Welke shemale heeft echt de grootste

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kathy op de Geleenstraat heeft ook een behoorlijke kolossale paal en die is bij mijn paar bezoeken altijd hard. Ze heeft ook een profiel op kinky.nl.

Jaren geleden geweest, heeft zeker minder dan 20 cm. Illusie en gouden ketting armer, maar ok moet je maar niet blauw een gewiekste dame bezoeken.
 

Wie heeft ervaring met Chanel ?
Heeft ze echt zo'n grote paal ?

Ik was eerst ook geïnteresseerd in haar(hem), toen ze nog in arhnem was samen haar vriendin Vanessa donado. Later kwam ik via insta van Vanessa erachter, dat ze niet echt een transvrouw was. Hij heet
Christopher, hij adv via kinky ook als een man. Ik weet niet waarom iemand zowel als man adv en ook als shemale. Ik had geen trek meer in hem/haar.
 

Wie heeft ervaring met Chanel ?
Heeft ze echt zo'n grote paal ?
Een blikje red bull is rond 52 mm en 13,4 cm lang, dus haar paal is hooguit 16 - 17 cm en zeker geen 24 cm.
Adverteert met je "ben je ook zo moe van die siliconen", maar heeft een siliconen-ash.
Geen tieten.
 
Ik was eerst ook geïnteresseerd in haar(hem), toen ze nog in arhnem was samen haar vriendin Vanessa donado. Later kwam ik via insta van Vanessa erachter, dat ze niet echt een transvrouw was. Hij heet
Christopher, hij adv via kinky ook als een man. Ik weet niet waarom iemand zowel als man adv en ook als shemale. Ik had geen trek meer in hem/haar.
In zijn shemale advertentie houdt hij op foto en video, ook de gehele tijd zijn borst bedekking met tissues aan. Ik vind shemales die hun tieten niet duidelijk in beeld brengen, maar deze wel claimen te hebben, ronduit verdacht.
 
De al eens van naam veranderde Caroline heeft hetzelfde probleem en adverteert tevens als Sebastian/Brandon op kinky. De tattoos (sterren op beide schouders) verraden dit vrij duidelijk.


 
Ja duidelijk. Maar met een biertje op in een donkere kroeg ga je niet zien dat ze eigenlijk een man met een pruik op is.
Handig verdienmodel: Geen consequenties, je kan van homo's en transliefhebbers geld verdienen en als je dat vrouw zijn zat bent pruik en make up en klaar..
 
Ik moet altijd een beetje lachen om de 'grootte' discussie en/of vragen.
Wij heren staan bekend om het overdrijven, zeker als het gaat om de grootte van ons geslachtsdeel en de frequentie waarmee we seks met onze partner hebben.

Maar de afmetingen van een A4'tje zijn 21 cm bij 29,7 cm. Leg die snikkel er nou maar eens naast.
Het opmeten van de penis doe je officieel langs de bovenzijde vanaf de buik tot de top van de penis.
NIET de meetlat zo diep mogelijk in je buikvet duwen.
NIET meten vanaf de onderzijde van je stuitje tot de top.

En omdat shemales of transen omgebouwde MANNEN zijn overdrijven ze meestal.
Een (goed gemeten) pik van MEER dan 18 cm valt écht in de categorie groot.

Greetzzz,


Dick Head
 

Even wat zitten googlen, foto's zeggen niet zoveel alleen het filmpje wel waar ze niet met gezicht opstaat. Maar het is wel dezelfde dame aan het lichaam te zien. Holy crap die heeft een enorme. Wel een van de grootste zo te zien.
 

Even wat zitten googlen, foto's zeggen niet zoveel alleen het filmpje wel waar ze niet met gezicht opstaat. Maar het is wel dezelfde dame aan het lichaam te zien. Holy crap die heeft een enorme. Wel een van de grootste zo te zien.
Een weinig vrouwelijk ogende Trans, maar als ze dat apparaat stijf weet te krijgen, dan voel je hem wel binnenkomen vrees ik.
Even rustig aan beginnen en niet in een keer doorprakken hè.

Greetzzz,

Dick Head
 
Als we met "grootste" de dikste bedoelen, dan maakt Tatjana in de Geleenstraat in Den Haag een goede kans deze kwalificatie te krijgen. En met de lengte is ook niets mis: zo'n 18 cm. schat ik in. En hij wordt kei- en keihard .....
 
Als we met "grootste" de dikste bedoelen, dan maakt Tatjana in de Geleenstraat in Den Haag een goede kans deze kwalificatie te krijgen. En met de lengte is ook niets mis: zo'n 18 cm. schat ik in. En hij wordt kei- en keihard .....
Tatjana heeft zeker een dikke en harde, maar ik denk niet dat het 18 haalt. Max 14 of 15
 
Terug
Bovenaan Onderaan