Welke shemale heeft echt de grootste

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brett35

Wandelaar
Forumpionier
26
16/07/21
13
Het is komen en gaan met de TS. Welke TS komen in de top 10 voor met de grootste piemel. Niet de gegevens van de advertenties overnemen maar de maten uit jullie ervaringen.
 
AH18, ik heb die foto's al eerder gezien en vind het formaat op deze foto's zo te zien wel meevallen. De recensies schrijven alom over fors geschapen. Conclusie dan zal het ook zo zijn. Dit is een aanvulling op de lijst, de werkelijke groot geschapen shemales.
 
De grootste die ik in t echt heb gezien waren van


En die van Paloma inderdaad. Heb met beide weleens gespeeld maar zij zijn volgens mij meer top en ik ook. Katerine heb ik overigens weleens geneukt maar was niet veel aan.

Dominique in de Bloedstraat laat me altijd enthousiast haar enorme lul zien, maar nooit iets mee gedaan. En zij heeft haar lul volgespoten met botox zei ze, zodat ie nog groter en dikker is.
 
Ik trof begin 2016 op een chat Kristal, die was in de bttm mood en die had ik hard gepakt. Er volgde een jaar van een intensieve band en in het begin had ik haar flinke paal in me gehad. Ze heeft in ons land een gewaagde streek geleverd, waardoor ze ons land beter kan mijden. Ik heb niet vaak contact meer met haar, begin 2017 had ik haar opgezocht in Düsseldorf. Zoals ik dat jaar merkte gaat ze door overmatig drugs gebruik hard achteruit. Was in de zomer van 2016 met haar 2 weken in Duitsland geweest en dat was een heftig uitje. Persoonlijk is ze geen slecht persoon, maar dan moet je een goede klik hebben. Die pik van haar is zeker 25 cm, ze neukte al vaak klanten en bij mij was ze meestal bttm en soms had ze ook zin om mij te neuken.

Ze staat nog op shemale wiki, maar de gegevens kunnen gedateerd zijn, de foto's zeker. https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3890&lan=de

De foto was gemaakt een date, ik was te vroeg met schieten want haar klit groeide in mijn hand terwijl ik haar op haar verzoek aan het doorstoten was.
 

Bijlagen

  • 20160716_021507.jpg
    20160716_021507.jpg
    53,9 KB · Weergaven: 228
Goed verhaal. Alleen kan ik aan de hand van de foto's niet uit opmaken dat het 25cm groot is. Een penis van 25cm is echt groot. De bedoeling van deze oproep is een lijst samenstellen met de werkelijke penis afmetingen getoetst in de praktijk van klanten. Zodat klanten niet meer belazerd worden over het sterk overdrijven grote van de penis en het fotoshoppen daarvan. Veel klanten schrikken daarvan terug, ook ik.
 
Ik ken eigenlijk alleen Paloma en Dominique als groot geschapen dames. Het ziet er wel lekker uit hoor en ik heb met de dames het nodige plezier gehad maar ook met Paula en die is vrij normaal geschapen. Maar zangeres Tori Amos zong al It's gotta be big. Uiteraard had die het over mannen maar punt was duidelijk. Linda uit Tilburg was wel wat over te doen of ze echt zo groot is want 23 cm is echt heel groot.
 
Ladyboy Jasmine uit Pattaya. Begin maart'20 hebben we elkaar alle hoeken van mijn hotelkamer doorgeneukt. Zij is zóóó fucking lekker! Helaas zit ze nog steeds in Zuid-Afrika. Ik vertrek begin volgend jaar weer naar Thailand, ik hoop dat ze dan weer terug is.
 
En er was ook zo'n donkere dame met een enorme lul die hier af en toe wel eens was. Kwam geloof ik uit Duitsland dacht ik. Kan me dat nog herinneren van jaren terug omdat het dan in 1 keer veel minder druk op de wallen was.
 
Ladyboy Jasmine uit Pattaya. Begin maart'20 hebben we elkaar alle hoeken van mijn hotelkamer doorgeneukt. Zij is zóóó fucking lekker! Helaas zit ze nog steeds in Zuid-Afrika. Ik vertrek begin volgend jaar weer naar Thailand, ik hoop dat ze dan weer terug is.
Is zij ondertussen niet post-op? Heb ik ergens gelezen, dacht ik. Ze post ook regelmatig foto's op facebook. Mooie vrouw en als ze nog steeds pré-op is, dan is dat niet te zien.
 
Ik heb haar als 'vriendin' op Facebook. Ziet ze er altijd netjes uit en soms érg sexy, maar wél met kleding aan. Haar twitter weet ik niet, helaas. :rolleyes:
Dit is haar Twitter https://twitter.com/ladyboy_black als jij nou haar Facebook met ons deelt, is dat voor iedereen hier een welkome aanvulling.

Haar Instagram heb ik ook gehad, maar die is na haar IG-ban, niet meer toegankelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan