vroeger was het oppikken in een ander land alleen mogelijk in/op het/de bar/strand/restaurant/club etc.

Ik weet zeker dat ik wat landen vergeten ben of door elkaar gegooid heb, Ik heb ook wel eens een vrouwtje of wat gewipt uit Bosnië of Herzegovina of was het toch Kosovo of een ander deel van het voormalige Joegoslavië? Geen idee maar ik hou het maar op Joegoslavië.
Afrikaanse vrouwen, alles van onder de Kreeftskeerkring, doe ik niet meer, ik vind ze té donker.
India-dames gaat ook over, het kan zijn dat ik het écht niet getroffen had maar het blijft bij die ene keer.
Oh ja, ook eentje in/uit Friesland gehad.
 
Waar had je een dame uit Estland, Griekenland, slowakije, Servie, Iran, Kroatie en Noorwegen kunnen aansporen? In het buitenland zijn ze zeer lastig aan te sporen, wij worden verwend in NL.
Estland ,Letland en Litouwen waren vrij eenvoudig te vinden in de jaren 90 hoor , de muur was net gevallen en uit al dat soort landen kwamen ineens dames beschikbaar , nu is dat aardig over natuurlijk

Griekenland is ook niet zo bijzonder , vorig jaar nog een Griekse masseuse gehad in een massagesalon in Rotterdam( ze bakte er niet veel van overigens)
Servische en Kroaten waren er ook wel tijdens de oorlog daar nu een stuk minder
Noorwegen is een ander verhaal natuurlijk , een rijk en stabiel land wat sowieso niet echt dicht bevolkt is en waar weinig noodzaak is om op deze manier aan de kost te komen , die ga je hier niet tegenkomen ben ik bang
 
Estland ,Letland en Litouwen waren vrij eenvoudig te vinden in de jaren 90 hoor , de muur was net gevallen en uit al dat soort landen kwamen ineens dames beschikbaar , nu is dat aardig over natuurlijk

Griekenland is ook niet zo bijzonder , vorig jaar nog een Griekse masseuse gehad in een massagesalon in Rotterdam( ze bakte er niet veel van overigens)
Servische en Kroaten waren er ook wel tijdens de oorlog daar nu een stuk minder
Noorwegen is een ander verhaal natuurlijk , een rijk en stabiel land wat sowieso niet echt dicht bevolkt is en waar weinig noodzaak is om op deze manier aan de kost te komen , die ga je hier niet tegenkomen ben ik bang
Weer iets wat ik niet wist, jammer maar weer dan maar een bezoekje brengen aan Estland, Letland en Litouwen kijken hoe het eraan toe gaat … daarnaast zijn Griekse vrouwen zeer aantrekkelijk er zijn vele griekse restaurants en Cafes hier in Nederland, bezoeken dus, groot community grieken maar je hoort er weinig over. Servische en Kroaten blijken vooral in Duitsland en Switzerland aanwezig te zijn, even opgezocht. Noorwegen hebt na Finland de hoogste seksdrive ter wereld dat gaat helemaal goed komen waneer je voet zet in Noorwegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan