Welke shemale heeft echt de grootste

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is vandaag wel de laatste dag. Wilde nog eens gaan kijken of het niet eenmalig was. Maar het circus trekt verder.
Gisteren kort contact gehad is 3 dagen in Rotterdam en volgend week weet zij nog niet
Ik hou het in de gaten en als het enigszins te bereizen is ga ik volgende week kijken of ik net zo tevreden ben als Bassie
 
Volgende week feest in Rotterdam hoop ik
Bassie gaf al een goede tip (Katharine) maar ik zou ook kunnen kiezen voor:

Maar met deze dame krijg ik geen contact (@pp en telefoon niet)
Collega's die weten hoe ik deze dame kan bereiken ?
 

25 cm lul volgens haar, heeft ook een onlyfans account. Ziet er voor mij nog net te mannelijk uit.
 

25 cm lul volgens haar, heeft ook een onlyfans account. Ziet er voor mij nog net te mannelijk uit.

Inderdaad te mannelijk, geen borsten, pruik enz enz, wel stevige knots, dat dan weer wel
 
Ik lees ook net dat ze een expert is in beginners
Lijkt mij wel een fijne start om ontmaagd te worden door een dame met een kinderarmpje
Ik zou na de wip een weekje vrij nemen om bij te komen
Zo wordt onze ledenclub niet snel veel groter
 
Volgende week feest in Rotterdam hoop ik
Bassie gaf al een goede tip (Katharine) maar ik zou ook kunnen kiezen voor:

Maar met deze dame krijg ik geen contact (@pp en telefoon niet)
Collega's die weten hoe ik deze dame kan bereiken ?
Meer richting de avond afspreken, dan kan ze meestal wel. Althans, bij mijn twee keren met haar was dat wel gelukt
 
Deze heeft een hele tijd in Arnhem geloof ik gezeten, ene Giovana Ramos.Heb zelf nooit bezocht.

Ik ben een paar keer bij Giovana geweest, aan het begin was het echt top!
Altijd makkelijk contact via whatsapp, kon langer blijven dan afgesproken, hadden zelfs een filmpje samen gemaakt met mijn telefoon!
Maar bovenal, ze was echt groot en altijd goed hard, volgens mij de grootste die ik gezien heb.

Jammer dat ze daarna enorm is afgegleden en meer aandacht had voor drugs dan wat anders.
 
Ik ben een paar keer bij Giovana geweest, aan het begin was het echt top!
Altijd makkelijk contact via whatsapp, kon langer blijven dan afgesproken, hadden zelfs een filmpje samen gemaakt met mijn telefoon!
Maar bovenal, ze was echt groot en altijd goed hard, volgens mij de grootste die ik gezien heb.

Jammer dat ze daarna enorm is afgegleden en meer aandacht had voor drugs dan wat anders.
Inmiddels al zeker dik 3 jaar geen advertentie meer van gezien in binnen- of buitenland. Helaas....
 
Kan ernstig verwonden zo
Moest dat met mij zijn dan kreeg ze een mep op haar bakkes.

Zet maar eens een man en een vrouw zo in dat filmpje. Dan weet je meteen hoe laat het is. Maar ons verborgen seksisme bedot ons soms...
 

25 cm lul volgens haar, heeft ook een onlyfans account. Ziet er voor mij nog net te mannelijk uit.

Vandaag geweest. Resumé;
-Chagrijnig kereltje met een pruik op, geen tieten, wel een grote leuter.

Laat zich passief een beetje pijpen en wil daarna te snel te enthousiast zijn pik in je hol douwen en als je er wat van zegt dan moet je je maar klaartrekken terwijl het ongeïnteresseerd op de telefoon gaat zitten tikken

Ik was met een kwartier weer buiten, een illusie en €200 armer.

Geef je poen elders maar uit, dit is gewoon jammer geld.
 
Ligt een beetje aan wat je ervaring is. Als beginner zou ik zeggen nee doe maar niet. Maar zelf heb ik nog niets gezien waar ik van zou schrikken, mits de trans rustig en geduldig begint. Dat verandert natuurlijk wel als een transdame zonder geduld haar grote in 1x naar binnen duwt. Dat is uitermate pijnlijk en als ik het vooraf weet dat iemand zo is dan zou ik dat soort transdames echt vermijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan