Welke shemale heeft echt de grootste

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lludy Fortune heeft ook een grote pik. Ze wisselt tussen Belgie / Nederland grensstreek en Spanje.


Op shemalez staan er een paar filmpjes maar als je ze op internet zoekt vind je meer.

 
Zijn er nog shemales met een grote in Nederland te verkrijgen? :)

Ashley Dior al tijden niet meer gezien in NL, weet iemand waar ze uithangt en of ze nog een keer in Nederland wil daten?

Is Saniya een aanrader?
Alesha Dior was op vakantie met haar vriend in Spanje en is/zijn daarna naar de Dominicaanse republiek verder gegaan met vakantie vieren, ze wil haar kont daar nog groter laten maken, denk niet dat ze nog veel openbaar zal werken omdat ze praktisch alleen nog haar rijke prive-klanten bedient, dus voor een etmaal naar Zwitserland voor een vermogen bijv. Ze heeft een exclusieve klantenkring verworven maar naar mijn weten speelt dit al sinds een jaar of twee, misschien verandert het nog, haar vriend zal zeker weten geen armoedzaaier zijn, Alesha zoekt het goud wel op, als die relatie spaak loopt dan misschien weer back to the roots, van mij mag het morgen want het is me daar een bom, dat is mijn persoonlijke mening maar
Zijn er nog shemales met een grote in Nederland te verkrijgen? :)

Ashley Dior al tijden niet meer gezien in NL, weet iemand waar ze uithangt en of ze nog een keer in Nederland wil daten?

Is Saniya een aanrader?
Oh ja, Saniya heeft echt een ontzettende grote en dikke lul, grootste van alle transen momenteel in Nederland met afstand
 
Laatst bewerkt:
Wilde Samiya graag eens bezoeken, maar ze vraagt voor een halfuur 200 euro dat wordt mij een beetje te.
Vraagt € 150,- voor een half uur en € 200,- voor een uur

 
Vraagt € 150,- voor een half uur en € 200,- voor een uur

Dat staat op kinky, maar toen ik haar vroeg wat een halfuur haar pijpen en zij mij neuken vroeg was het 200 euro.
 
TS Naomie heeft op de fotos te zien een groot apparaat, lijkt zelfsgroter dan TS Saniya.
wie van de twee is meer een aanrader om dominant door genomen te worden? Of zijn er rondom Amsterdam nog betere / grotere? Mag ook dames of transen zijn die zeer dominant met een strap-on om kunnen gaan. ;-)
 
TS Naomie heeft op de fotos te zien een groot apparaat, lijkt zelfsgroter dan TS Saniya.
wie van de twee is meer een aanrader om dominant door genomen te worden? Of zijn er rondom Amsterdam nog betere / grotere? Mag ook dames of transen zijn die zeer dominant met een strap-on om kunnen gaan. ;-)
Naomi Blackhammer is naar mijn mening toch wel vergane glorie aan het worden, behoorlijk op leeftijd onderhand en de grootste moeite om een half stijve lul te krijgen, dat was mijn laatste ervaring ongeveer twee jaar geleden, misschien dat anderen er mee weglopen maar ik loop erbij weg ;)
 
Naomi Blackhammer is naar mijn mening toch wel vergane glorie aan het worden, behoorlijk op leeftijd onderhand en de grootste moeite om een half stijve lul te krijgen, dat was mijn laatste ervaring ongeveer twee jaar geleden, misschien dat anderen er mee weglopen maar ik loop erbij weg ;)
Dit is ook mijn ervaring. Helaas want in haar glorietijd was het echt een mooie en fantastische meid. Ik denk met veel plezier terug aan de fijne dates van toen.
 
Naomi Blackhammer is naar mijn mening toch wel vergane glorie aan het worden, behoorlijk op leeftijd onderhand en de grootste moeite om een half stijve lul te krijgen, dat was mijn laatste ervaring ongeveer twee jaar geleden, misschien dat anderen er mee weglopen maar ik loop erbij weg ;)
paar jaar geleden date "geprobeerd". Contact was makkelijk en snel en adres was afgesproken. Bij het adres aangekomen bleek het een afgezette woningen te zijn met hekken ervoor en asbest ontruiming. Dit was midden in het centrum van Amsterdam, daarna met haar geappt en gebeld en doorgevraagd en ze bleek daar te dus daadwerkelijk te zitten als een soort anti kraak en zwaar drugs verslaafd.... Rechtsomkeer direct en een illusie armer.
 
wegblijven bij die blackhammer, krijgt geen stijve meer, fotos met stijve pik zijn van 10 jaar geleden toen haar apparaat nog werkte, qua hygiene wordt je ook niet vrolijk
 
Naomi Blackhammer is naar mijn mening toch wel vergane glorie aan het worden, behoorlijk op leeftijd onderhand en de grootste moeite om een half stijve lul te krijgen, dat was mijn laatste ervaring ongeveer twee jaar geleden, misschien dat anderen er mee weglopen maar ik loop erbij weg ;)
Heb haar een tijdje geleden in München bezocht en moet helaas bevestigen dat ze geen stijve meer kon krijgen. Ben toen bij Aphrodita https://www.tsladies.de/Sex-Anzeige...ND-KEINE-UNTERDRUeCKTEN-NUMMERN-11927522.html

geweest. Enorme lul, ook stijf maar je mag nergens met je handen aankomen en bij het pijpen krijg je ook 1000 instructies. Werd een afknapper voor mij.
 
Ben tijdje terug bij de volgende ts geweest is heel groot en vooral dik geschapen. Groter dan giovanna kendra denk een van de grootste waar ik geweest ben. Sex was minder ze had niet veel zin om te neuken was beetje vroeg gegaan.
https://www.kinky.nl/advertenties/3729409-zuxu#&gid=1&pid=18


Deze travo ben ik ook eens geweest, verklede vent, niet heel mannelijk als het licht wat gedimd is. Kan me herinneren dat het vrij lang duurde voordat ze hard werd, slap was het niet veel bijzonders en opeens uit het niets werd ze keihard en echt heel erg groot en dik haha, toen probeerde ze me te naaien maar dat ging echt niet zomaar
 
Zin om weer eens verkracht te worden door deze pik ;

Een mega pik, altijd hard, zij zelf is oprecht heel knap & kan ook lief zijn/gfe geven, al doen deze videos dat niet vermoeden haha
 
Zin om weer eens verkracht te worden door deze pik ;

Een mega pik, altijd hard, zij zelf is oprecht heel knap & kan ook lief zijn/gfe geven, al doen deze videos dat niet vermoeden haha
Dis wel een toppertje ja spreekt ook ok nederlands
 
Terug
Bovenaan Onderaan